Gjest Calóni Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Sykkelen min har stått ubrukt i omtrent 2 uker. Da jeg skulle bruke den i går, så var fordekket helt flatt. Hva er mest sannsynlig at har skjedd? Den står sånn til at jeg har ingen mistanke om at den har vært utsatt for hærverk. Slangen er ikke gammel nok til at den kan være morken. Kan det ha blitt et lite hull i den som det sakte men sikkert har sivet luft ut av i to uker? Dekket var helt fint da jeg brukte den sist. Sånt irriterer meg grønn, for jeg var klar til å sykle til jobben i går, og det er ganske langt, så jeg hadde pakket dusjetøy og alt, og så måtte jeg bare gå inn igjen *mumle* Og jada, jeg vet jeg finner ut av om det er hull i dekket når jeg skal se på og ev. lappe det, men jeg lurer fortsatt på hvordan sånt kan skje sånn helt uten videre? 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Det kan være ventilen som ikke er tett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Løs ventil? Du kan ha fått et liiiite hull akkurat i det du satte den fra deg og så har lufta sakte, men sikkert siget (???) ut i løpet av de 14 dagene. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Det kan være ventilen som ikke er tett. Hm...det kan det jo være...det har skjedd en gang før også, men det er flere mnd siden. Og ellers er det ingen problemer med at luft siver ut av dekket.. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Løs ventil? Du kan ha fått et liiiite hull akkurat i det du satte den fra deg og så har lufta sakte, men sikkert siget (???) ut i løpet av de 14 dagene. Ja, det er det med det liiiille hullet som jeg egentlig har tenkt på som den eneste forklaringen, men det hadde jo vært bra utgjort også, da? Løs ventil har jeg egentlig ikke noen tro på, med mindre den løsnet idet jeg gikk av sykkelen, ev. helt på tampen av siste sykkeltur.. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Årsaken var et liiiiite hull i slangen, ja. Jeg fant det ved hjelp av "slange-i-vann"-metoden, men det var så lite at når jeg så bort litt mens jeg fant fram lappesaker, så fant jeg det ikke igjen, og måtte legge slangen i vann igjen. Nå er det fiksa iallfall, og dekket er pumpet opp så mye jeg gidder, sånn at det rekker til nærmeste bensinstasjon for videre luftinnblåsning! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.