hare1365380455 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 *puster lettet ut* Og nå skal jeg straks på jobb.... God helg folkens! Hva skal dere gjøre? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Grattis! ) Jeg skal sulle rundt sammen med kjæresten min i en endeløs lykkerus over at jeg fikk tatt "nesten-drømmeleiligheten" på forkjøpsrett for 1 1/2 time siden! )))) 0 Siter
Gyda Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Gratulere så mye med eksamen endelig i havn! I kveld skal jeg i 40-årslag, og en av pinsedagene skal vi holde et lite grillparty. Hvilken av dagene det blir, bestemmer været. (Forresten så tviler jeg sterkt på at det blir i morgen - da skal vi bare gå sakte.) 0 Siter
flowy Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Grattis! ) Jeg skal sulle rundt sammen med kjæresten min i en endeløs lykkerus over at jeg fikk tatt "nesten-drømmeleiligheten" på forkjøpsrett for 1 1/2 time siden! )))) Å, gratulerer! Det er en deilig følelse det. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Grattis! ) Jeg skal sulle rundt sammen med kjæresten min i en endeløs lykkerus over at jeg fikk tatt "nesten-drømmeleiligheten" på forkjøpsrett for 1 1/2 time siden! )))) Gratulerer med det! Når flytter du? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Gratulere så mye med eksamen endelig i havn! I kveld skal jeg i 40-årslag, og en av pinsedagene skal vi holde et lite grillparty. Hvilken av dagene det blir, bestemmer været. (Forresten så tviler jeg sterkt på at det blir i morgen - da skal vi bare gå sakte.) Så det blir en vintønne i kveld? Kos deg masse! 0 Siter
Gyda Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Så det blir en vintønne i kveld? Kos deg masse! Ja, i kveld skal jeg rulle ut en av tønnene. *s* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Ja, i kveld skal jeg rulle ut en av tønnene. *s* Det er bra! Husk å drikke litt vann innimellom, da! *skål* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer og god helg! Jeg tror jeg skal på musikkens dag i Oslo i morgen. Masse band og greier, pent vær (hvis værmeldinga stemmer - men når sant skal sies har jeg ikke stolt på den siden Vidar Theisen var på lufta) og utpils. Oh baby! Dessuten har jeg fått A History of Football i posten. Rundt 15 timer med fotballhistorie. Fin oppladning før VM! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer og god helg! Jeg tror jeg skal på musikkens dag i Oslo i morgen. Masse band og greier, pent vær (hvis værmeldinga stemmer - men når sant skal sies har jeg ikke stolt på den siden Vidar Theisen var på lufta) og utpils. Oh baby! Dessuten har jeg fått A History of Football i posten. Rundt 15 timer med fotballhistorie. Fin oppladning før VM! Takk! Musikk og fotball; to av interessene mine! Får håpe det blir fint vær i helgen så du får hørt musikk og pilset ute! 0 Siter
Gyda Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Det er bra! Husk å drikke litt vann innimellom, da! *skål* Jepp! *skål* 0 Siter
Gyda Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer og god helg! Jeg tror jeg skal på musikkens dag i Oslo i morgen. Masse band og greier, pent vær (hvis værmeldinga stemmer - men når sant skal sies har jeg ikke stolt på den siden Vidar Theisen var på lufta) og utpils. Oh baby! Dessuten har jeg fått A History of Football i posten. Rundt 15 timer med fotballhistorie. Fin oppladning før VM! Digresjon: Bandet til mannen spilte på musikkens dag et år. De var på Youngstorget - og var første band ut, etter at Kjell Bækkelund hadde åpna showet med pianoklunking. Men da konfransieren annonnserte navnet på bandet mannen min spiller i, "Kjell's Angels", datt maska på Bækkelund et par hakk. (Jeg lurer ennå på om det var tilsiktet eller en liten "flause" fra arrangørenes side ...) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Digresjon: Bandet til mannen spilte på musikkens dag et år. De var på Youngstorget - og var første band ut, etter at Kjell Bækkelund hadde åpna showet med pianoklunking. Men da konfransieren annonnserte navnet på bandet mannen min spiller i, "Kjell's Angels", datt maska på Bækkelund et par hakk. (Jeg lurer ennå på om det var tilsiktet eller en liten "flause" fra arrangørenes side ...) Hehe, artig! Pleier det å være mange folk i byen denne dagen? Jeg kjenner jo ikke så veldig mange av bandene jeg ser skal spille, sånn med unntak av noen av bandene i Middeltunsparken hvor de kjører en hardrock-greie i morgen. Det her er litt flaut - jeg burde tross alt vite det - men kan noen gi meg et kart til Middeltunsparken? Jeg vet faktisk ikke hvor det er, annet enn at det er på østsiden. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hehe, artig! Pleier det å være mange folk i byen denne dagen? Jeg kjenner jo ikke så veldig mange av bandene jeg ser skal spille, sånn med unntak av noen av bandene i Middeltunsparken hvor de kjører en hardrock-greie i morgen. Det her er litt flaut - jeg burde tross alt vite det - men kan noen gi meg et kart til Middeltunsparken? Jeg vet faktisk ikke hvor det er, annet enn at det er på østsiden. Er det Middelalderparken du mener? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Er det Middelalderparken du mener? Hehe, ja. Nå ble det i hvert fall småpinlig. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hehe, ja. Nå ble det i hvert fall småpinlig. Hehe, aldri hørt om Middeltunparken. Middelalderparken ligger i allefall ganske sentralt. Her står det hvordan du kommer deg dit: http://www.oyafestivalen.no/vis.php?f=praktisk_info.html Men hva skal være der i morgen? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hehe, aldri hørt om Middeltunparken. Middelalderparken ligger i allefall ganske sentralt. Her står det hvordan du kommer deg dit: http://www.oyafestivalen.no/vis.php?f=praktisk_info.html Men hva skal være der i morgen? Disse bandene spiller: MIDDELALDERPARKEN 13.00 - JAH ARK MANIFEST 14.30 - SUCCESSFULL SINNERS 15.00 - AUTOTUNE 15.30 - ANIMALS LIKE YOU 16.00 - SUBWAY SAFARI 16.30 - OSLO INN 17.00 - NITRO MINUS 17.30 - MOHAMMED 18.30 - VESEN 19.20 - SHE SAID DESTROY 20.20 - MADDER MORTEM 21.20 - VREID 22.20 - MORTIIS Men det meste her er metal, tror jeg, og det er mange andre band og muligheter rundt om i byen. http://www.kulturkonsult.no/Musikkens_Dag/program.html 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Digresjon: Bandet til mannen spilte på musikkens dag et år. De var på Youngstorget - og var første band ut, etter at Kjell Bækkelund hadde åpna showet med pianoklunking. Men da konfransieren annonnserte navnet på bandet mannen min spiller i, "Kjell's Angels", datt maska på Bækkelund et par hakk. (Jeg lurer ennå på om det var tilsiktet eller en liten "flause" fra arrangørenes side ...) He he, utrolig god historie! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Disse bandene spiller: MIDDELALDERPARKEN 13.00 - JAH ARK MANIFEST 14.30 - SUCCESSFULL SINNERS 15.00 - AUTOTUNE 15.30 - ANIMALS LIKE YOU 16.00 - SUBWAY SAFARI 16.30 - OSLO INN 17.00 - NITRO MINUS 17.30 - MOHAMMED 18.30 - VESEN 19.20 - SHE SAID DESTROY 20.20 - MADDER MORTEM 21.20 - VREID 22.20 - MORTIIS Men det meste her er metal, tror jeg, og det er mange andre band og muligheter rundt om i byen. http://www.kulturkonsult.no/Musikkens_Dag/program.html Åh... Jeg bor i umiddelbar nærhet til parken. Skal grytidlig på jobb søndag morgen, så får håpe konsertene ikke holder på til langt utpå natta en gang. ;-) Noen sov-i-ro hadde kanskje vært greit å ha.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.