Lillemus Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jadda!!! Leiligheten ble min, min, min bare miiiiin!!!! (og banken sin) Innflytting i slutten av mnd antok megleren. JIPPI!!!!!! Ikea - here I come! ;o) Nå får småfrøene hvert sitt rom og ikke minst - deres tante / min søster bor i leiligheten over! Koselig ja! 0 Siter
tuss&troll Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Heldiggris Vi går å venter på at et nabohus skal legges ut for salg ..... det har flere soverom og er noe større enn huset vi har idag. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Heldiggris Vi går å venter på at et nabohus skal legges ut for salg ..... det har flere soverom og er noe større enn huset vi har idag. Skal det selges da? 0 Siter
Gyda Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 GRATULERER! Da gikk det altså som du håpte på - og IKEA kan føle seg utrygg, skjønner jeg. Lykke til - og måtte du få langt over takst for den du skal selge! 0 Siter
libra Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer!!! Det virker som om det meste går din vei for tia, nyt det :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer!!! Det virker som om det meste går din vei for tia, nyt det :-) Ja, jeg seiler virkelig på en medvindsbølge for tiden! Måtte den bare vare ved! ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer så mye! Både med leilighet og forlovelse (som jeg snappet opp i en annen tråd) 0 Siter
tuss&troll Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Skal det selges da? Ja det skal det, de prøvde for noen år siden (men da tenkte vi ikke så langt), så fikk de leid det ut. Vet ikke hvor lang leiekontrakt de har skrevet ..... huseieren vet at vi er intr., han har lovt å ringe oss når det kan være aktuelt . Jeg drømmer og møbelerer, pusser opp i hytt og pine . Vi trenger soverom pga at barna skal få hvert sitt soverom, kjøper vi det huset, har vi t.o.m. et par gjesterom i tillegg. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer! Lykke til med innreding og flytting :-) 0 Siter
Gjest kakki "regner vekk på vestlandet" Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Grattis ) høres ut som om du får en kjempefin sommer...... 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 GRATULERER! Da gikk det altså som du håpte på - og IKEA kan føle seg utrygg, skjønner jeg. Lykke til - og måtte du få langt over takst for den du skal selge! Kommer til å innta Ikea i slutten av juni ja! ))) *Gleder seg* Til den tid får jeg gjøre mitt beste for å slite ut hjemmesidene deres. 0 Siter
org Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Oi, gratulerer! Alt, absolutt alt ordner seg tilslutt! 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer med ny leilighet! Kjekt med lavt tobb-nummer, ja :-) Jeg har også et veldig, veldig lavt nummer :-D Må være riktig så surt for de som fikk tilslaget først, men sånn er det jo så... :-) Så praktisk med tante/søster i etasjen over da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.