Gå til innhold

Planer for pinsen folkens?

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Mannen min utbrøt her for noen dager siden: "Kan vi ikke ta en tur på hytta i pinsen? Hadde vært så deilig å komme bort litt"

Var forsåvidt enig i det, men vi har ingen hytte....!

Så for oss blir det rolig hjemmehelg. Var innom Polet i dag og fikk kjøpt en treliter med Bainsway som vi skal koooooose oss med. En sykkeltur på hele familien blir det sikkert, og kaffebesøk hos noen venner søndag ettermiddag.

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Gjest pekka
Skrevet

Pinsen blir brukt til hage og hus her. Også håper jeg sola skinner deilig godt på verandaen. Blir nok å besøke venner også, som dere skal. Hytte ja, hehe, si han må få handlet til deg da ;)

Jeg ble gressenke i dag, for hele 31 dager. Uvant. En kompis har tilbudt seg å kjøre oss ut i båten, så håper været blir bra. Gosj, jeg må lære meg å kjøre den... :)

god pinse!!

Skrevet

Vi skal reise på besøk til svigers som bor ni timers kjøring herfra.. Der blir det sikkert spising til den store gullmedaljen og mye trivelig sosialt samvær :)

Alltid koselig med en tur til det flotte vestlandet, håper bare været blir bra også da!

God pinse :)

Skrevet

Jobb og eksamenslesing her, gitt. Får prøve å sosialisere meg litt i morgen kveld, men om jeg er fornuftig er jeg hjemme og leser i stedet.

Husarbeid har en tendens til å bli så fryktelig morsomt når man skal til med lesing, dessuten burde jeg begynne å pakke... skal jo flytte snart!

God pinse!

:o)

Gjest uten signatura
Skrevet

Hagearbeid og båtpuss, tenker jeg. Og noen turer på cafe med venner. Ellers god mat foran TV på kvelden. Og en kaffepause i godstolen ute hvis det blir sol.

Gjest hei hiddeli hå
Skrevet

Her blir det fest og fyll for alle penga i helga!!

Skrevet

Vi skal reise på besøk til svigers som bor ni timers kjøring herfra.. Der blir det sikkert spising til den store gullmedaljen og mye trivelig sosialt samvær :)

Alltid koselig med en tur til det flotte vestlandet, håper bare været blir bra også da!

Eg å mannen min skal flytte frå kvarandre, så det er vel det me kjem til å bruke pinsen til :-(

Skrevet

Jeg skal sitte på stumpen og gjøre absolutt ingenting.

Skal bli deilig :)

Gjest Personifica
Skrevet

Jeg skal male ferdig gangen, gud for et prosjekt jeg har satt i gang, det er IKKE et lite vindfang!

Kose meg i hagen, kjøpe litt fler planter og plante disse skal jeg, samt sitte i solen og lese. Livet er godt gitt!

Gjest prust
Skrevet

Pinsen blir brukt til hage og hus her. Også håper jeg sola skinner deilig godt på verandaen. Blir nok å besøke venner også, som dere skal. Hytte ja, hehe, si han må få handlet til deg da ;)

Jeg ble gressenke i dag, for hele 31 dager. Uvant. En kompis har tilbudt seg å kjøre oss ut i båten, så håper været blir bra. Gosj, jeg må lære meg å kjøre den... :)

god pinse!!

Alene i 31 dager - det var lenge! Hvor gamle er barna dine?

Det ble en stusslig kveld for min del i går. Fikk plutselig så sabla vondt i magen + diaré. Holdt på hele kvelden, men er fin nå. Får satse på rødvin i kveld :-)

Gjest prust
Skrevet

Eg å mannen min skal flytte frå kvarandre, så det er vel det me kjem til å bruke pinsen til :-(

Uff, det var så leit å lese om det, Goldy! Har dere fått snakket sammen nå, på en skikkelig måte? han kan da ikke bare reise uten at du forstår hvorfor?

Gjest prust
Skrevet

Koselig :-)

Gjest prust
Skrevet

Jobb og eksamenslesing her, gitt. Får prøve å sosialisere meg litt i morgen kveld, men om jeg er fornuftig er jeg hjemme og leser i stedet.

Husarbeid har en tendens til å bli så fryktelig morsomt når man skal til med lesing, dessuten burde jeg begynne å pakke... skal jo flytte snart!

God pinse!

:o)

God pinse til deg og - og lykke til med både husarbeid og lesing!

Gjest prust
Skrevet

Hagearbeid og båtpuss, tenker jeg. Og noen turer på cafe med venner. Ellers god mat foran TV på kvelden. Og en kaffepause i godstolen ute hvis det blir sol.

Høres deilig ut! vi har ikke båt lenger - mannen min er en ordentlig landkrabbe, så vi solgte den for noen år siden. Så her blir det vel hagearbei, støvsuging av bilen og sykkeltur!

Gjest prust
Skrevet

Her blir det fest og fyll for alle penga i helga!!

Høres gøy ut det og! Skulle gjerne vært med på en fest!

Gjest prust
Skrevet

Eksamenslesing. Hulk...

Nå er det ti år siden min siste eksamen :-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg skal sitte på stumpen og gjøre absolutt ingenting.

Skal bli deilig :)

*misunnelig*

God pinse!

Gjest prust
Skrevet

Jeg skal male ferdig gangen, gud for et prosjekt jeg har satt i gang, det er IKKE et lite vindfang!

Kose meg i hagen, kjøpe litt fler planter og plante disse skal jeg, samt sitte i solen og lese. Livet er godt gitt!

Kunne tenke meg alt det der bortsett fra malingen. Vi er verdens tregeste når det gjelder oppussing (ikke spør meg om detaljer)....

Gjest Personifica
Skrevet

Kunne tenke meg alt det der bortsett fra malingen. Vi er verdens tregeste når det gjelder oppussing (ikke spør meg om detaljer)....

Ja, litt av en jobb. Men det blir veldig fint da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...