hare1365380455 Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg skal på jobb i kveld og i morgen kveld, men mandag har jeg fri. Da skal jeg slappe av hjemme og sikkert se en film eller noe. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Var på fest i går/natt, går sakte i dag - og satser på grilling og soling og litt besøking de to andre dagene. (Sol: Ikke svikt meg. Plis!) 0 Siter
Gyda Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Eg å mannen min skal flytte frå kvarandre, så det er vel det me kjem til å bruke pinsen til :-( _Det_ blir en trist pinse, da. *trøsteklem* 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Nå er det ti år siden min siste eksamen :-) Heldiggris. Mattelæreren min sa forøvrig at når man begynner å jobbe er det akkurat som å ha eksamen hver dag. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Her blir det fest og fyll for alle penga i helga!! Her også. 0 Siter
Line Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 God pinse til deg og - og lykke til med både husarbeid og lesing! Hehe... takk... det ble en bytur i stedet for eksamenslesing i kveld, gitt! Er for gæli å sitte hjemme i pøsregnet og vettu... *skuler stygt på regnet som plasker ned* Kos deg i kveld :-D 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Alene i 31 dager - det var lenge! Hvor gamle er barna dine? Det ble en stusslig kveld for min del i går. Fikk plutselig så sabla vondt i magen + diaré. Holdt på hele kvelden, men er fin nå. Får satse på rødvin i kveld :-) Kjipt med magen din! De er 8, 12 og 15år Håper rødvinen smaker i dag. Jeg tror jeg skal kose meg med en baileys jeg 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Kjipt med magen din! De er 8, 12 og 15år Håper rødvinen smaker i dag. Jeg tror jeg skal kose meg med en baileys jeg Magen var fin i dag. Merkelig! Har vært litt slapp og utafor, men heldigvis ikke mer diaré. Min mor kom bort noen timer og lekte med ungene. Deilig. I kveld har vi kost oss med "Venner for livet" sammen med ungene og "Cold Mountain" for oss to voksne OG rødvin :-) I morgen skal vi besøke noen på ei hytte i Høvåg... :-) God helg, pekka! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.