Gjest sjokkert,er det mulig.. Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Må fortsette denne,men tråden ble litt uoversiktlig. Har snakket mer med ham,og han forteller at de ramla innom en plass sent på natta. Det var ikke planlagt fra hans side,og han gjennomførte det ikke. Jeg tror ham,men helt sikker kan jeg aldri bli. Men egentlig kjenner jeg ham så godt at jeg tror ham. Han var ute på fylla med kunder,og de bruker å dra innom slike steder. Men han har ikke blitt med.Før den gangen. Vi har ikke hatt det bra sammen på veldig lenge,men det er ingen unnskyldning for å gjøre noe slikt. Selv om det ikke ble gjennomført. Jeg sliter litt med det,men har bestemt oss for å fortsette sammen. Det er bare det at jeg tenker på ham noen ganger som en horekunde.. Selv om at han ikke har,og kommer aldri til å gjøre det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hva er det du spør om? Du stoler på historien hans. Altså er det vel ingen grunn til å se på fyren som noen horekunde. Men drar de virkelig med seg kunder på horehus? 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Personlig ville jeg alltid hatt en tvil om hva som var sant og ikke. Bare det at han dro dit (med kunder!?). 0 Siter
Gjest sjokkert,er det mulig.. Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hva er det du spør om? Du stoler på historien hans. Altså er det vel ingen grunn til å se på fyren som noen horekunde. Men drar de virkelig med seg kunder på horehus? Hva jeg spør om,du trenger ikke å lese dette innlegget vet du.. 0 Siter
Gjest sjokkert,er det mulig.. Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Personlig ville jeg alltid hatt en tvil om hva som var sant og ikke. Bare det at han dro dit (med kunder!?). Ikke han,men kundene som drar på slike steder. Han har aldri vært med før,men ble vel for full og ble med i dragsuget. De har firmaturer der de har med kunder,for å handle inn/se på ting osv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hva jeg spør om,du trenger ikke å lese dette innlegget vet du.. Hva er det du våser om? Du skriver et innlegg og vil sannsynligvis ha svar, ikke sant? Og du spør ikke om noe. Er det rart jeg lurer på hva du egentlig lurer på? Men hvis mannen din tar med kunder på horehus er det uansett noe riv, ruskende galt et sted. 0 Siter
Gjest sjokkert,er det mulig.. Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hva er det du våser om? Du skriver et innlegg og vil sannsynligvis ha svar, ikke sant? Og du spør ikke om noe. Er det rart jeg lurer på hva du egentlig lurer på? Men hvis mannen din tar med kunder på horehus er det uansett noe riv, ruskende galt et sted. Kan du ikke lese før du svarer da,det er kundene som drar på slike steder. Ikke han som "drar" dem med. Du kan bare la være å svare da,jeg trenger å lufte tankene mine og samtidig høre hva andre sier. Kan jeg ikke det altså? 0 Siter
Gjest sirikitt Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Men nhan ble, med dusjet og preppet seg og til og med betalte? Hva sa han var grunnen til at han ikke gjennomførte? For meg hadde dette vært mer utilgivelig enn et tilfeldig knull med noen han møtte på byen. Ville ikke vært sammen med en som er i et miljø hvor kjøp av horer er helt ok og dagligdags. 0 Siter
Gjest sirikitt Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Kan du ikke lese før du svarer da,det er kundene som drar på slike steder. Ikke han som "drar" dem med. Du kan bare la være å svare da,jeg trenger å lufte tankene mine og samtidig høre hva andre sier. Kan jeg ikke det altså? Men hva slag yrke har han om det er vanlig at kunder tar med han og hans kollegaer på horehus? Hvilket land snakker vi om? 0 Siter
Gjest Uten nick i dag og i morgen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Bare det at han havnet i den situasjonen (selv om han muligens ikke hadde sex med den prostituerte) er god nok grunn til å dumpe ham etter min mening. Men du gjør selvsagt som du vil. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Kan du ikke lese før du svarer da,det er kundene som drar på slike steder. Ikke han som "drar" dem med. Du kan bare la være å svare da,jeg trenger å lufte tankene mine og samtidig høre hva andre sier. Kan jeg ikke det altså? Selvfølgelig kan du det, men du kan ikke forvente svar som kun sier "åh, dakar liten". 0 Siter
Gjest sjokkert,er det mulig.. Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Men nhan ble, med dusjet og preppet seg og til og med betalte? Hva sa han var grunnen til at han ikke gjennomførte? For meg hadde dette vært mer utilgivelig enn et tilfeldig knull med noen han møtte på byen. Ville ikke vært sammen med en som er i et miljø hvor kjøp av horer er helt ok og dagligdags. Grunnen var at han tenkte på meg,og ikke klarte å gjøre noe. 0 Siter
Gjest Æsj og fisj Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Men hva slag yrke har han om det er vanlig at kunder tar med han og hans kollegaer på horehus? Hvilket land snakker vi om? Uansett,bare tanken på at kjæresten min hadde betalt seg inn og vært med på et jævla horehus hadde gjort saken enkel for meg! Hadde ikke hælt å sett trynet hans ever again! Og det at du ikke er helt sikker på om han har knulla eller ikke....? Craist! Jett hva de horene har av sykdommer mellom beina da!Åsså skal han ligge å humpe oppå deg etterpå og greier....ja jøss!you go girl! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Grunnen var at han tenkte på meg,og ikke klarte å gjøre noe. Hvis han hadde tenkt på deg hadde han ikke havnet i en sånn situasjon i utgangspunktet. 0 Siter
Gjest sirikitt Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Uansett,bare tanken på at kjæresten min hadde betalt seg inn og vært med på et jævla horehus hadde gjort saken enkel for meg! Hadde ikke hælt å sett trynet hans ever again! Og det at du ikke er helt sikker på om han har knulla eller ikke....? Craist! Jett hva de horene har av sykdommer mellom beina da!Åsså skal han ligge å humpe oppå deg etterpå og greier....ja jøss!you go girl! Enig der, jeg hadde ikke greid en fyr som hadde vært innom et horehus bare for å titte uten å gjøre noe når han var singel engang jeg. Det er noe med konseptet som gjør at menn som liker sånt er fullstendig turn-off for meg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hva er det du spør om? Du stoler på historien hans. Altså er det vel ingen grunn til å se på fyren som noen horekunde. Men drar de virkelig med seg kunder på horehus? "Men drar de virkelig med seg kunder på horehus?" Ja, det er det flere bedrifter som gjør. Jeg kjenner både til menn som har vært kunder på sponsetur som har blitt tilbudt horehus, og menn som har blitt pålagt å ta med seg kunder dit. Så det forekommer så absolutt. 0 Siter
Gjest sjokkert,er det mulig.. Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Selvfølgelig kan du det, men du kan ikke forvente svar som kun sier "åh, dakar liten". Hva får deg til å tro at jeg vil ha slike svar? Har du en dårlig dag i dag? Jeg er ikke rett person å ta det ut på.. 0 Siter
Gjest sirikitt Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 "Men drar de virkelig med seg kunder på horehus?" Ja, det er det flere bedrifter som gjør. Jeg kjenner både til menn som har vært kunder på sponsetur som har blitt tilbudt horehus, og menn som har blitt pålagt å ta med seg kunder dit. Så det forekommer så absolutt. Kan jeg spørre hva slags bransjer dette er i og hvilke land slikt forekommer? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 "Men drar de virkelig med seg kunder på horehus?" Ja, det er det flere bedrifter som gjør. Jeg kjenner både til menn som har vært kunder på sponsetur som har blitt tilbudt horehus, og menn som har blitt pålagt å ta med seg kunder dit. Så det forekommer så absolutt. Herregud. Det her er mer utbredt enn jeg trodde, og jeg trodde allerede at det var veldig utbredt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hva får deg til å tro at jeg vil ha slike svar? Har du en dårlig dag i dag? Jeg er ikke rett person å ta det ut på.. Nå var det faktisk ikke jeg som begynte å svare krast i denne tråden. Det var du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.