ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 "Men når de blir oppsøkt av en eller annen snerten negressesnelle på vei hjem fra byen, fin i formen og muligens småkåt etter diverse forsøk som ikke har endt med noe fornuftig, tviler jeg ikke på at det er mange som henfaller til å gjøre noe de angrer veldig på dagen derpå." Å, fytte rakkern - det der har du sikkert mye rett i! Men selv om man er full og kåt, det er jo _horer_. Helt uforståelig for meg at noen kan få utløp for noe som helst med en hore. Nei, jeg vet ikke helt hvordan de klarer det jeg heller. Sex er mye mer enn denne formen for avansert onani, selv med et ons man ikke kjenner. Og disse negressene som selger seg for en hundrings er det aldri godt å vita hva har av uhumskheter, og for et hygienevrak som meg hadde jeg ikke maktet tanken på alle hun hadde hatt før meg den kvelden. Blir uvel bare av tanken. Dessuten er det jo synd på svært mange av dem. Det er mulig man kan argumentere annerledes når det gjelder massasjeinstituttjentene og andre luksusprostituerte, men det er vanskelig å forestille seg at noen selger seg for en hundrelapp på Karl Johan fordi de synes det er en grei måte å tjene penger. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg har ikke vært i Oslo sentrum på kveldstid etter storinvasjonen, så jeg har ikke sett dette. Men det forundrer meg at menn blir med dem helt åpent, skulle tro de var redde for å bli observert av kjente? Ja. Det er smått utrolig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Det er jo sexkjøp, de bare selger på en litt mer raffinert metode. Selv har jeg hørt om folk som har fått seg overaskelser i slike sammenhenger. De fineste damene i Thailand er visst ikke alltid damer engang... *ler* Hehe, den slags overraskelser har jeg også hørt om. 0 Siter
Gjest sjokkert,er det mulig Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ja, faktisk nesten. Og han rotet seg ikke bare inn der da. Han valgte ut en dame, dusjet og gjorde seg klar, fikk naken dame servert, betalte og så trakk seg? Bare det at han var villig til å KJØPE sex overhodet er så turnoff for meg at jeg nok heller ville hørt om et tilfeldig knull på byen i fylla. Selvsagt er ikke utroskap ønskelig uansett, men å KJØPE sex? Nei uff!! Og at det at han ikke sa det med engang taler heller ikke til hans fordel... Han valgte ikke ut en dame. Hvis han hadde knullet en dame på byen hadde jeg kastet ham ut. Men han har gjort en blunder,og den tigir jeg ham. Meg om det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg tror faktisk du er litt naiv. Ikke fordi du er naiv i utgangspunktet men fordi du så gjerne vil tro mannen din. Du burde stramme ham opp skikkelig... 0 Siter
Gjest her har du litt lesestoff... Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ja. Det er smått utrolig. http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000013&conference=4000000000000120&subcat=459 0 Siter
Gjest les litt her.. Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Men vi damer kan da hvertfall håpe at det er en liten gjeng med kunder som forskyner seg ofte, og at derfor ikke alle menn roter seg bort i dette, for den tanken kan gjøre meg veldig kvalm. For meg er liksom de som kjøper horer folk som ikke passer inn i samfunnet, folk som ikke får seg noe annet, men dessverre vet jeg bedre:( http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=3500000000000013&conference=4000000000000120&subcat=459 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Men vi damer kan da hvertfall håpe at det er en liten gjeng med kunder som forskyner seg ofte, og at derfor ikke alle menn roter seg bort i dette, for den tanken kan gjøre meg veldig kvalm. For meg er liksom de som kjøper horer folk som ikke passer inn i samfunnet, folk som ikke får seg noe annet, men dessverre vet jeg bedre:( Den mest vanlige horekunden er mellom 30 og 45, gift og har barn. Og synes det er ok med litt variasjon. Utrolig men sant. 0 Siter
Gjest uggahbuggah Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 For mange menn er nok fitte fitte, om den sitter på en gris eller itte... *grøss* Ja,det finnes da endel av dem som foretrekker dyr også... 0 Siter
Gjest sjokkert,er det mulig.. Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg tror faktisk du er litt naiv. Ikke fordi du er naiv i utgangspunktet men fordi du så gjerne vil tro mannen din. Du burde stramme ham opp skikkelig... Jeg hadde ikke satset videre om jeg ikke var sikker. Han er ærligheten selv,utrolig nok. Å vær du sikker,strammes opp det skal han ja.. 0 Siter
Gjest Æsj og fisj Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 "Han ga henne penger,bare litt,for han syntes synd på henne med det yrke hun har". Jada, du.. Herreguuuud!! Er det mulig? Sorry,men hvis kjæresten min innrømmet noe sånnt til meg...."ga henne bare litt penger..." Jeg hadde spytta i trynet på`n! Syns du virkelig det er greit at han kommer med noe sånnt? "fordi han syns synd på henne....." *rister på hodet* 0 Siter
Gjest sjokkert,er det mulig.. Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Herreguuuud!! Er det mulig? Sorry,men hvis kjæresten min innrømmet noe sånnt til meg...."ga henne bare litt penger..." Jeg hadde spytta i trynet på`n! Syns du virkelig det er greit at han kommer med noe sånnt? "fordi han syns synd på henne....." *rister på hodet* Skjønner det kan sees rart ut,men hvis du har kjent ham så har du sett annerledes på det. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg hadde ikke satset videre om jeg ikke var sikker. Han er ærligheten selv,utrolig nok. Å vær du sikker,strammes opp det skal han ja.. "Jeg hadde ikke satset videre om jeg ikke var sikker. Han er ærligheten selv,utrolig nok." Hvis han er ærligheten selv - hvorfor fortalte han deg ikke dette da det skjedde? Men i fylla på sms? 0 Siter
Gyda Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det ene var i bilbransjen i Frankrike og det andre i sportsutstyrbransjen i Hong Kong. I tillegg har jeg hørt rykter om det samme i Oljebransjen, men det har jeg ikke fått bekreftet av de som deltok. Jeg kjenner til det fra skipsmeglerbransjen. Der er det helt vanlig "verden over". 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg kjenner til det fra skipsmeglerbransjen. Der er det helt vanlig "verden over". Det er nok vanlig i veldig mange bransjer, er jeg redd. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Den mest vanlige horekunden er mellom 30 og 45, gift og har barn. Og synes det er ok med litt variasjon. Utrolig men sant. Kvalmt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Kvalmt! Helt enig. Og det verste er at jeg kjenner flere som har gjort det og har fortalt det til meg. Æsj. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Helt enig. Og det verste er at jeg kjenner flere som har gjort det og har fortalt det til meg. Æsj. Heldigvis er det ingen jeg kjenner som har fortalt noe slikt til meg, for hvis de hadde gjort det hadde jeg nok ikke tenkt spesielt pene tanker om den personen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Heldigvis er det ingen jeg kjenner som har fortalt noe slikt til meg, for hvis de hadde gjort det hadde jeg nok ikke tenkt spesielt pene tanker om den personen. Jeg skjønner ikke at noen forteller meg slike ting for alle vet at jeg er helt anti horekunder. En av naboene hadde parkert bilen her om dagen og det sto skrevet horekunde med spray på hele den ene siden. Trodde ingen gjorde slikt lenger jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.