Gjest NameNo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hei ! Noen som har bra erfaringer med nettdateing eller hva det nå heter ?... ..eller er det bare masse useriøse folk der? Noen spesielle steder dere kan anbefale ? Noen spesielle "regler" man bør følge ? Takker for svar. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Du kan jo forsøke deg her. Leser jeg riktig nedover i trådene er det et par dolbrukere som fant hverandre i går, og jeg tror giftemål er nært forestående. Ta kontakt med Ulvinnen. Hun er dols offisielle giftekniv. 0 Siter
Jally Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Du kan jo forsøke deg her. Leser jeg riktig nedover i trådene er det et par dolbrukere som fant hverandre i går, og jeg tror giftemål er nært forestående. Ta kontakt med Ulvinnen. Hun er dols offisielle giftekniv. He, he..DOL dating... Aaaaalt for få menn her. mvh. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Du kan jo forsøke deg her. Leser jeg riktig nedover i trådene er det et par dolbrukere som fant hverandre i går, og jeg tror giftemål er nært forestående. Ta kontakt med Ulvinnen. Hun er dols offisielle giftekniv. "Ta kontakt med Ulvinnen. Hun er dols offisielle giftekniv. :)" Jeg har bare fått det til å klaffe en gang, men nå er jeg mektig stolt over å bli bedt i bryllup Bare pass deg, jeg kan bli så fornøyd at jeg prøver meg på andre par også! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg fant min elskede på nettet. ) Vi har vært kjærester et år og er nå lykkelig nyforlovet. ) 0 Siter
Gjest NameNo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 "Ta kontakt med Ulvinnen. Hun er dols offisielle giftekniv. :)" Jeg har bare fått det til å klaffe en gang, men nå er jeg mektig stolt over å bli bedt i bryllup Bare pass deg, jeg kan bli så fornøyd at jeg prøver meg på andre par også! ...he, he..Kjære Ulvinne..Da trenger jeg en(mann) som er Snill, trofast, morsom, pen, glad i barn, ontenksom, hjelpsom, selvironisk, god i sengen,har glimt i øyet, liker å diskutere, intelligent, glad i å prate, positiv og optimistisk, sammfunnsengasjert, har en snill mamma som elsker svigerdøtre, har orden på økonomien, m.m. Finnes han på DOL ? ( he, he ) 0 Siter
Gjest NameNo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Jeg fant min elskede på nettet. ) Vi har vært kjærester et år og er nå lykkelig nyforlovet. ) Hvor på nettet var du da ? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 ...he, he..Kjære Ulvinne..Da trenger jeg en(mann) som er Snill, trofast, morsom, pen, glad i barn, ontenksom, hjelpsom, selvironisk, god i sengen,har glimt i øyet, liker å diskutere, intelligent, glad i å prate, positiv og optimistisk, sammfunnsengasjert, har en snill mamma som elsker svigerdøtre, har orden på økonomien, m.m. Finnes han på DOL ? ( he, he ) Den listen var skrekkelig lang, da! Jeg ville ha foreslått Prozak hadde det ikke vært for at han ikke vil ha barn. McLoud er en kandidat, men jeg kjenner han ikke godt nok til å vite hvor mange av punktene som stemmer. Men McLoud er det minste singel (i motsetning til Prozak), så jeg tror vi får sette inn støtet der. 0 Siter
Gjest NameNo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Den listen var skrekkelig lang, da! Jeg ville ha foreslått Prozak hadde det ikke vært for at han ikke vil ha barn. McLoud er en kandidat, men jeg kjenner han ikke godt nok til å vite hvor mange av punktene som stemmer. Men McLoud er det minste singel (i motsetning til Prozak), så jeg tror vi får sette inn støtet der. Nei, dem som er opptatt holder vi oss unna...ellers vil det bli for mange lange hissige tråder he, he... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Nei, dem som er opptatt holder vi oss unna...ellers vil det bli for mange lange hissige tråder he, he... Enig med du! Da skal jeg holde utkikk etter McLoud og kaste garnet for deg når han dukker opp. Men du må hjelpe til selv også. Jeg bare peker, så må dere gå i den retningen på egne ben. 0 Siter
Gjest NameNo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Enig med du! Da skal jeg holde utkikk etter McLoud og kaste garnet for deg når han dukker opp. Men du må hjelpe til selv også. Jeg bare peker, så må dere gå i den retningen på egne ben. He, he...hva er det jeg begir meg ut på ? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 He, he...hva er det jeg begir meg ut på ? LOL! Litt uskyldig moro i første omgang :-) Jeg tar ikke gifteknivoppdraget så veldig seriøst ;-) Men det er moro å flørte her inne, og det har McLoud vist at han kan. 0 Siter
Gjest NameNo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 LOL! Litt uskyldig moro i første omgang :-) Jeg tar ikke gifteknivoppdraget så veldig seriøst ;-) Men det er moro å flørte her inne, og det har McLoud vist at han kan. He, he... Må vel inrømme at jeg heller er i flørtemodus, enn i giftemodus... At min gryende tilbøyelighet til å bli en nettdater skulle bli en jakt etter en mannlig DOL'er, hadde jeg ikke regnet med...sånn kan det gå..he, he 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 He, he... Må vel inrømme at jeg heller er i flørtemodus, enn i giftemodus... At min gryende tilbøyelighet til å bli en nettdater skulle bli en jakt etter en mannlig DOL'er, hadde jeg ikke regnet med...sånn kan det gå..he, he Dol kan ha de underligste bivirkninger ;-) 0 Siter
McLoud Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Den listen var skrekkelig lang, da! Jeg ville ha foreslått Prozak hadde det ikke vært for at han ikke vil ha barn. McLoud er en kandidat, men jeg kjenner han ikke godt nok til å vite hvor mange av punktene som stemmer. Men McLoud er det minste singel (i motsetning til Prozak), så jeg tror vi får sette inn støtet der. Noen som har tenkt å konferere med meg eller ? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Noen som har tenkt å konferere med meg eller ? Der var du jo! Klart du skal bli spurt, jeg har speidet etter deg i kveld Nå hva sier du, blir du flørtekandidaten til NameNo? (Du har vel fått med deg at jeg har skrevet veldig pent om deg i det siste?) 0 Siter
Gjest NameNo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Noen som har tenkt å konferere med meg eller ? he, he... Nei, egentlig ikke. Skal vi gifte oss ? ( synes jeg er ustyrtelig morsom nå *lol* ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 he, he... Nei, egentlig ikke. Skal vi gifte oss ? ( synes jeg er ustyrtelig morsom nå *lol* ) Ikke glem å invitere meg i bryllupet da, i tilfelle du får JA. Jeg kan stille som forlover også. *Snill* 0 Siter
Gjest NameNo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ikke glem å invitere meg i bryllupet da, i tilfelle du får JA. Jeg kan stille som forlover også. *Snill* he, he... Ja, det hadde blitt en lang og fin tale... Da er jeg glad for at du ikke har så mye på meg...skap DOL'er som jeg er. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Den listen var skrekkelig lang, da! Jeg ville ha foreslått Prozak hadde det ikke vært for at han ikke vil ha barn. McLoud er en kandidat, men jeg kjenner han ikke godt nok til å vite hvor mange av punktene som stemmer. Men McLoud er det minste singel (i motsetning til Prozak), så jeg tror vi får sette inn støtet der. Jeg er plutselig ikke bra nok lenger, nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.