Gå til innhold

Å, kroppen min er ødelagt..

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Tok litt av under trimturen min i dag, og jogget 5 km i tillegg til å gå litt over en mil.

Og jeg tøyde ikke ut, det var ikke bra :(

Jogget har jeg ikke gjort på mange år. Og nå er straffa her, jeg går som noe gammelt noe, vondt er det også, på plasser jeg ikke visste jeg hadde noen muskler engang.

Er det for sent å tøye ut nå, eller kan jeg gjøre en heroisk innsats nå, og håpe på at kroppen går seg til i løpet av natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Det beste du kan gjøre er å drikke masse vann.

Når først gangsperren har satt seg, er det ikke så veldig mye en kan gjøre for å få den bort.

Bevegelse er kanskje bedre enn uttøyning etter at du er blitt støl.

Men det er vel deilig å virkelig kjenne at en har vært i aktivitet ???

Mvh.

Skrevet

Å tøye nå gjør bare vondt verre, ta heller et langt, varmt bad og forbered deg på en festlig dag - ikke i morra, men dagen etter..

Gjest theoline
Skrevet

Å tøye nå gjør bare vondt verre, ta heller et langt, varmt bad og forbered deg på en festlig dag - ikke i morra, men dagen etter..

Takk for oppløftende ord, he he! Blir det mye verre er jeg nok klar for rullator...

Gjest theoline
Skrevet

Hei !

Det beste du kan gjøre er å drikke masse vann.

Når først gangsperren har satt seg, er det ikke så veldig mye en kan gjøre for å få den bort.

Bevegelse er kanskje bedre enn uttøyning etter at du er blitt støl.

Men det er vel deilig å virkelig kjenne at en har vært i aktivitet ???

Mvh.

Joda, kjennes litt godt ut, jeg tror jo kroppen har fått drømmefasong nå, iallefall etter smertene å bedømme!

Skal drikke massevis av vann ja, takk for tipset...

Skrevet

Takk for oppløftende ord, he he! Blir det mye verre er jeg nok klar for rullator...

Trening er skummelt.

Skrevet

Joda, kjennes litt godt ut, jeg tror jo kroppen har fått drømmefasong nå, iallefall etter smertene å bedømme!

Skal drikke massevis av vann ja, takk for tipset...

Et lite tips til :

http://www.hjelpemiddeldatabasen.no/

r11x.asp?linkinfo=522&include=00000

Lykke til :)

Mvh.

Gjest theoline
Skrevet

Et lite tips til :

http://www.hjelpemiddeldatabasen.no/

r11x.asp?linkinfo=522&include=00000

Lykke til :)

Mvh.

Tusen takk for nyttig link!

Men det rare er at jeg ikke føler meg det spor bedre, kanskje enda værre...

*halter etter et glass vann*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der er da bare en helt herlig følelse. :)

Gjest theoline
Skrevet

Det der er da bare en helt herlig følelse. :)

Tja, Får prøve å tenke litt positivt på det da, selv om det er litt vanskelig akkurat nå..

Men går bra så lenge jeg sitter i ro da, men dæven det er ikke godt å gå!

Men kjære vene for et resultat det vil bli, Brasiliansk-sprettrumpe er snart i boks :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja, Får prøve å tenke litt positivt på det da, selv om det er litt vanskelig akkurat nå..

Men går bra så lenge jeg sitter i ro da, men dæven det er ikke godt å gå!

Men kjære vene for et resultat det vil bli, Brasiliansk-sprettrumpe er snart i boks :)

Du får trøste deg med at det blir mye, mye verre i morgen. :)

Gjest theoline
Skrevet

Du får trøste deg med at det blir mye, mye verre i morgen. :)

Tror ikke jeg gidder å stå opp!

Om noen vil besøke meg får de komme oppi senga til meg..

Skrevet

Hvis du har en bedre (eller verre halvdel med villige massasjefingre, så hjelper det veldig.

Vær imidlertid klar over at det gjør forbanna vondt med en gang, men når han har holdt på en stund (og muskelen er varm) hjelper det faktisk.

Gjest theoline
Skrevet

Hvis du har en bedre (eller verre halvdel med villige massasjefingre, så hjelper det veldig.

Vær imidlertid klar over at det gjør forbanna vondt med en gang, men når han har holdt på en stund (og muskelen er varm) hjelper det faktisk.

Åååå, har ikke det nå da, typisk :(

Kunne fått hjelp til å strekke ut å da, med mye hyl å skrik sikkert he he he!

Men må skaffe en å ha i bakhånd til neste joggetur!

+ Rullator og mange liter vann..

Skrevet

Åååå, har ikke det nå da, typisk :(

Kunne fått hjelp til å strekke ut å da, med mye hyl å skrik sikkert he he he!

Men må skaffe en å ha i bakhånd til neste joggetur!

+ Rullator og mange liter vann..

Ett varmt bad da? Det er deilig når man er stiv og støl.

Gjest theoline
Skrevet

Ett varmt bad da? Det er deilig når man er stiv og støl.

Har ikke badekar, men har dusjet da, to ganger, å det lindrer det åsså, men nå gruer jeg meg fælt til i morgen!

Men satser på at dusjing hjelper da også, itt nå gale i å varra rein! :)

Skrevet

Har ikke badekar, men har dusjet da, to ganger, å det lindrer det åsså, men nå gruer jeg meg fælt til i morgen!

Men satser på at dusjing hjelper da også, itt nå gale i å varra rein! :)

Man skal jo ikke ta smertestillende for alt, men blir det for gæli så får du ta en paracet vettu:o)

*trøsteklem*

Gjest theoline
Skrevet

Man skal jo ikke ta smertestillende for alt, men blir det for gæli så får du ta en paracet vettu:o)

*trøsteklem*

Takk, den trengte jeg!

Stavret meg over gulvet nå og det ser ikke bra ut, jeg får skylde på bekkenløsning skylde på innbilt svangerskap om noen spør, he he!

Arti lell, humøret er iallefall inntakt!

Skrevet

Takk, den trengte jeg!

Stavret meg over gulvet nå og det ser ikke bra ut, jeg får skylde på bekkenløsning skylde på innbilt svangerskap om noen spør, he he!

Arti lell, humøret er iallefall inntakt!

Du får ta det med ro i morgen da, gamla;o)

Skrevet

Om det er noen trøst så hadde det ikke gjort mye til og fra om du hadde tøyd ut. Stiv og støl ville du blitt uansett.

Og det er et hælvete, men blant oss gutta føles sånt helt ålreit:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...