Gå til innhold

Å, kroppen min er ødelagt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig varmt bad? _Skikkelig_ varmt. Og så i seng :-)

Men nå har du vel kanskje lagt deg allerede likevel. Lykke til med oppstandelsen i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig varmt bad? _Skikkelig_ varmt. Og så i seng :-)

Men nå har du vel kanskje lagt deg allerede likevel. Lykke til med oppstandelsen i morgen!

Jaja, badekar hadde du ikke heller så jeg nå. Hvis du er helt maroder i morra kan du kjøpe sånn derre til å smøre på støle muskler på apoteket og se om det hjelper. (Ibux salve eller hva det nå heter). Blir kanskje litt mye å smøre da, forresten. Eller ta deg en Ibux eller to.

Mye bedre i morra sikkert, også så _sprek_.

Gjest theoline
Skrevet

Om det er noen trøst så hadde det ikke gjort mye til og fra om du hadde tøyd ut. Stiv og støl ville du blitt uansett.

Og det er et hælvete, men blant oss gutta føles sånt helt ålreit:-)

Blant oss gutta du liksom, dette hadde nok ikke føltes helt ålreit for en spenstig mannekropp heller, tro meg..

Men skal komme meg gjennom dette, og jeg har sikkert lært en lekse også, på sikt!

Men dette er vel det som kan kalles gode smerter, visst det er noe som kan kalles det da..

Gjest theoline
Skrevet

Jaja, badekar hadde du ikke heller så jeg nå. Hvis du er helt maroder i morra kan du kjøpe sånn derre til å smøre på støle muskler på apoteket og se om det hjelper. (Ibux salve eller hva det nå heter). Blir kanskje litt mye å smøre da, forresten. Eller ta deg en Ibux eller to.

Mye bedre i morra sikkert, også så _sprek_.

Her legges det ikke en eneste maroder kvinnekropp på lange tider, morgendagen kommer tidsnok vil jeg tro, med full kraft!

Men Ibux gel har jeg, det var en bra kriseløsning om jeg ikke foter meg i morgen!

Takk :)

Gjest togli
Skrevet

Du må nok regne med å bli verre imorgen og enda verre på søndag....

Gjest theoline
Skrevet

Du må nok regne med å bli verre imorgen og enda verre på søndag....

Ja ja, blir full avslapping i helga da skjønner jeg, for blir det værre har jeg et problem med trappene ned fra leiligheten.

4 etasjer ned, og har jeg heis? Niks!

Men har massevis av godis å trøste meg med, å da spørs det hvor mye den beinharde trimmen egenlig er verdt til syvende å sist...

Skrevet

Mager trøst, men selv om du hadde tøyd ut hadde du blitt like støl. Gammel mye om at tøying forhindrer stølhet.

Dag en er ofte ille. Dag to er verre, men dag tre er bra.

Sitter her og er kjempestøl jeg også. Jeg tar det som en bekreftelse på at jeg nå har gjort en god treningsøkt.

Det eneste du kan gjøre som kan hjelpe litt er å ta sammen treningsøkten en gang til, men MYE lettere og MYE kortere.

Det gir blodgjennomstrømning.

Skrevet

Ja ja, blir full avslapping i helga da skjønner jeg, for blir det værre har jeg et problem med trappene ned fra leiligheten.

4 etasjer ned, og har jeg heis? Niks!

Men har massevis av godis å trøste meg med, å da spørs det hvor mye den beinharde trimmen egenlig er verdt til syvende å sist...

Det blir faktisk MYE bedre om du tar en treningstur til, blir skikkelig varm, og passer på å tøye forsiktig og godt ut når du er ferdig.

Blir du sittende, blir det garantert råvondt i flere dager...

God helg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...