Gå til innhold

FU: Din eller andres laptop?

Gjest ikke signature akkkurat nå.

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signature akkkurat nå.
Skrevet

Bytter du laptop om det er ikke din som står tilkoblet, bytter du laptop? Vil du helst bruke din egen? Eller er det helt greit å bruke mannen/familiens laptop?

Vanligvis er det min laptop som står koblet til internett og jeg sitter mest her.

Men når jeg er på jobb, så tar han opp sin fordi han vil bruke sin sier han. Min er så treg i forhold til hans visstnok.

Er dette normalt i grunn? Å helst ville bruke sin egen laptop tenker jeg på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det normalt å ville bruke sin egen.

Der har man jo alt sitt av dokumenter, 'Favoritter', linker, spill osv osv.

Skrevet

Vi er alltid koblet til begge to, så det er egentlig helt utenkelig å bruke hans. Da måtte det vært noe alvorlig galt med min egen.

På jobb låner jeg mer enn gjerne andres hvis min er for langt unna.

Skrevet

Det er et luksusproblem vi ikke har; bare èn laptop her i huset ;-)

Skrevet

He he, jeg vil helst slippe å bruke mannens ja, annerledes oppsett, jeg vil ha min e-post inn på min maskin, jeg har mine snarveier og bokmerker her, osv osv. Og han har sitt på sin maskin.

Helt normal grunn det vel? ;-)

Gjest midia
Skrevet

Jeg vil helst bruke laptopen til mannen min mens han helst vil bruke stasjonær pc og guttungen har egen laptop.

Alle er trådløst på nett samtidig.

Vi vet å ordne oss :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...