Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, artig sak :-)

Var det ikke et eller annet bilmerke som lanserte modellen "Fitte" for noen år siden da? Men jeg tror den endte med å få et annet navn her gitt ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fit sliq?

Fit er da et helt normalt navn på diverse klær?

Merkelig oppslag, og hadde ikke hun under nevnt ordet "fitte" hadde jeg ikke engang forstått hva problemet var.

Skrevet

Hehe. Men når folk gladelig går rundt i jeans av merket Akne vil de sikkert gjerne ha disse også:-)

Skrevet

Fit sliq?

Merkelig oppslag, og hadde ikke hun under nevnt ordet "fitte" hadde jeg ikke engang forstått hva problemet var.

He, he...

Det er ikke noe problem med Fit Slic i det hele tatt...

*lol*

ShitDiddelyDo
Skrevet

He, he...

Det er ikke noe problem med Fit Slic i det hele tatt...

*lol*

Nja. Jeg antar de uttaler det på engelsk, all den tid det er et engelsk navn, og i så fall burde man ikke få de helt store assosiasjoner til sysler som ikke passer seg inne på H&M.

Men det er klart: Sier man Slikk - på godt norsk - kan man jo fort bli saksøkt for sexpress.

Skrevet

Nja. Jeg antar de uttaler det på engelsk, all den tid det er et engelsk navn, og i så fall burde man ikke få de helt store assosiasjoner til sysler som ikke passer seg inne på H&M.

Men det er klart: Sier man Slikk - på godt norsk - kan man jo fort bli saksøkt for sexpress.

Oki...

Så hvis jeg kommer på HM og skal ha et par bukser av type Fit Slic...så sier jeg " Jeg vil prøve en Fit Slic i str. 29, lengde 32 ", så passer jeg på å si "Fit Slic" med en amerikansk/engelsk aksent...slik at det ikke høres ut som jeg sier "Fitt slikk"...

(prøver meg litt høyt i loftstuen for meg selv)

Sannelig ikke lett å høre forskjell, gitt .. *lol*

(beklager min noget teite form for humor )

Mvh.

Skrevet

Fit sliq?

Si hva dere vil. Jeg ble rett og slett "sugen" på de buksene.. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oki...

Så hvis jeg kommer på HM og skal ha et par bukser av type Fit Slic...så sier jeg " Jeg vil prøve en Fit Slic i str. 29, lengde 32 ", så passer jeg på å si "Fit Slic" med en amerikansk/engelsk aksent...slik at det ikke høres ut som jeg sier "Fitt slikk"...

Mvh.

Det bør gå greit så lenge du unngår en ekstra e i det første ordet. :)

Skrevet

He, he..

Fuck it...Jeg går og kjøper et par...

Skrevet

Oki...

Mvh.

Prøv å si det høyt på nord- norsk dialekt i stedet. =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

God reklame er det.

Skrevet

He, he..

Fuck it...Jeg går og kjøper et par...

*ler høyt og godt* =)

Skrevet

Fettsleik? Haha!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, den gikk rett inn. ;)

Men dere tenker jo mer koffert enn meg. Det er mulig jeg begynner å bli gammel. Jeg fattet ikke hva problemet var før jeg så innlegget til filiokus81.

Det er mulig jeg er trøtt. :)

Skrevet

Det bør gå greit så lenge du unngår en ekstra e i det første ordet. :)

Det hadde sikkert gått greit hadde jeg ikke da, mest sannsynlig, lagt over disken i en smertefull latterkrampe ( ref. min dårlige humor )..og blitt tatt for en komplett idiot og deretter sjanglet ut av HM fulgt av hoderistende ekpeditører/triser...

Men selvfølgelig ; da hadde det vært meg som var problemet, og ikke buksene...

Skrevet

Eller på bredt bergensk

Skrevet

Skjønte ingenting før jeg leste nedover tråden her jeg.

Så på bildet, gransket det nøye, trodde det var noe med det bildet jeg.

Hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...