Jally Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 *lol*...nei så teit http://www.dagbladet.no/dinside/2006/06/02/467943.html Mvh. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hehe, artig sak :-) Var det ikke et eller annet bilmerke som lanserte modellen "Fitte" for noen år siden da? Men jeg tror den endte med å få et annet navn her gitt ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Fit sliq? Fit er da et helt normalt navn på diverse klær? Merkelig oppslag, og hadde ikke hun under nevnt ordet "fitte" hadde jeg ikke engang forstått hva problemet var. 0 Siter
tonie Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Hehe. Men når folk gladelig går rundt i jeans av merket Akne vil de sikkert gjerne ha disse også:-) 0 Siter
Jally Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Fit sliq? Fit er da et helt normalt navn på diverse klær? Merkelig oppslag, og hadde ikke hun under nevnt ordet "fitte" hadde jeg ikke engang forstått hva problemet var. He, he... Det er ikke noe problem med Fit Slic i det hele tatt... *lol* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 He, he... Det er ikke noe problem med Fit Slic i det hele tatt... *lol* Nja. Jeg antar de uttaler det på engelsk, all den tid det er et engelsk navn, og i så fall burde man ikke få de helt store assosiasjoner til sysler som ikke passer seg inne på H&M. Men det er klart: Sier man Slikk - på godt norsk - kan man jo fort bli saksøkt for sexpress. 0 Siter
Jally Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Nja. Jeg antar de uttaler det på engelsk, all den tid det er et engelsk navn, og i så fall burde man ikke få de helt store assosiasjoner til sysler som ikke passer seg inne på H&M. Men det er klart: Sier man Slikk - på godt norsk - kan man jo fort bli saksøkt for sexpress. Oki... Så hvis jeg kommer på HM og skal ha et par bukser av type Fit Slic...så sier jeg " Jeg vil prøve en Fit Slic i str. 29, lengde 32 ", så passer jeg på å si "Fit Slic" med en amerikansk/engelsk aksent...slik at det ikke høres ut som jeg sier "Fitt slikk"... (prøver meg litt høyt i loftstuen for meg selv) Sannelig ikke lett å høre forskjell, gitt .. *lol* (beklager min noget teite form for humor ) Mvh. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Fit sliq? Fit er da et helt normalt navn på diverse klær? Merkelig oppslag, og hadde ikke hun under nevnt ordet "fitte" hadde jeg ikke engang forstått hva problemet var. Si hva dere vil. Jeg ble rett og slett "sugen" på de buksene.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Oki... Så hvis jeg kommer på HM og skal ha et par bukser av type Fit Slic...så sier jeg " Jeg vil prøve en Fit Slic i str. 29, lengde 32 ", så passer jeg på å si "Fit Slic" med en amerikansk/engelsk aksent...slik at det ikke høres ut som jeg sier "Fitt slikk"... (prøver meg litt høyt i loftstuen for meg selv) Sannelig ikke lett å høre forskjell, gitt .. *lol* (beklager min noget teite form for humor ) Mvh. Det bør gå greit så lenge du unngår en ekstra e i det første ordet. 0 Siter
Jally Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Si hva dere vil. Jeg ble rett og slett "sugen" på de buksene.. He, he.. Fuck it...Jeg går og kjøper et par... 0 Siter
Kat-1 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Oki... Så hvis jeg kommer på HM og skal ha et par bukser av type Fit Slic...så sier jeg " Jeg vil prøve en Fit Slic i str. 29, lengde 32 ", så passer jeg på å si "Fit Slic" med en amerikansk/engelsk aksent...slik at det ikke høres ut som jeg sier "Fitt slikk"... (prøver meg litt høyt i loftstuen for meg selv) Sannelig ikke lett å høre forskjell, gitt .. *lol* (beklager min noget teite form for humor ) Mvh. Prøv å si det høyt på nord- norsk dialekt i stedet. =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Si hva dere vil. Jeg ble rett og slett "sugen" på de buksene.. God reklame er det. 0 Siter
Kat-1 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 He, he.. Fuck it...Jeg går og kjøper et par... *ler høyt og godt* =) 0 Siter
tonie Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Prøv å si det høyt på nord- norsk dialekt i stedet. =) Fettsleik? Haha! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Ja, den gikk rett inn. Men dere tenker jo mer koffert enn meg. Det er mulig jeg begynner å bli gammel. Jeg fattet ikke hva problemet var før jeg så innlegget til filiokus81. Det er mulig jeg er trøtt. 0 Siter
Jally Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Det bør gå greit så lenge du unngår en ekstra e i det første ordet. Det hadde sikkert gått greit hadde jeg ikke da, mest sannsynlig, lagt over disken i en smertefull latterkrampe ( ref. min dårlige humor )..og blitt tatt for en komplett idiot og deretter sjanglet ut av HM fulgt av hoderistende ekpeditører/triser... Men selvfølgelig ; da hadde det vært meg som var problemet, og ikke buksene... 0 Siter
Jally Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Skrevet 2. juni 2006 Prøv å si det høyt på nord- norsk dialekt i stedet. =) Eller på bredt bergensk 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Skjønte ingenting før jeg leste nedover tråden her jeg. Så på bildet, gransket det nøye, trodde det var noe med det bildet jeg. Hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.