Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men dere tenker jo mer koffert enn meg. Det er mulig jeg begynner å bli gammel. Jeg fattet ikke hva problemet var før jeg så innlegget til filiokus81.

Det er mulig jeg er trøtt. :)

Hehe =) Nå tror jeg ikke Jally så på "fit sliq" som noe problem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fettsleik? Haha!

Ja, flott! haha =)

Moteverden er jo stappa av moderne utenlandske navn og ord. Hvorfor ikke sprite opp med litt ekte norsk dialekt?

Skrevet

Vel, jeg tenker engelsk først, og synes det er helt greit.

(Jeg oppfatta jo at det kunne tolkes anderledes på norsk også, men synes ikke det er så veldig "krise".)

Skrevet

Hehe, artig sak :-)

Var det ikke et eller annet bilmerke som lanserte modellen "Fitte" for noen år siden da? Men jeg tror den endte med å få et annet navn her gitt ;-)

Jo, det var Honda Fitta. Den fikk et nytt navn. :)

Skrevet

Men dere tenker jo mer koffert enn meg. Det er mulig jeg begynner å bli gammel. Jeg fattet ikke hva problemet var før jeg så innlegget til filiokus81.

Det er mulig jeg er trøtt. :)

Så det med en gang jeg. Men så er jeg svært rask til å tenke koffert også da. ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så det med en gang jeg. Men så er jeg svært rask til å tenke koffert også da. ;-)

Du er jo kronisk kåt, så du regnes ikke. ;)

Du: Hadde jeg vært like dårlig til å skrive på samme promille som du er når du skriver, så hadde setningen over sett sånn ut:

Ik iq nn ksionk kaaat, saa mi rundpult nei. :/

:)

Skrevet

Du er jo kronisk kåt, så du regnes ikke. ;)

Du: Hadde jeg vært like dårlig til å skrive på samme promille som du er når du skriver, så hadde setningen over sett sånn ut:

Ik iq nn ksionk kaaat, saa mi rundpult nei. :/

:)

Kronisk kåt? *LOL!*

Jeg vet alt om å skrive med promille ja. :-)

Og den oversettelsen der var nok ganske som den kunne vært om det hadde vært meg ja, hehehe.

Skrevet

Skjønte ingenting før jeg leste nedover tråden her jeg.

Så på bildet, gransket det nøye, trodde det var noe med det bildet jeg.

Hehe.

Samme her. *Blond*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...