Gjest uten tekts Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Kan ikke skjønne det, dagen er jo rød. Men det er jo fortsatt folk som jobber - selv om det er rød dag. kanskje de trenger barnehageplass den dagen også? hva vet jeg? 0 Siter
Lurveline Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Men det er jo fortsatt folk som jobber - selv om det er rød dag. kanskje de trenger barnehageplass den dagen også? hva vet jeg? Mange jobber på søndager, men barnehagene er da ikke åpne fordi. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Nei, det er helligdag. Ingen barnehager er åpne helligdager dersom de ikke har særordninger - og det er det ytterst få som har. 0 Siter
Tralla Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Men det er jo fortsatt folk som jobber - selv om det er rød dag. kanskje de trenger barnehageplass den dagen også? hva vet jeg? Jeg jobber både kvelder, netter, lørdager og søndager jeg, men forventer ikke at barnehagen skal være åpen for det. De som har "vanlige" jobber har jo fri på en helligdag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.