Gjest F%¤&/( dritt Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Har slitt med at ruteren "datt" ut og jeg fikk ikke koplet meg på nett. Etter support og innlevering for resetting og oppgradering av ruter har jeg problemer igjen. Kjørte opp lat på nytt og er på nett med den stationære pcn, men den bærbare finner ikke nettverket. Hav gjør jeg da? *SUPPORT*!?? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 En hacker? Hacker = ekkel gutt på 12-13 år som har trådløst kort og vil rappe linjen din for å laste ned musikk fortere. Kryptèr sambandet. 0 Siter
Gjest Var slik hos meg Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Har du trykket på knappen for tilkobling til nett på den bærbare pcn. Det kan også være at ruteren ikke erprogrammert til å godta den bærbare pcn 0 Siter
Gjest F#¤%&dritt Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 En hacker? Hacker = ekkel gutt på 12-13 år som har trådløst kort og vil rappe linjen din for å laste ned musikk fortere. Kryptèr sambandet. Tror ikke det er der problemet ligger altså....Bor ganske grisgrendt,hehe og er helt utrolig at vi har bredbånd og pc*LOL* 0 Siter
Gjest F#¤%& dritt Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Har du trykket på knappen for tilkobling til nett på den bærbare pcn. Det kan også være at ruteren ikke erprogrammert til å godta den bærbare pcn Har jo brukt den helt til den "datt" ut for en uke siden. Nå er alt ok, men ikke på bærbaren... Har bredbånd og kopler derfor ikke til.. 0 Siter
Jally Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Er ruteren satt opp som brannvegg, med port ut for PC'en din ? Sjekk instillingene på PC'en 0 Siter
Gjest F"#¤%&/ dritt Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Er ruteren satt opp som brannvegg, med port ut for PC'en din ? Sjekk instillingene på PC'en Kæ? 0 Siter
Gjest Kan også være.... Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Har jo brukt den helt til den "datt" ut for en uke siden. Nå er alt ok, men ikke på bærbaren... Har bredbånd og kopler derfor ikke til.. Sjekk om passordet har falt ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.