Gå til innhold

Jeg er en forhekset prinsesse!

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

(Bare en sang jeg har fått på hjernen....)

:)

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Knutsen og Ludvigsen, eller? ;)

Jepp! :)

Skrevet

Og jeg sliter med "Kaptein Knutsen".. han er sjef om bord. Kaptein Knutsen det var hans navn, nå er han en gammel og utslitt mann..

:-)

hare1365380455
Skrevet

Og jeg sliter med "Kaptein Knutsen".. han er sjef om bord. Kaptein Knutsen det var hans navn, nå er han en gammel og utslitt mann..

:-)

Det har jeg ikke hørt, tror jeg. :)

Skrevet

Jeg har den der Ravi-låten, hva heter den...jo, Vi to i Oslo eller noe sånt, på hjernen. Den er jo ikke bra engang...er såå lei den, men den er vanskelig å bli kvitt.

Skrevet

Pussig. For i hodet mitt har "En ku i tunnellen" kverna rundt i hodet mitt siden torsdag. Jeg bli snart sprø.

Det er jo også en Knutsen og Ludvigsen-låt.

Skrevet

Pussig. For i hodet mitt har "En ku i tunnellen" kverna rundt i hodet mitt siden torsdag. Jeg bli snart sprø.

Åååååååh! At det ikke finnes redigeringsknapp, altså. Snakk om å overfokusere på kverning i hodet! :-(

Gjest Aimabel
Skrevet

så lenge du ikke har Kristiansunds nasjonalsang så er det vel greit..... Værre sang skal du lete lenge etter :-/

Skrevet

så lenge du ikke har Kristiansunds nasjonalsang så er det vel greit..... Værre sang skal du lete lenge etter :-/

Nei, nei! Ikke minn meg på den. *livredd for å få den på hjernen* Heller en ku i tunnellen da, ja.

Skrevet

Det har jeg ikke hørt, tror jeg. :)

Er å finne på kassetten "Brunost no igjæn!" :-)

Skrevet

Er det denn derre "No reise æ tell Krestiansuinnn, før uten gruinnn, tel Krestiansuinnn"?

Gjest Aimabel
Skrevet

Er det denn derre "No reise æ tell Krestiansuinnn, før uten gruinnn, tel Krestiansuinnn"?

Yepp!

hare1365380455
Skrevet

Jeg har den der Ravi-låten, hva heter den...jo, Vi to i Oslo eller noe sånt, på hjernen. Den er jo ikke bra engang...er såå lei den, men den er vanskelig å bli kvitt.

Du får høre mye på en annen sang (bare du ikke får den også på hjernen da)..:)

hare1365380455
Skrevet

Det var litt pussig! :)

hare1365380455
Skrevet

Den er dessverre sang på hjernen nr. 2, men jeg prøver å høre på noe annet nå..:)

hare1365380455
Skrevet

Er å finne på kassetten "Brunost no igjæn!" :-)

Ungene har den på en cd som heter Knudsen og Ludvigsens beste. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...