Gjest undrenes Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg var på et jobbintervju i begynnelsen i mai, og de sa de skulle ringe meg uansett om jeg fikk jobben eller ikke i løpet av mai. Nå er det juni og jeg har fremdeles ikke hørt noe. Skal jeg ta det for gitt at stillingen er besatt eller ringe? Er det masete å ringe? Vil egentlig ha jobben! 0 Siter
Gjest miiliiia Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det koster jo ingenting å ringe. I stedet for å gå rundt å lure. Meddelsen til de som ikke fikk jobben, kommer gjerne en stund etter at valget er gjort. For øvrig er ikke en måned etter søknadsfrist særlig lenge. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 jeg har søkt på mange jobber og vært på flere intervjuer. Min erfaring er at de ofte lover mer enn de holder. Jeg vil tro at du kan ta det som et avslag, desverre. De aller fleste vil få svar i løpet av uka etter. Men, du kan alltids ringe. 0 Siter
Gjest undrenes Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det koster jo ingenting å ringe. I stedet for å gå rundt å lure. Meddelsen til de som ikke fikk jobben, kommer gjerne en stund etter at valget er gjort. For øvrig er ikke en måned etter søknadsfrist særlig lenge. Det er en mnd etter intervju da, ikke søknadsfristen.. Men jeg får ringe til tirsdag, takk 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det koster jo ingenting å ringe. I stedet for å gå rundt å lure. Meddelsen til de som ikke fikk jobben, kommer gjerne en stund etter at valget er gjort. For øvrig er ikke en måned etter søknadsfrist særlig lenge. "Meddelsen til de som ikke fikk jobben, kommer gjerne en stund etter at valget er gjort. For øvrig er ikke en måned etter søknadsfrist særlig lenge." Hvis man får opplyst at man skal få beskjed i løpet av mai, og juni kommer uten at man hører noe, så er det "lenge". Det er uproft, men desverre neppe så uvanlig. ".........................................." 0 Siter
Gjest undrenes Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 "Meddelsen til de som ikke fikk jobben, kommer gjerne en stund etter at valget er gjort. For øvrig er ikke en måned etter søknadsfrist særlig lenge." Hvis man får opplyst at man skal få beskjed i løpet av mai, og juni kommer uten at man hører noe, så er det "lenge". Det er uproft, men desverre neppe så uvanlig. ".........................................." Men betyr det bare at bedriften er treig eller at de ikke "gidder" ringe rundt til de som ikke får et annengangsintervju? Ja, jeg er fersk jobbsøker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.