Gjest Står klar til å trå til Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg hører med forferdelse at innvandrer barn bør bli fratatt sine foreldre , om de ikke får norsk opplæring. Hva er det med norske politikere for tiden? Først gir de oppholds tillatelse så vil de ta fra dem barna? Nei nå må noe skje med den problematikken synes jeg som sitter utenfor å synses. Jeg tror at om alle nye innvandrer familier får en lovpålagt fadder familie å forholde seg til . så lærer både foreldre å barna norsk på en to tre. Betal heller en fadderfamilie noen kroner enn å betale opphold i fosterhjem eller i barnehjem. Verden blir så mye bedre da. Fadder-familier blir det nok lett å få tak i . Norske familier er vel ikke helt blitt egoister som kun tenker på seg selv? Hva mener dere der ute i dol verden? 0 Siter
Simen Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det er bare et helt vanlig populistutspill fra en eller annen Frp-idiot. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.