Gå til innhold

Pakkenummer og posten!

Anbefalte innlegg

Gjest jegviljegvil
Skrevet

Noen som vet om jeg kan hente en pakke på posten når jeg bare har pakkenummeret?

Ser på nettet at pakken har ankommet postkontoret mitt i dag, men har selvfølgelig ikke fått hentelappen ennå.

Skal endelig få meg ny mobil og har stoore problemer med å vente helt til tirsdag ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Varg i Veum
Skrevet

Er det ikke en knapp der for å skrive ut hentelapp? Eller bare skriver du ut den sida med sporingsinfoen og går på posten og henter. Gjort det mange ganger :)

Skrevet

Jada, bare skriv ned nummeret og gå på posten du. :)

Gjest jegviljegvil
Skrevet

Er det ikke en knapp der for å skrive ut hentelapp? Eller bare skriver du ut den sida med sporingsinfoen og går på posten og henter. Gjort det mange ganger :)

Sitter og hopper på stolen her :)

Da er det avgårde og hente pakke!!

Tusen takk for svar!

Skrevet

det går helt fint. jeg hentet en pakke med kollinummer, fordi de glemte å levere den til meg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sitter og hopper på stolen her :)

Da er det avgårde og hente pakke!!

Tusen takk for svar!

Hehe, minner om meg selv. Jeg har aldri tid til å vente til postmannen kommer med hentelappen.

Har jeg kjøpt noe datautstyr f.eks er alt pakket opp og vel installert lenge før postmannen er ferdig med å sortere posten han skal rundt med. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...