Gå til innhold

Oslo,hva skal vi finne på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta oss en tur ut veldig snart, gutten vår og jeg. Jeg aner bare ikke HVA vi skal finne på.

Det er for kjølig i luften til å dra på Frognerbadet foreløpig, og jeg vil slippe og være midt i Oslo sentrum på en lørdag. Tenkte å reise om max 1 time, og trenger ideer FORT.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Frognerparken. Tusenfryd (men det er sikkert ufattelig mye folk der...).

Ikke godt å si. I dag er det musikkfest i hele Oslo, og det er nok derfor ekstreme mengder mennesker ute og rusler på seg i dag - selv til lørdag å være.

Tenkte å ta turen inn selv om en times tid. Få meg noen iskalde øl og høre på band jeg aldri tidligere har hørt. Sola skinner og været er nydelig, så. :)

Vel, dårlig med tips fra meg, dessverre.

Skrevet

Aner ikke hvor gammel gutten din er, men i dag er det masse musikk over hele byen. Mer enn 20 scener og alt er gratis.

Gjest Aimabel
Skrevet

en båttur ut til Bygdøy og en liten tur der ute i høres fint ut i dag spør du meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...