Blésha Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Tenkte å ta oss en tur ut veldig snart, gutten vår og jeg. Jeg aner bare ikke HVA vi skal finne på. Det er for kjølig i luften til å dra på Frognerbadet foreløpig, og jeg vil slippe og være midt i Oslo sentrum på en lørdag. Tenkte å reise om max 1 time, og trenger ideer FORT. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Frognerparken. Tusenfryd (men det er sikkert ufattelig mye folk der...). Ikke godt å si. I dag er det musikkfest i hele Oslo, og det er nok derfor ekstreme mengder mennesker ute og rusler på seg i dag - selv til lørdag å være. Tenkte å ta turen inn selv om en times tid. Få meg noen iskalde øl og høre på band jeg aldri tidligere har hørt. Sola skinner og været er nydelig, så. Vel, dårlig med tips fra meg, dessverre. 0 Siter
Simen Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Aner ikke hvor gammel gutten din er, men i dag er det masse musikk over hele byen. Mer enn 20 scener og alt er gratis. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 en båttur ut til Bygdøy og en liten tur der ute i høres fint ut i dag spør du meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.