Lillemus Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Noen som har noe sånt da: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=16&productId=46995&langId=-14&categoryId=15725&chosenPartNumber=S59821172 Oj, det ble litt av en lenke gitt... Er disse praktiske tro? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Kjenner noen som har et sånt skap, og det er en skikkelig smart løsning. Selv gikk jeg for fler skuffeseksjoner med kolonialskuffer, og har ikke angret en dag på valget. Men så har jeg ikke IKEA-kjøkken og muligheten for sånne skap. Har ikke så veldig mange vanlige underskap, mend har desto fler skuffeseksjoner. 0 Siter
stromme Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 JEG synes det er mer praktisk med dyyype skuffer som har hver sin front...... 0 Siter
stromme Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 JEG synes det er mer praktisk med dyyype skuffer som har hver sin front...... http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=16&productId=21889&langId=-14&categoryId=15725&chosenPartNumber=S29805814 0 Siter
rudolfine Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=16&productId=21889&langId=-14&categoryId=15725&chosenPartNumber=S29805814 Sånn type har vi, og jeg er strålende fornøyd. Har hatt IKEA-kjøkken i snart 4 år, bare positivt. Montøren vi hadde, monterte IKEA og HTH, bl.a., og sa at på alt fra, hengsler til mye annet var IKEA klart best, etter det han hadde sett. Lykke til med kjøkken"jakten". 0 Siter
rudolfine Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=16&productId=21889&langId=-14&categoryId=15725&chosenPartNumber=S29805814 Ja, skuffene er knallbra. Kan ikke tenke meg et kjøkken uten. Skulle gjerne hatt enda flere slike skuffer. Kom bare litt utpå viddene med det andre innlegget..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=16&productId=21889&langId=-14&categoryId=15725&chosenPartNumber=S29805814 Jeg så på de først og det spørs om jeg går for to sånne tror jeg. Det er bare sååå gøy å planlegge! ))) 0 Siter
Tralla Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Hadde slike kolonialskuffer fra ikea der jeg bodde før. Og savner dem stort! Veldig praktisk. Ville ha foretrukket de før et slikt skap. 0 Siter
stromme Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg så på de først og det spørs om jeg går for to sånne tror jeg. Det er bare sååå gøy å planlegge! ))) Vi har fire slike, to i 50 cm og to i 60 cm. Kjekke til matvarer og småelektrisk også ;o) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Hadde slike kolonialskuffer fra ikea der jeg bodde før. Og savner dem stort! Veldig praktisk. Ville ha foretrukket de før et slikt skap. Vi hadde også kolonialskuffer før, men jeg syntes faktisk ikke det var så praktisk. For hva skal vi da ha i overskapene? 0 Siter
Tralla Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Vi hadde også kolonialskuffer før, men jeg syntes faktisk ikke det var så praktisk. For hva skal vi da ha i overskapene? Mener du at du har for lite ting til å ha i overskapene? :-) * her blir alle skap fulle uansett hvor mange jeg har* I kolonialskuffene hadde jeg mel og bakervarer. Gryter, tørrvarer, bakeboller og andre ting som også vanligvis skulle stått i underskapene. I overskapene hadde jeg kopper, glass og fat. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Mener du at du har for lite ting til å ha i overskapene? :-) * her blir alle skap fulle uansett hvor mange jeg har* I kolonialskuffene hadde jeg mel og bakervarer. Gryter, tørrvarer, bakeboller og andre ting som også vanligvis skulle stått i underskapene. I overskapene hadde jeg kopper, glass og fat. Ja. Når jeg hadde kolonialskuffer ville jeg ha _alt_ oppi der. Så hva skulle jeg ha i overskapene da? Bare glass? Nå har jeg kjeler og diverse i hjørneunderskap. Ellers har vi bare en skufferekke, det er ikke plass til mer underskap pga oppvaskmaskin, komfyr og vask. I overskap har vi mat, glass og tallerkener. I toppskap har vi alt vi ikke bruker hver dag, som bakeformer, lysestaker osv.. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Mener du at du har for lite ting til å ha i overskapene? :-) * her blir alle skap fulle uansett hvor mange jeg har* I kolonialskuffene hadde jeg mel og bakervarer. Gryter, tørrvarer, bakeboller og andre ting som også vanligvis skulle stått i underskapene. I overskapene hadde jeg kopper, glass og fat. glemte å svare på det du spurte om da :-) Joda det er fulle skap. Det jeg mente er at jeg synes fordelingen blir feil, med kolonialskuffer. jeg må ha matvarene i oerskap, for å få plass til alt som _må_ være i underskap 0 Siter
Tralla Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 glemte å svare på det du spurte om da :-) Joda det er fulle skap. Det jeg mente er at jeg synes fordelingen blir feil, med kolonialskuffer. jeg må ha matvarene i oerskap, for å få plass til alt som _må_ være i underskap Ja, det er nok slik ofte. Som regel er det ikke plass til like mange underskap som overskap, så forstår den problemstillingen. Her jeg bor nå har jeg ikke kunne ha kolonialskuffer, rett og slett fordi det ikke er plass til det. Har bare et hjørneskap, utenom skapet under vasken og en vanlig skuffeseksjon. Men i mitt neste hus vil jeg nok ha et større kjøkken og da skal det bli rikelig med kolonialskuffer:-D Langt opp og frem men... 0 Siter
flowy Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg har akkurat den og er superduperfornøyd. Veldig praktisk til tørrvarer og bakevarer, men kan også brukes til servise med tallerkenstativ fra IKEA. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.