Gjest kansje du veit? Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det er vel ikke bankstreik nå?? Nei.fra 12 eller 15 juni.Huske ikke helt 0 Siter
fyrlykt Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Nei.fra 12 eller 15 juni.Huske ikke helt gudskjelov - trodde jeg var helt akterutseilt nå. 0 Siter
Gjest kansje du veit? Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 gudskjelov - trodde jeg var helt akterutseilt nå. Jeg tenker litt på skattepengene som kommer i slutten av juni.Er det streik da så sliter jeg .Skal ha de pengene som lommepenger til ferien 0 Siter
collins Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg tenker litt på skattepengene som kommer i slutten av juni.Er det streik da så sliter jeg .Skal ha de pengene som lommepenger til ferien Hvis streiken i finansnæringen utvides 12 juni, så vil det bli tvungen lønnsnemnd ganske kjapt. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Hvis streiken i finansnæringen utvides 12 juni, så vil det bli tvungen lønnsnemnd ganske kjapt. Enig. Jeg tror vi kan regne med maks to dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.