Gjest tror du Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg har en del inkasso saker.Men nå får jeg tilbake litt skattepenger som jeg må¨kjøpe vaskemaskin for.Men en kamerat sa at inkasso byråene kan gå inn å ta skattepengene mine får jeg får dem.Stemmer det? 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det må først gå til rettslig innkreving. Det gjør det hvis du lar være å betale inkasso, og da får du betalingsanmerkning. Lite hyggelig. "................................................" 0 Siter
Gjest skattens skatt Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Så lenge det ikke er inkassosaker som har noe med manglende betaling av kommunale avgifter så tar de ingenting fra skattepengene dine. Sosialkontor kan vel også trekke tilbake skattepenger hvis du har mottatt støtte fra dem. 0 Siter
Gjest rewas Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Syns du bør rydde opp i inkassogjelda di for de evt skattepengene. Vaske klær er det fullt mulig å få gjort allikevel. Når skal du få deg et liv med betalingsmoral og god samvittighet overfor kreditorer, hvis du ikke begynner når det dukker opp en sjanse? 0 Siter
Gjest gjeldsfri Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 eg har hatt inkasso på inkasso,men aldri er tilbake betalingen av skatten blitt trukket.så nei det tror eg ikke. men vil du ikke heller bruke det du får igjen til regningen? vaskemaskin koster jo ik noe særlig brukt.de kan være like bra som en helt ny en. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.