Gå til innhold

Carola, igjen. Takke meg til å ikke være kjendis!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest abrahamsen
Skrevet

Tenk å henge seg opp i slike filleting?!! Hun har jo ikke samme antrekket, det er bare toppen (som kler hjenne) som brukes i forskjellige varianter. Hadde jeg vært kjendis hadde jeg blitt slakta totalt...

Skrevet

Tenk å henge seg opp i slike filleting?!! Hun har jo ikke samme antrekket, det er bare toppen (som kler hjenne) som brukes i forskjellige varianter. Hadde jeg vært kjendis hadde jeg blitt slakta totalt...

Uff, ja, jeg og. Eneste fordelen er at man kan føle seg veldig snill, da, når man gir bort alle klærne man toppen kan bruke to ganger. Ikke rart de er nødt til å tjene flesk.

Synes faktisk hun satte sammen den toppen med andre klær ganske fint, jeg. Men det er nå meg, da.

Også tenk å få sånne kommentarer på mangel på trening, *grøss*

Skrevet

Ja, jeg er jammen glad jeg ikke er kjendis. Da hadde jeg blitt omtalt som en vandrende katastrofe, for jeg går med de samme klærne om og om igjen :-)

Skrevet

Uff, ja, jeg og. Eneste fordelen er at man kan føle seg veldig snill, da, når man gir bort alle klærne man toppen kan bruke to ganger. Ikke rart de er nødt til å tjene flesk.

Synes faktisk hun satte sammen den toppen med andre klær ganske fint, jeg. Men det er nå meg, da.

Også tenk å få sånne kommentarer på mangel på trening, *grøss*

Herregud, ja, det er utrolig hva disse homsepatruljegutta eller hva de nå er for noe klarer å pønske ut. Her har han tenkt ut at det sikkert er fordi hun ikke har hatt tid til å trene nok at hun går i den toppen. Min første tanke hadde nok heller vært (hvis jeg i det hele tatt hadde lagt merke til at det var den samme toppen, noe jeg neppe ville ha gjort) at hun ikke hadde hatt tid til å shoppe.

Skrevet

Ja, det kjendislivet, det kjendislivet.

Du kan jo ikke brekke en negl uten at det blir lagt merke til.

En gang brukte jeg samme buksa tre dager på rad. Det kom ikke i lokalavisa engang, så jeg tror ikke jeg er definert som kjendis ...

Skrevet

Ja, det kjendislivet, det kjendislivet.

Du kan jo ikke brekke en negl uten at det blir lagt merke til.

En gang brukte jeg samme buksa tre dager på rad. Det kom ikke i lokalavisa engang, så jeg tror ikke jeg er definert som kjendis ...

:-)

Skrevet

Glad det ikke er meg, men jeg reagerte faktisk litt på gjenbruken av toppen før jeg leste det der. Mest fordi hun er en så stor stjerne at designerne står i kø for å gi henne sceneklær.

Kom fram til følgende: hun har sikkert en innbringende avtale med designeren, og har forpilktet seg til å bruke den så og så mange ganger.

Gjest Aimabel
Skrevet

Det var jo en skikkelig kul topp. Hun kledde den godt. Siden hun bruker den på flere forskjellige måter så tror jeg ikke det er så mange andre en motepoliti som legger merke til det. eller?

Gjest Signert
Skrevet

tenk om journalistene kunne interessert seg i ting som virkelig betyr noe her i verden...

bugge -jenta
Skrevet

Det er jo deprimerende å finne et skikkelig bra plagg du synes kler deg godt, og så måtte gå med det bare _en_ gang. Endelig finner du den lekre kjolen som sitter som et skudd, og det var det.

Gjest sjokkert muriel :-O
Skrevet

Herreguuuud, ærre mulig??!?!!

Samme toppen FIRE ganger. Neiogneiognei, dette går ikke an.

Carola - skjerp deg!!!!!

Gjest sirikat
Skrevet

Herregud, ja, det er utrolig hva disse homsepatruljegutta eller hva de nå er for noe klarer å pønske ut. Her har han tenkt ut at det sikkert er fordi hun ikke har hatt tid til å trene nok at hun går i den toppen. Min første tanke hadde nok heller vært (hvis jeg i det hele tatt hadde lagt merke til at det var den samme toppen, noe jeg neppe ville ha gjort) at hun ikke hadde hatt tid til å shoppe.

Ja herregud.. Jeg forventer ikke at moteeksperter skal løse verdensproblemer akkurat, men dette blir for teit.

Dessuten, synes jeg alltid hører style-guruer mase om at man skal kjøpe noen dyre basisplagg og kombinere disse med billigere plagg.

Jeg har lite til overs for Carolas meninger og forkynning, men blir nesten vennligere innstilt til henne når jeg leser slikt bull shit.

Skrevet

Ja herregud.. Jeg forventer ikke at moteeksperter skal løse verdensproblemer akkurat, men dette blir for teit.

Dessuten, synes jeg alltid hører style-guruer mase om at man skal kjøpe noen dyre basisplagg og kombinere disse med billigere plagg.

Jeg har lite til overs for Carolas meninger og forkynning, men blir nesten vennligere innstilt til henne når jeg leser slikt bull shit.

Jeg visste virkelig ikke at det var forbudt å bruke samme plagg to eller tre ganger, men da har jeg visst lært noe nytt i dag også.

Det er nesten så man får sympati for Carola.

Gjest fridalida
Skrevet

Jeg liker toppen mye bedre enn musikken! I motsetning til denne Jan Thomas, eller hva han nå het.

Skrevet

Jeg liker toppen mye bedre enn musikken! I motsetning til denne Jan Thomas, eller hva han nå het.

Enig med deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...