Berlitz Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 http://www.side2.no/kjendis/article652840.ece Fy søren så glad jeg er at jeg kan gå med hva jeg vil og trives i uten å måtte bli hengt ut som en katastrofe.. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Tenk å henge seg opp i slike filleting?!! Hun har jo ikke samme antrekket, det er bare toppen (som kler hjenne) som brukes i forskjellige varianter. Hadde jeg vært kjendis hadde jeg blitt slakta totalt... 0 Siter
Berlitz Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Skrevet 3. juni 2006 Tenk å henge seg opp i slike filleting?!! Hun har jo ikke samme antrekket, det er bare toppen (som kler hjenne) som brukes i forskjellige varianter. Hadde jeg vært kjendis hadde jeg blitt slakta totalt... Uff, ja, jeg og. Eneste fordelen er at man kan føle seg veldig snill, da, når man gir bort alle klærne man toppen kan bruke to ganger. Ikke rart de er nødt til å tjene flesk. Synes faktisk hun satte sammen den toppen med andre klær ganske fint, jeg. Men det er nå meg, da. Også tenk å få sånne kommentarer på mangel på trening, *grøss* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Ja, jeg er jammen glad jeg ikke er kjendis. Da hadde jeg blitt omtalt som en vandrende katastrofe, for jeg går med de samme klærne om og om igjen :-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Uff, ja, jeg og. Eneste fordelen er at man kan føle seg veldig snill, da, når man gir bort alle klærne man toppen kan bruke to ganger. Ikke rart de er nødt til å tjene flesk. Synes faktisk hun satte sammen den toppen med andre klær ganske fint, jeg. Men det er nå meg, da. Også tenk å få sånne kommentarer på mangel på trening, *grøss* Herregud, ja, det er utrolig hva disse homsepatruljegutta eller hva de nå er for noe klarer å pønske ut. Her har han tenkt ut at det sikkert er fordi hun ikke har hatt tid til å trene nok at hun går i den toppen. Min første tanke hadde nok heller vært (hvis jeg i det hele tatt hadde lagt merke til at det var den samme toppen, noe jeg neppe ville ha gjort) at hun ikke hadde hatt tid til å shoppe. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Ja, det kjendislivet, det kjendislivet. Du kan jo ikke brekke en negl uten at det blir lagt merke til. En gang brukte jeg samme buksa tre dager på rad. Det kom ikke i lokalavisa engang, så jeg tror ikke jeg er definert som kjendis ... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Ja, det kjendislivet, det kjendislivet. Du kan jo ikke brekke en negl uten at det blir lagt merke til. En gang brukte jeg samme buksa tre dager på rad. Det kom ikke i lokalavisa engang, så jeg tror ikke jeg er definert som kjendis ... :-) 0 Siter
tonie Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Glad det ikke er meg, men jeg reagerte faktisk litt på gjenbruken av toppen før jeg leste det der. Mest fordi hun er en så stor stjerne at designerne står i kø for å gi henne sceneklær. Kom fram til følgende: hun har sikkert en innbringende avtale med designeren, og har forpilktet seg til å bruke den så og så mange ganger. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det var jo en skikkelig kul topp. Hun kledde den godt. Siden hun bruker den på flere forskjellige måter så tror jeg ikke det er så mange andre en motepoliti som legger merke til det. eller? 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 tenk om journalistene kunne interessert seg i ting som virkelig betyr noe her i verden... 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det er jo deprimerende å finne et skikkelig bra plagg du synes kler deg godt, og så måtte gå med det bare _en_ gang. Endelig finner du den lekre kjolen som sitter som et skudd, og det var det. 0 Siter
Gjest sjokkert muriel :-O Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Herreguuuud, ærre mulig??!?!! Samme toppen FIRE ganger. Neiogneiognei, dette går ikke an. Carola - skjerp deg!!!!! 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Herregud, ja, det er utrolig hva disse homsepatruljegutta eller hva de nå er for noe klarer å pønske ut. Her har han tenkt ut at det sikkert er fordi hun ikke har hatt tid til å trene nok at hun går i den toppen. Min første tanke hadde nok heller vært (hvis jeg i det hele tatt hadde lagt merke til at det var den samme toppen, noe jeg neppe ville ha gjort) at hun ikke hadde hatt tid til å shoppe. Ja herregud.. Jeg forventer ikke at moteeksperter skal løse verdensproblemer akkurat, men dette blir for teit. Dessuten, synes jeg alltid hører style-guruer mase om at man skal kjøpe noen dyre basisplagg og kombinere disse med billigere plagg. Jeg har lite til overs for Carolas meninger og forkynning, men blir nesten vennligere innstilt til henne når jeg leser slikt bull shit. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Ja herregud.. Jeg forventer ikke at moteeksperter skal løse verdensproblemer akkurat, men dette blir for teit. Dessuten, synes jeg alltid hører style-guruer mase om at man skal kjøpe noen dyre basisplagg og kombinere disse med billigere plagg. Jeg har lite til overs for Carolas meninger og forkynning, men blir nesten vennligere innstilt til henne når jeg leser slikt bull shit. Jeg visste virkelig ikke at det var forbudt å bruke samme plagg to eller tre ganger, men da har jeg visst lært noe nytt i dag også. Det er nesten så man får sympati for Carola. 0 Siter
Gjest fridalida Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg liker toppen mye bedre enn musikken! I motsetning til denne Jan Thomas, eller hva han nå het. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg liker toppen mye bedre enn musikken! I motsetning til denne Jan Thomas, eller hva han nå het. Enig med deg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.