Gå til innhold

Anbelafes: Min potetsalat!!

Anbefalte innlegg

Gjest creme
Skrevet

11/2 kg poteter

2 bokser rømme(a 3 dl)

150 gram majones

1 kvast gressløk

1 purreløk

salt

pepper

Kok potenene, del de i biter, ha i rømmen og majonesen, kutt opp purre og gressløk og ha oppi...smak med pepper og salt

Nammm!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager omtrent samme potetsalat, men bruker i tillegg paprikapulver. Kjempegodt!!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det mangler en del i den der potetsalaten, blant annet bostonargurker. Og så litt mer majones i forhold til mengden med rømme.

Gjest isomer
Skrevet

Jeg lager en liknende potetsalat men pleier å ha litt presset hvitløk og finhakket sjalottløk i istedet for purreløk. I tillegg pleier jeg å ha et grønt (skrellet) eple (små biter) oppi. Nam nam :) Ble sulten nå..

Skrevet

Likner på min, men jeg MÅ ha eddik i rømmen.Dessuten bruker jeg løk. Min er også meget god... Og potetene skal være varme slik at de suger til seg smaken av rømmen bedre.

Skrevet

Prøv også med eplebiter og rå løk oppi - NAM!

og smått smått hakkede sylteagurker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...