Gjest creme Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 11/2 kg poteter 2 bokser rømme(a 3 dl) 150 gram majones 1 kvast gressløk 1 purreløk salt pepper Kok potenene, del de i biter, ha i rømmen og majonesen, kutt opp purre og gressløk og ha oppi...smak med pepper og salt Nammm!! 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Lager omtrent samme potetsalat, men bruker i tillegg paprikapulver. Kjempegodt!! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det mangler en del i den der potetsalaten, blant annet bostonargurker. Og så litt mer majones i forhold til mengden med rømme. 0 Siter
Gjest isomer Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg lager en liknende potetsalat men pleier å ha litt presset hvitløk og finhakket sjalottløk i istedet for purreløk. I tillegg pleier jeg å ha et grønt (skrellet) eple (små biter) oppi. Nam nam Ble sulten nå.. 0 Siter
Idéfix Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Likner på min, men jeg MÅ ha eddik i rømmen.Dessuten bruker jeg løk. Min er også meget god... Og potetene skal være varme slik at de suger til seg smaken av rømmen bedre. 0 Siter
flisa Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Prøv også med eplebiter og rå løk oppi - NAM! og smått smått hakkede sylteagurker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.