Gjest Princess Peach Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 ...jeg drømte om i natt? Drømte nemlig om en doler, men jeg vet ikke hvem! Det var en dame med mørkt, krøllete hår, i tredveåra, hadde to unger og kjørte stasjonsvogn. Og vi pratet sammen som om det var den naturligste ting i verden. Jeg husker bare ikke navnet! Hun tok meg med til et hus hvor jeg traff flere dolere, blant annet Mary Poppins og amber sun. Snodige greier! 0 Siter
muriel Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det hørtes nesten ut som meg, bortsett fra at jeg ikke har krøller eller to unger, og dessuten kjenner jeg ikke hverken Mary Poppins og amber sun. Men bortsett fra det, så kunne det vært meg!!! ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det hørtes nesten ut som meg, bortsett fra at jeg ikke har krøller eller to unger, og dessuten kjenner jeg ikke hverken Mary Poppins og amber sun. Men bortsett fra det, så kunne det vært meg!!! ) Kanskje det var deg, bare at du hadde tatt permanent og satt barnevakt for noen unger? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Høres nesten ut som flyfly ) Kanskje det var henne da? Passer hun til beskrivelsen? Hm, jeg har da ikke snakket noe med henne her inne heller, rare greier. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Kanskje det var henne da? Passer hun til beskrivelsen? Hm, jeg har da ikke snakket noe med henne her inne heller, rare greier. Passer ganske bra ja ) Men hun bor jo ikke på Vestlandet med amber og angelica 0 Siter
muriel Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Kanskje det var deg, bare at du hadde tatt permanent og satt barnevakt for noen unger? ...og fått noen nye venner?? Hadde vært helt Ok, hehe ) ..men det VAR nesten meg! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Passer ganske bra ja ) Men hun bor jo ikke på Vestlandet med amber og angelica Det visste vel ikke jeg. Det var en egen dol-verden i drømmen min, jeg tror alle dolerne bodde i samme by faktisk. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 ...og fått noen nye venner?? Hadde vært helt Ok, hehe ) ..men det VAR nesten meg! Alle dolerne bodde nemlig på samme plass i drømmen min, så det er ikke rart at dere kjente hverandre! 0 Siter
muriel Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Alle dolerne bodde nemlig på samme plass i drømmen min, så det er ikke rart at dere kjente hverandre! Aaaahhh...se der ja! Ja, da økte oddsene mine nokså kraftig, hehe. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Aaaahhh...se der ja! Ja, da økte oddsene mine nokså kraftig, hehe. Jeg husker at Mary Poppins var veldig opptatt av å vise meg de nye solbrillene sine. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 *rekker opp hånda* Jeg har krøller, to unger og stasjonsvogn! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 *rekker opp hånda* Jeg har krøller, to unger og stasjonsvogn! Da var det sikkert deg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 *rekker opp hånda* Jeg har krøller, to unger og stasjonsvogn! Jeg har allerede outa deg ) 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Traff du meg og? Håper det var et hyggelig og/eller morsomt møte da. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Traff du meg og? Håper det var et hyggelig og/eller morsomt møte da. :-) Ja, det var koselig, og Mary Poppins viste fram de fine solbrillene sine. *ler* 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Ja, det var koselig, og Mary Poppins viste fram de fine solbrillene sine. *ler* hehe Jeg er forøvrig sikker på at Mary Poppins har stilige solbriller ja. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 hehe Jeg er forøvrig sikker på at Mary Poppins har stilige solbriller ja. :-) Ja, jeg er nok påvirket av den linken hun la ut her forleden. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Det var meg, såklart. Husker du ikke det? Åja, selvsagt var det deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.