Gjest Dorthe den frustrerte Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Nå har de hold på i tre dager fra klokka 12 til 3 om natta. I dag er det rock og i går var det raggie. Hele leiligheten dundrer og jeg hører ikke tv gjennom bråket, ja, for det blir bråk etter så lang tid uansett hvor bra eller hvor dårlig de spiller. Og ikke kan jeg gå ut heller for jeg har minstemann hjemme 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Ja takk, det dundrer noe helt enormt her hos oss også, begriper ikke hvordan det skal bli mulig å sove i kveld. Heldigvis vender soverommet til lillegutt andre veien, så han hadde ingen problemer med å legge seg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Ja takk, det dundrer noe helt enormt her hos oss også, begriper ikke hvordan det skal bli mulig å sove i kveld. Heldigvis vender soverommet til lillegutt andre veien, så han hadde ingen problemer med å legge seg. De holdt på til fire i natt og da sovnet jeg og så våknet igjen av de startet klokka 12. Minstemann har også soverommet den andre veien så det er ikke så plagsomt som i resten av leiligheten. Men hvor mange dager skal de holde på. Dette er tredje dagen her og skal de holde på hele pinsa så blir jeg gal *sur* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 De holdt på til fire i natt og da sovnet jeg og så våknet igjen av de startet klokka 12. Minstemann har også soverommet den andre veien så det er ikke så plagsomt som i resten av leiligheten. Men hvor mange dager skal de holde på. Dette er tredje dagen her og skal de holde på hele pinsa så blir jeg gal *sur* Er det ikke bare i dag da? Trodde det var kun i dag, jeg. Jeg skulle hatt med deg i dag. Da skulle vi faen meg satt på plass disse antirøykerne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Er det ikke bare i dag da? Trodde det var kun i dag, jeg. Jeg skulle hatt med deg i dag. Da skulle vi faen meg satt på plass disse antirøykerne. Jepp, det skulle vi ha gjort ) Jeg trodde også at den varte en dag men her har de allerede spilt i to dager og i dag er den tredje. Tilslutt blir alt bare mas. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jepp, det skulle vi ha gjort ) Jeg trodde også at den varte en dag men her har de allerede spilt i to dager og i dag er den tredje. Tilslutt blir alt bare mas. Ja. Hvis de spiller så lenge og så sent - forstår jeg det. Men på programmet ser det ut som om samtlige scener gir seg rundt 23.00, så jeg trodde ikke det var noe problem. Men jeg visste jo ikke engang at de holdt på flere dager på rad. Det er i hvert fall en rimelig fin attraksjon - denne musikkens dag. Haugevis av ukjente band ingen har hørt om, som vil noe - og som derfor gir alt. Jeg så 6-7 band i dag, og var mektig imponert over dem alle. Spesielt hva originalitet angår. Det var ikke noe "jeg vil selge meg for å komme på vg-lista og bli kjendis som Pia Haraldsen" der i gården. Det var musikals sjel, og det er det lenge siden jeg har sett live. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Ja. Hvis de spiller så lenge og så sent - forstår jeg det. Men på programmet ser det ut som om samtlige scener gir seg rundt 23.00, så jeg trodde ikke det var noe problem. Men jeg visste jo ikke engang at de holdt på flere dager på rad. Det er i hvert fall en rimelig fin attraksjon - denne musikkens dag. Haugevis av ukjente band ingen har hørt om, som vil noe - og som derfor gir alt. Jeg så 6-7 band i dag, og var mektig imponert over dem alle. Spesielt hva originalitet angår. Det var ikke noe "jeg vil selge meg for å komme på vg-lista og bli kjendis som Pia Haraldsen" der i gården. Det var musikals sjel, og det er det lenge siden jeg har sett live. Jeg fikk med meg mange fine i fjor. Særlig et par som spilte blues i markveien. De var utrolig bra. I år har jeg minstemann her. Blir ikke noen pils i sola da ) Jeg har ikke lyst til stoppe når han skal hjem så da kan det være det samme. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Ja. Hvis de spiller så lenge og så sent - forstår jeg det. Men på programmet ser det ut som om samtlige scener gir seg rundt 23.00, så jeg trodde ikke det var noe problem. Men jeg visste jo ikke engang at de holdt på flere dager på rad. Det er i hvert fall en rimelig fin attraksjon - denne musikkens dag. Haugevis av ukjente band ingen har hørt om, som vil noe - og som derfor gir alt. Jeg så 6-7 band i dag, og var mektig imponert over dem alle. Spesielt hva originalitet angår. Det var ikke noe "jeg vil selge meg for å komme på vg-lista og bli kjendis som Pia Haraldsen" der i gården. Det var musikals sjel, og det er det lenge siden jeg har sett live. Var det med noen Stavanger-band? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Var det med noen Stavanger-band? Ja. Det var det. Det var til og med et Rage Against The Machine-inspirert band fra Bergen. Men jeg var kun på 1 scene. Det var nok godt over 100 band rundt om i byen i dag. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg fikk med meg mange fine i fjor. Særlig et par som spilte blues i markveien. De var utrolig bra. I år har jeg minstemann her. Blir ikke noen pils i sola da ) Jeg har ikke lyst til stoppe når han skal hjem så da kan det være det samme. Jeg var på Rådhusplassen, og der var det mye rock og punk. I Middelhavsparken (eller hva det nå heter der borte igjen) er det visstnok metal. Så det er noe for alle rundt om i byen på musikkens dag. 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg var på Rådhusplassen, og der var det mye rock og punk. I Middelhavsparken (eller hva det nå heter der borte igjen) er det visstnok metal. Så det er noe for alle rundt om i byen på musikkens dag. Har du spist på Dinner nå? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Har du spist på Dinner nå? Nei. Jeg har ikke kommet så langt ennå. Ingen som vil date meg for tida. Eller... jeg har ikke spurt heller, men sånne resturantgreier må jeg ha kvinnfolk med på. Når det er gutter blir det alltid sushi. Ikke det at jeg klager over det, altså, det er jo stort sett jeg som foreslår det; men cluet er at jeg trenger en date. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg var på Rådhusplassen, og der var det mye rock og punk. I Middelhavsparken (eller hva det nå heter der borte igjen) er det visstnok metal. Så det er noe for alle rundt om i byen på musikkens dag. Utenfor hos meg er det rock, egentlig veldig bra men jeg er lei. I går var det raggie. Nå har jeg stengt alle vinduer og verandadøra så jeg hører bare bassen. Hadde jeg hatt barnefri, hadde jeg sikkert vært ute ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Ja. Det var det. Det var til og med et Rage Against The Machine-inspirert band fra Bergen. Men jeg var kun på 1 scene. Det var nok godt over 100 band rundt om i byen i dag. Jeg ville likt å vært der, ja! Jeg elsker å gå på konserter. Om du en gang skal hit må du få med deg konsert på Folken, godt lokale til konserter. 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Nei. Jeg har ikke kommet så langt ennå. Ingen som vil date meg for tida. Eller... jeg har ikke spurt heller, men sånne resturantgreier må jeg ha kvinnfolk med på. Når det er gutter blir det alltid sushi. Ikke det at jeg klager over det, altså, det er jo stort sett jeg som foreslår det; men cluet er at jeg trenger en date. Himmel og hav gutt, Dol svømmer jo over av kvinnfolk som sikler etter deg.....det er jo bare å velge og vrake. Du vet, du kan ikke gå i evigheter å vente på meg, lille venn - jeg har sagt du er for ung...;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Himmel og hav gutt, Dol svømmer jo over av kvinnfolk som sikler etter deg.....det er jo bare å velge og vrake. Du vet, du kan ikke gå i evigheter å vente på meg, lille venn - jeg har sagt du er for ung...;-) ;-) Han virker jo sympatisk! Ung? Aner ikke alderen. "Dol svømmer jo over av kvinnfolk som sikler etter deg.....det er jo bare å velge og vrake." ja, jeg har lagt merke til det, jeg også! ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hmm..Hørte ikke så mye her..Bare hvis jeg åpnet vinduer...Dessuten ynes jeg det er litt koselig jeg da, får følelsen av vår og sommer, når man hører at det musiseres fra scenene rundt om..:-) Meen..Skjønner at det blir en pain når man ikke kan gå ut, og får det høyt, INN..:-o Da hadde sikkert jeg blitt lei også.. Nå var jeg verdens slappeste konsertpublikumer i går, gikk ikke engang over brua..Men vi hadde det kjekt lell! Og: Jupp, jeg tror det er stilt i dag..Det er da musikkens DAG, eller hur? :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hmm..Hørte ikke så mye her..Bare hvis jeg åpnet vinduer...Dessuten ynes jeg det er litt koselig jeg da, får følelsen av vår og sommer, når man hører at det musiseres fra scenene rundt om..:-) Meen..Skjønner at det blir en pain når man ikke kan gå ut, og får det høyt, INN..:-o Da hadde sikkert jeg blitt lei også.. Nå var jeg verdens slappeste konsertpublikumer i går, gikk ikke engang over brua..Men vi hadde det kjekt lell! Og: Jupp, jeg tror det er stilt i dag..Det er da musikkens DAG, eller hur? :-) Det er stille i dag. Heldigvis. Hører bare endene men de er jeg vant til ) Jeg pleier heller aldri å bevege meg over brua på slike dager. Det foregår nok rundt her ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.