Gå til innhold

Okay...hva smaker østers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg ha svar på dette...hørte nemlig at østers smaker noe , vel , spesielt.

Uten å få dere til å tenke på hva jeg hørte det skulle smake, så vil jeg høre hva dolerne tror/mener at østers smaker.

For dette må finnes ut av!

hehehehe

Videoannonse
Annonse
  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

10

• amber sun

7

• flisa

5

• NeaNoor

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Altså mener jeg, at det smaker av noe spesielt annet. Og det er det jeg vil vite om er en myte eller noe som stemmer.

Skjønner?

Hva ligner smaken av østers på altså?

Gjest Vel, du spurte.
Skrevet

Slim/snørr, men litt tykkere konsistens. Kanskje litt mer salt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har aldri spist østers, men jeg har også hørt at det smaker "noe". ;)

Skrevet

Slim/snørr, men litt tykkere konsistens. Kanskje litt mer salt.

hm, det var enda et forslag til smak ja.

Får se hva som kommer ut av alle svarene etterhvert. :-)

Skrevet

Jeg har aldri spist østers, men jeg har også hørt at det smaker "noe". ;)

Kanskje hørt det samme som meg du, da. ;-P

Skrevet

Har hørt at det bare smaker saltvann.

Bare saltvann?

Enda en smaksteori...lurer på hva som blir flertallets smaksforståelse av østersene. :-)

Gjest fridalida
Skrevet

Jeg orker ikke smake, det ser så ufysleig ut. Mora mi sier det smaker salt slim, hvilket ikke gjør det mer fristende....

Jeg lurte henne til å kjøpe det en gang vi var på jentetur til Nice, hun har ennå ikke tilgitt meg, og det begynner å bli noen år siden.

(Hun er den typen som synes det er uhøflig å legge igjen mat på tallerkenen, og som i tillegg ikke liker å kaste bort penger, så hun sleit litt, kan du si)

Skrevet

Jeg orker ikke smake, det ser så ufysleig ut. Mora mi sier det smaker salt slim, hvilket ikke gjør det mer fristende....

Jeg lurte henne til å kjøpe det en gang vi var på jentetur til Nice, hun har ennå ikke tilgitt meg, og det begynner å bli noen år siden.

(Hun er den typen som synes det er uhøflig å legge igjen mat på tallerkenen, og som i tillegg ikke liker å kaste bort penger, så hun sleit litt, kan du si)

Salt slim?

*grøss*

Lurer på om jeg ikke skal stå over å smake på det...

Skrevet

Altså mener jeg, at det smaker av noe spesielt annet. Og det er det jeg vil vite om er en myte eller noe som stemmer.

Skjønner?

Hva ligner smaken av østers på altså?

He-he, jeg leste ikke de andre svarene før jeg skrev, men ser at ryktet om østers stemmer bra med min erfaring :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kanskje hørt det samme som meg du, da. ;-P

Jeg kom på hva hun svenske dama i Ungkaren sa da de var på en restaurant og spiste østers: "Det är just som at svälja en sats!" hehe

Skrevet

Jeg kom på hva hun svenske dama i Ungkaren sa da de var på en restaurant og spiste østers: "Det är just som at svälja en sats!" hehe

Hehe....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe....

Ikke mine ord, altså. :)

Skrevet

SA hun det?? :-) *he-he*

Moro, men jeg ble ørlite kvalm nå, altså..

Skrevet

SA hun det?? :-) *he-he*

Moro, men jeg ble ørlite kvalm nå, altså..

(kan du hviske meg hva "sats" betyr?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...