Gå til innhold

Hva er det med småbarnsmødre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• laguna1365380434

11

• mariaflyfly

4

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Calóni
Skrevet

Noen småbarnsmødre tar seg litt vel mye til rette ja.

Glemmer ikke en gang jeg satt på cafe, og dama på nabobordet begynte å skifte bleie på ungen -oppå bordet!

Oisann :o

Skrevet

Jeg har store planer om å bli slik, ja. Det er bare til å øve seg allerede.

Håper du ikke skråler og skriker for høyt når du fester i kveld - husk på alle engleungene du vekker.

mariaflyfly
Skrevet

Men jeg har møtt sånne før også. F.eks. på et fly. Da hadde de faen meg dratt med det de hadde av bagasje inn, okkupert det som var av skap over oss (også mitt skap og skapet til de to jeg satt ved siden av), og sa var de faen meg frekke nok til å be meg være stille der jeg satt med feber og hostet som en gal mann - fordi unga deres ikke fikk sove.

Og der satt jeg med feber og hosta og hadde alle taxfreevarene jeg hadde bestilt, og det var en del, ved beina mine, fordi småbarnsmeggene hadde okkupert skapet mitt.

Det er ganske ofte man opplever småbarnsmødre som tror alle rundt dem tenker like mye på englebarna deres som de gjør selv.

Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i din beskrivelse av småbarnsmødre.

Vel har jeg sikkert med en kolli mer med håndbagasje når jeg flyr, og at det er førstemann til mølla prinsippet som gjelder for å få skaplass i flyet, er da noe alle veit. Jeg forventer ikke at folk som hoster og er sjuke skal holde kjeft, på samme måten som jeg forventer at folk ikke ber meg om å få ungen min til å holde kjeft dersom babyen skulle få vondt i øra når flyet tar av/lander.

Et røykfritt miljø for mine barn mener jeg er en selvfølge. Det vil si at jeg ikke ville tatt med meg unga mine til et sted der det blir røyka inne. Den historien du refererer til på konserten, er uansett et sted jeg ikke hadde giddi å dratt med meg unga mine. Altfor høy musikk og masse mennesker - jeg synes dette ikke høres ut som et sted der mine unger ville trivdes. Når du er hyggelig og tilbyr deg dem å sitte, ville jeg som forelder selvsagt aldri sagt noe på røykinga - men mindre du satt og blåste røyk midt i trynet poå dem med viten og vilje.

Jeg holder fast ved at de kjerringene du har møtt ikke representerer flertallet av oss småbarnsmødre! ;)

laguna1365380434
Skrevet

Sender symp! Den der har jeg fått også..Flere ganger! :-I

Bla på Grunerhagen en gang, det var flere ledige bord, men så kommer det alså en gjeng med nybakte, og skal altså sitte å knuge seg opp i oss, fordi vi satt der det var mest sol..De ba oss også om å slukke..Ikke snakk om..! Jeg røkte også litt ekstra, bare på pur trass! ;-P

(Og det der skulle jeg forresten liksom ta fra noen som så og si danderte nachoene mine med dritbleier!..No way,jose! ;-))

Dessuten fikk jeg den feigeste av alle engang...En mor om sendte bort den lille håpefulle for å videreformidle at hun ikke syntes om røyking.. Så smårollingen kommer tassende og sier noe over temaet at vi burde ikke røyke for det er farlig og dessuten ikke noe tøft.. (Blæh! Jeg skal si enkelte har tiltro til søthetsfaktoren på eget avkom!)

Jeg var litt yngre og litt tøffere i trynet og svarte at det der, det var jo bare tull..Faktisk burde hun begynne med engang hun fikk egne lommepenger..Det er jo knalltøfft..! Jeg tror knapt jeg hadde fått kjæreste jeg, om jeg ikke røkte! Etc, etc..;-P

Den ungen ble huket inn igjen ganske radig, og jeg synes forsatt ansiktsutrykket til den morra satt som fortjent..;-)

*ond*

:-)

Skrevet

Bla på Grunerhagen en gang, det var flere ledige bord, men så kommer det alså en gjeng med nybakte, og skal altså sitte å knuge seg opp i oss, fordi vi satt der det var mest sol..De ba oss også om å slukke..Ikke snakk om..! Jeg røkte også litt ekstra, bare på pur trass! ;-P

(Og det der skulle jeg forresten liksom ta fra noen som så og si danderte nachoene mine med dritbleier!..No way,jose! ;-))

Dessuten fikk jeg den feigeste av alle engang...En mor om sendte bort den lille håpefulle for å videreformidle at hun ikke syntes om røyking.. Så smårollingen kommer tassende og sier noe over temaet at vi burde ikke røyke for det er farlig og dessuten ikke noe tøft.. (Blæh! Jeg skal si enkelte har tiltro til søthetsfaktoren på eget avkom!)

Jeg var litt yngre og litt tøffere i trynet og svarte at det der, det var jo bare tull..Faktisk burde hun begynne med engang hun fikk egne lommepenger..Det er jo knalltøfft..! Jeg tror knapt jeg hadde fått kjæreste jeg, om jeg ikke røkte! Etc, etc..;-P

Den ungen ble huket inn igjen ganske radig, og jeg synes forsatt ansiktsutrykket til den morra satt som fortjent..;-)

*ond*

Hahaha, den var dagens :-)

Til pass for henne.

laguna1365380434
Skrevet

Hahaha, den var dagens :-)

Til pass for henne.

;-)

Det syntes jeg også! Så lærte hun seg kanskje av med å bruke ungen som sendebud når hun hadde noe ubehagelig hun skulle ha sagt..! :-D

ShitDiddelyDo
Skrevet

*ond*

Hehe, det var en utrolig bra historie! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i din beskrivelse av småbarnsmødre.

Vel har jeg sikkert med en kolli mer med håndbagasje når jeg flyr, og at det er førstemann til mølla prinsippet som gjelder for å få skaplass i flyet, er da noe alle veit. Jeg forventer ikke at folk som hoster og er sjuke skal holde kjeft, på samme måten som jeg forventer at folk ikke ber meg om å få ungen min til å holde kjeft dersom babyen skulle få vondt i øra når flyet tar av/lander.

Et røykfritt miljø for mine barn mener jeg er en selvfølge. Det vil si at jeg ikke ville tatt med meg unga mine til et sted der det blir røyka inne. Den historien du refererer til på konserten, er uansett et sted jeg ikke hadde giddi å dratt med meg unga mine. Altfor høy musikk og masse mennesker - jeg synes dette ikke høres ut som et sted der mine unger ville trivdes. Når du er hyggelig og tilbyr deg dem å sitte, ville jeg som forelder selvsagt aldri sagt noe på røykinga - men mindre du satt og blåste røyk midt i trynet poå dem med viten og vilje.

Jeg holder fast ved at de kjerringene du har møtt ikke representerer flertallet av oss småbarnsmødre! ;)

Det er da ikke førstemann til mølla-prinsippet som gjelder for skapene bak egne seter. Jeg satt bak disse hønemødrene, og de okkuperte skapene over våre seter.

Jeg har riktignok ikke flydd så jævla mye, men sunt vett må da tilsi at de skapene var til våre seter. Ikke til setene foran oss.

Og neida, jeg tror ikke du er blandt disse gærningene, men mange er det. :)

Skrevet

*ond*

Du er kul, laguna! *high five*

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, det var en utrolig bra historie! :)

..Jeg var nok litt inspirert...Jeg vet ikke om jeg hadde turt igjen, selvom man selvsagt burde..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Du er kul, laguna! *high five*

Takk, og back at ya! ;-)

*high fiver tilbake!* :-D

ShitDiddelyDo
Skrevet

..Jeg var nok litt inspirert...Jeg vet ikke om jeg hadde turt igjen, selvom man selvsagt burde..;-)

Det er klart man burde, og jeg skulle gjerne sett uttrykket til den dama da hun hørte at englebarnets sjarm ikke funket på deg. :)

laguna1365380434
Skrevet

Det er klart man burde, og jeg skulle gjerne sett uttrykket til den dama da hun hørte at englebarnets sjarm ikke funket på deg. :)

Det var faktisk ganske ubetalelig..;-P

Og du skulle sett hvor rask hun ble..Hehehe..Det gjorde dagen min det der..;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var faktisk ganske ubetalelig..;-P

Og du skulle sett hvor rask hun ble..Hehehe..Det gjorde dagen min det der..;-)

Og det gjorde dagen min å le av den historien. Det er nesten så jeg glemmer at jeg er småklein i legemet. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Neste gang sier du at de må gjerne sette seg men gjøre oppmerksom på at du røyker.

En annen ting er at du hadde jo slutta å røyke, hvorfor har du begynt igjen med de sure, illeluktende kistespikrene igjen?

Jeg har aldri sluttet å festrøyke.

laguna1365380434
Skrevet

Og det gjorde dagen min å le av den historien. Det er nesten så jeg glemmer at jeg er småklein i legemet. :)

*lol* fint å kunne underholde deg litt..;-) I aim to please, vettu! ;-)

Er foressten litt småklein selv..Det ble nå ikke så veldig mye musikk, men desto mere white russians..Jeg er litt for sløv sånn..Hvor ofte er det nå egentlig musikkensdag? sånn retrospektivt synes jeg nok jeg kunne gjort en større insats på få med meg ting, ikke bare på å bestille drinker..;-)

Skrevet

*ond*

Hahaha, du er enda verre enn meg :o)

laguna1365380434
Skrevet

Hahaha, du er enda verre enn meg :o)

;-) Men jeg vet ikke om jeg hadde turt å være så gutsy nå..;-)

Jeg følte meg vel inspirert den dagen..;-P

(Og jeg er nokså sikker på at du sikkert hadde fått sagt et og annet du også..;-))

Skrevet

;-) Men jeg vet ikke om jeg hadde turt å være så gutsy nå..;-)

Jeg følte meg vel inspirert den dagen..;-P

(Og jeg er nokså sikker på at du sikkert hadde fått sagt et og annet du også..;-))

Stakkars den som hadde sagt noe til deg og meg hvis vi satt sammen og hadde fått i oss et par pils ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...