Gå til innhold

Hva er det med småbarnsmødre?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Stakkars den som hadde sagt noe til deg og meg hvis vi satt sammen og hadde fått i oss et par pils ;o)

*lol* :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• laguna1365380434

11

• mariaflyfly

4

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Det er da ikke førstemann til mølla-prinsippet som gjelder for skapene bak egne seter. Jeg satt bak disse hønemødrene, og de okkuperte skapene over våre seter.

Jeg har riktignok ikke flydd så jævla mye, men sunt vett må da tilsi at de skapene var til våre seter. Ikke til setene foran oss.

Og neida, jeg tror ikke du er blandt disse gærningene, men mange er det. :)

Takk for tilliten! ;)

Da kan du kanskje gi faen i å generalisere også, dah? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk for tilliten! ;)

Da kan du kanskje gi faen i å generalisere også, dah? ;)

Nææææ.

Det er alt for morsomt å hisse på meg hønemødrene her inne. ;)

Angelica :o)
Skrevet

Skulle ikke du også ut? :D

Jo.. var gøy ;)

Gjest kvitsymra
Skrevet

Neste gang tar du med en betingelse om at de får sette seg hvis røykinga di ikke plager dem.

mariaflyfly
Skrevet

Nææææ.

Det er alt for morsomt å hisse på meg hønemødrene her inne. ;)

Dust.

;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Sender symp! Den der har jeg fått også..Flere ganger! :-I

Bla på Grunerhagen en gang, det var flere ledige bord, men så kommer det alså en gjeng med nybakte, og skal altså sitte å knuge seg opp i oss, fordi vi satt der det var mest sol..De ba oss også om å slukke..Ikke snakk om..! Jeg røkte også litt ekstra, bare på pur trass! ;-P

(Og det der skulle jeg forresten liksom ta fra noen som så og si danderte nachoene mine med dritbleier!..No way,jose! ;-))

Dessuten fikk jeg den feigeste av alle engang...En mor om sendte bort den lille håpefulle for å videreformidle at hun ikke syntes om røyking.. Så smårollingen kommer tassende og sier noe over temaet at vi burde ikke røyke for det er farlig og dessuten ikke noe tøft.. (Blæh! Jeg skal si enkelte har tiltro til søthetsfaktoren på eget avkom!)

Jeg var litt yngre og litt tøffere i trynet og svarte at det der, det var jo bare tull..Faktisk burde hun begynne med engang hun fikk egne lommepenger..Det er jo knalltøfft..! Jeg tror knapt jeg hadde fått kjæreste jeg, om jeg ikke røkte! Etc, etc..;-P

Den ungen ble huket inn igjen ganske radig, og jeg synes forsatt ansiktsutrykket til den morra satt som fortjent..;-)

*ond*

:-)

Hahaha, knallbra. ;oD

laguna1365380434
Skrevet

Hahaha, knallbra. ;oD

*S* Jeg synes den var litt fortjent! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Sender symp! Den der har jeg fått også..Flere ganger! :-I

Bla på Grunerhagen en gang, det var flere ledige bord, men så kommer det alså en gjeng med nybakte, og skal altså sitte å knuge seg opp i oss, fordi vi satt der det var mest sol..De ba oss også om å slukke..Ikke snakk om..! Jeg røkte også litt ekstra, bare på pur trass! ;-P

(Og det der skulle jeg forresten liksom ta fra noen som så og si danderte nachoene mine med dritbleier!..No way,jose! ;-))

Dessuten fikk jeg den feigeste av alle engang...En mor om sendte bort den lille håpefulle for å videreformidle at hun ikke syntes om røyking.. Så smårollingen kommer tassende og sier noe over temaet at vi burde ikke røyke for det er farlig og dessuten ikke noe tøft.. (Blæh! Jeg skal si enkelte har tiltro til søthetsfaktoren på eget avkom!)

Jeg var litt yngre og litt tøffere i trynet og svarte at det der, det var jo bare tull..Faktisk burde hun begynne med engang hun fikk egne lommepenger..Det er jo knalltøfft..! Jeg tror knapt jeg hadde fått kjæreste jeg, om jeg ikke røkte! Etc, etc..;-P

Den ungen ble huket inn igjen ganske radig, og jeg synes forsatt ansiktsutrykket til den morra satt som fortjent..;-)

*ond*

:-)

Morsom historie!

Men er du sikker på at det var moren som sendte bort den lille håpefulle?

Da barna mine var små, så hadde de det med å gå bort til voksne som røykte og si at det var farlig. Dødspinlig for meg, ikke minst pga alle de skulende blikkene fra røykerne mot meg.

Jeg prøvde flere ganger å si til barna mine at de som røyker vet det er farlig, så de trengte ikke si i fra om det. Men da fikk jeg bare et spørrende: "jammen, hvorfor røyker de da, mamma?". Og jeg ble svar skyldig... Sånne småtroll er utrolig logiske i sin tankegang.

Skrevet

Morsom historie!

Da barna mine var små, så hadde de det med å gå bort til voksne som røykte og si at det var farlig. Dødspinlig for meg, ikke minst pga alle de skulende blikkene fra røykerne mot meg.

Jeg prøvde flere ganger å si til barna mine at de som røyker vet det er farlig, så de trengte ikke si i fra om det. Men da fikk jeg bare et spørrende: "jammen, hvorfor røyker de da, mamma?". Og jeg ble svar skyldig... Sånne småtroll er utrolig logiske i sin tankegang.

Ååå, kjenner til det der.

Da broren min var liten, gjorde han det samme. Til en flau storesøsters fortvilelse.

Om vi sto i kø på butikken og personen foran oss kjøpte røyk, kom det høyt og tydelig fra gutten: "Har ikke mamman din sagt at der er skummelt å røyke???"

En annen gang var vi på et kjøpesenter og en mann som gikk foran oss mistet noe i gulvet og kom med noen saftige gloser. Lillebroren min satt hendene i siden, tittet med strengt blikk på mannen og sa med høy stemme: "Vet du ikke at der er stygt å banne?!"

Jeg sluttet å ta ham med på butikker etter det.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ååå, kjenner til det der.

Da broren min var liten, gjorde han det samme. Til en flau storesøsters fortvilelse.

Om vi sto i kø på butikken og personen foran oss kjøpte røyk, kom det høyt og tydelig fra gutten: "Har ikke mamman din sagt at der er skummelt å røyke???"

En annen gang var vi på et kjøpesenter og en mann som gikk foran oss mistet noe i gulvet og kom med noen saftige gloser. Lillebroren min satt hendene i siden, tittet med strengt blikk på mannen og sa med høy stemme: "Vet du ikke at der er stygt å banne?!"

Jeg sluttet å ta ham med på butikker etter det.

"Jeg sluttet å ta ham med på butikker etter det."

Forstår deg godt! Det har hendt at jeg har prøvd å se ut som om barna mine absolutt ikke tilhører meg.

Skrevet

"Jeg sluttet å ta ham med på butikker etter det."

Forstår deg godt! Det har hendt at jeg har prøvd å se ut som om barna mine absolutt ikke tilhører meg.

Hehe, synes jeg ser du tar en u-sving og spankulerer i en helt annen retning. ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Morsom historie!

Ja, det så visselig sånn ut..Hun gjorde hvertfall ingen tegn til å huke inn før hun hørte tilbakemeldingen og da var hun jaggu kjapp! ;-P

Hun gjorde det med vilje..Satt riktig og kroet seg og hadde tiltro til gullungens egenskaper som søtt røykepoliti..BAH..Hun fikk så jævlig som fortjent! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, det så visselig sånn ut..Hun gjorde hvertfall ingen tegn til å huke inn før hun hørte tilbakemeldingen og da var hun jaggu kjapp! ;-P

Hun gjorde det med vilje..Satt riktig og kroet seg og hadde tiltro til gullungens egenskaper som søtt røykepoliti..BAH..Hun fikk så jævlig som fortjent! ;-)

Hvis det finnes flere av den sorten (som bruker barna sine som røykepoliti), så kan det forklare litt av reaksjonen til de som mine barn henvendte seg til også.

laguna1365380434
Skrevet

Hvis det finnes flere av den sorten (som bruker barna sine som røykepoliti), så kan det forklare litt av reaksjonen til de som mine barn henvendte seg til også.

Jeg har sett og hørt om det før jeg også..Sånn.." Nå kan du gå og si til mannen du, at det er farlig å røyke, mens mamma stter her og snakker litt med de voksne"...:-o

Da har du tiltro altså! Og da er du feig! Tenk å sende ungene sine forasn seg sånn da, det er bare SÅ drittfeigt og det skal liksom være helt uangripelig..Men HAH! ;-P

Skrevet

Jeg synes gjerne du kunne ha prompa litt i tillegg!

Skrevet

Jeg forstår jo at det ikke er kult med røyking der barn er, og vanligvis er jeg veldig hensynsfull. Men på et konsertområde...

Dessuten blåste det bakover (og de satt foran meg - mot scenen), så jeg tenkte til og med på det før jeg tente røyken - selv om jeg vet det er for dumt å i det hele tatt vurdere å ta hensyn i en sånn situasjon.

Fikk du ikke med deg livet i middelalderparken på kveldstid? Var jo bare metal fra kl 18 og utover :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fikk du ikke med deg livet i middelalderparken på kveldstid? Var jo bare metal fra kl 18 og utover :)

Jeg hadde tenkt til å ta meg en tur bort for å se Vreid utpå kvelden, men det var før jeg fant ut at jeg måtte dra inn alene. Det hadde blitt litt ensomt å drekke alene i så mange timer, så jeg stakk heller hjem og ordnet det sånn at jeg fikk møte noe folk ute senere. :)

Skrevet

Jeg hadde tenkt til å ta meg en tur bort for å se Vreid utpå kvelden, men det var før jeg fant ut at jeg måtte dra inn alene. Det hadde blitt litt ensomt å drekke alene i så mange timer, så jeg stakk heller hjem og ordnet det sånn at jeg fikk møte noe folk ute senere. :)

Fikk med meg Vreid og Mortiis!

Her har du en liten smakebit fra Vreid, siden du gikk glipp av det :P

http://i51.photobucket.com/albums/f389/hovdan/S5020240.jpg

Artig kveld i grunn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...