Gå til innhold

Jeg tåler ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Trillemeg
Skrevet

brød,pizza eller noe annet med mel.Tror jeg.Bare jeg ser på slik mat så fyker jeg opp i vekt.Slutter jeg så går jeg ned.

HVORFOR ???? DEt er jo så godt

Videoannonse
Annonse
Gjest pluss minus
Skrevet

har du ik hørt at all usunn mat er sunn mat og all sunn mat er usunn mat? hehe

det sies at mel blir som lim i kroppen...det er det som legger seg her og der og vanskelig å bli kvitt

er nok "mel alergiker" eg og hehe

Gjest Opp 1-2-3
Skrevet

Det er vel nettopp derfor vi fyker opp i vekt-fordi det er så innmari godt..Trist men sant,,

Skrevet

Kanskje du er veldig insulinresistent? Altså sånn som Fedon snakker om - hveteprodukter får insulinet i kroppen til å hoppe i taket, og noen er altså insulinresistente, og det fører til at de lett legger på seg av hvete.

Ja, noe sånt.

Skrevet

"Veldig resistent" var en fin sammensetning. ;-)

Gjest Trillemeg
Skrevet

har du ik hørt at all usunn mat er sunn mat og all sunn mat er usunn mat? hehe

det sies at mel blir som lim i kroppen...det er det som legger seg her og der og vanskelig å bli kvitt

er nok "mel alergiker" eg og hehe

Jeg kan ete fet mat og ikke legge på meg, men det er noe med veteprodukter.Jeg hovner også opp i kroppen( særlig ansiktet ) når jeg spiser brød.

1 uke holdt jeg meg helt unna melmat.Ned 2.8 kg.

Neste uke spiste jeg hvete igjen,opp 3.2 kg :(

Gjest blodtypediett
Skrevet

Sjekk bok om blodtypedietten, og prøv ut maten for din blodtype. Jeg er A og skal ikke ha hvete. Før jeg kuttet det ut spiste jeg ikke annet brød enn Ingers rugbrød, hadde et kaloriinntak på 1300 kalorier, trimmet i riktig pulssone minst 45 minutter pr. dag, likevel sto vekta bom stille. Jeg trenger å gå ned 20 kilo.

Så leste jeg blodtypediettboka, la om kostholdet, kuttet ut alt med hvete, all melk og alt kjøtt, og voila!! Nå går vekta ned. Jeg spiser mye, sikkert over 2000 kalorier pr. dag, likevel går jeg ned jevnt og trutt. Den første uka gikk jeg ned 3 kilo, siden har det gått jevnt og sakte med ca. ett kilo i uken.

Gjest sunn med lavkarbo
Skrevet

Jeg kan ete fet mat og ikke legge på meg, men det er noe med veteprodukter.Jeg hovner også opp i kroppen( særlig ansiktet ) når jeg spiser brød.

1 uke holdt jeg meg helt unna melmat.Ned 2.8 kg.

Neste uke spiste jeg hvete igjen,opp 3.2 kg :(

Er dette noe å lure på? Lytt til kroppen din - den forteller deg jo tydelig hva den har det best med!

Gjest Trillemeg
Skrevet

Sjekk bok om blodtypedietten, og prøv ut maten for din blodtype. Jeg er A og skal ikke ha hvete. Før jeg kuttet det ut spiste jeg ikke annet brød enn Ingers rugbrød, hadde et kaloriinntak på 1300 kalorier, trimmet i riktig pulssone minst 45 minutter pr. dag, likevel sto vekta bom stille. Jeg trenger å gå ned 20 kilo.

Så leste jeg blodtypediettboka, la om kostholdet, kuttet ut alt med hvete, all melk og alt kjøtt, og voila!! Nå går vekta ned. Jeg spiser mye, sikkert over 2000 kalorier pr. dag, likevel går jeg ned jevnt og trutt. Den første uka gikk jeg ned 3 kilo, siden har det gått jevnt og sakte med ca. ett kilo i uken.

Jeg er også A....

Takk for tipset

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...