Gå til innhold

FU: Til mannfolkene! Ang vekt.

Anbefalte innlegg

Gjest Dilemma.
Skrevet

Hvis du hadde ei dame, som hadde fine former, pene avrundete bryster osv, men litt mage.

Ville dere foretrukket at damen gikk i nærsittende topper, som viste hennes flotte bryst, men også viste valkene godt - altså at det ble litt mage?

Eller var det bedre at hun gikk i en løs topp, som ikke viste valkene, men dermed også ikke viste konturene av brystene?

Problemstillingen er: å gå i trange topper som viser ALT for å glede kjæresten min som liker å se meg i trange topper, mens jeg får litt sånn komplekser pga valkene. Eller å gå i en topp som dekker alt, også brystene, fordi jeg føler meg vel, mens han finner meg usexy.

Hva tenker dere? Hva foretrekker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke mann. Men mitt tips er å gå i det du selv føler deg penest i.

Gjest sirikat
Skrevet

Hva med emperieliv? Stramt under puppene, løst på magen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er mann, eller guttevalp om du vil, men mitt tips er det samme som Uggas:

Gå i det du føler deg konfortabel i.

hare1365380455
Skrevet

Jeg er ikke mann. Men mitt tips er å gå i det du selv føler deg penest i.

Sier det samme!

Gjest dilly
Skrevet

Dette er en "no brainer". Du spør jo faktisk om du skal gå med klærne du liker eller klærne kjæresten din liker. Eller, sagt på en annen måte, du spør om du skal gå med klærne du liker eller klærne du ikke liker.

Du gjør selvfølgelig som du vil selv.

Ellers er tipset til sirikat ganske bra.

(Er forresten ikke mann.)

Gjest fridalida
Skrevet

Jeg tror du tar deg best ut i ettersittende klær - de færreste er fine i "baggy" klær. Skikkelig ovevektige blir også bare større i det.

Men du vet hva du trives i, og da kler du deg i det. Synes ikke du skal kle deg etter kjærestens pipe.

Gjest muurbræk
Skrevet

Et råd: Vær litt mindre opptatt av deg selv og ditt utseende.

Gjest Dilemma.
Skrevet

Sier det samme!

Jeg vil ikke ha svar om hva som er mest komfortable.

Jeg vil har svar om hva mannfolkene foretrekker!

Vær så snill å svar utifra det!.

Gjest fridalida
Skrevet

Jeg tror du tar deg best ut i ettersittende klær - de færreste er fine i "baggy" klær. Skikkelig ovevektige blir også bare større i det.

Men du vet hva du trives i, og da kler du deg i det. Synes ikke du skal kle deg etter kjærestens pipe.

Upps - oppdaget først nå at du var ute etter mannesvar - jeg er dame, jeg, altså....

Skrevet

Kanskje de foretrekker at damene går i det de er mest komfortabel i? Tenkt på det?

Å gå rundt med ei dame som har det ukomfortabelt er ikke nødvendigvis turn-on det heller, selv om dama ser aldri så bra ut.

Gjest Dilemma.
Skrevet

Kanskje de foretrekker at damene går i det de er mest komfortabel i? Tenkt på det?

Å gå rundt med ei dame som har det ukomfortabelt er ikke nødvendigvis turn-on det heller, selv om dama ser aldri så bra ut.

Skjønner ikke at folk bare kan svare enten det ene eller aldre.

Jeg er ikke interesesrt i sånne type svar.

Jeg ville vite hva mannfolk generelt syntes hva finest/best.

Kan jge ikke bare få svar på dette da?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Bare du å overse "feile svar".

Folk forsøker bare hjelpe- selv om de risikerer å bomme på type svar.

;-)

Gjest Han som mener det
Skrevet

Valker er aldri pent! Nytter ikke om du har aldri så fine bryster om magen er alt man ser.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Du må ha en slik dings som er stram over brystene og vid over magen. Fleskete mager er IKKE fint. Slik som sirikat skrev om.

Skrevet

Det kan jo være hyggelig å kle seg slik at kjæresten syns det er råsexy da vel!

Gjest Rusle
Skrevet

Jeg er ikke mann og svarer likevel :o) Synes du bør gå slik du selv liker, valker eller ei.

Skrevet

Herlighet for et spørsmål. Det viktigste for deg er altså hva andre menn syns? Hørtes ikke særlig gøy ut, nei.

Skrevet

Et råd: Vær litt mindre opptatt av deg selv og ditt utseende.

Eller kanskje hun skulle være litt MER opptatt av seg selv - og ikke hva mennene rundt henne syns.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...