Gå til innhold

FU: Til mannfolkene! Ang vekt.

Anbefalte innlegg

bugge -jenta
Skrevet

Selv prøver jeg å fremheve det som er bra, og skjule det andre. Liker ikke å vise valker. Det finnes plagg som er tettsittende noen steder og ikke andre steder. Alt etter hvor man synes man har valker. Og da føler jeg meg best også.

Videoannonse
Annonse
Gjest fridalida
Skrevet

Det kan jo være hyggelig å kle seg slik at kjæresten syns det er råsexy da vel!

Av og til, ja - men ikke legge opp hele klesstilen etter kjærestens smak, dersom man ikke liker stilen selv.

Vet ikke om man blir så råsexy heller, jeg - når man har på klær man ikke trives i?

Gjest muurbræk
Skrevet

Eller kanskje hun skulle være litt MER opptatt av seg selv - og ikke hva mennene rundt henne syns.

Ja, denne desperate "tilpasningen" kvinner driver med overfor menn, er idiotisk.

Skrevet

Skjønner ikke at folk bare kan svare enten det ene eller aldre.

Jeg er ikke interesesrt i sånne type svar.

Jeg ville vite hva mannfolk generelt syntes hva finest/best.

Kan jge ikke bare få svar på dette da?

Du får bare svare på dine egne spøsmål da vet du, så er du garantert å få akkurat det svaret du vil ha.

Mange syns at andre mennesker er flottest når de har på seg noe som de føler seg vel i. Hva dette er varierer jo fra person til person. De utstråler tilfredshet og selvtillit, og det er attraktivt. Når noen derimot har på seg noe de ikke føler seg vel i utstråler de usikkerhet og klønethet og det er ikke attraktivt.

Skrevet

Jeg vil ikke ha svar om hva som er mest komfortable.

Jeg vil har svar om hva mannfolkene foretrekker!

Vær så snill å svar utifra det!.

Beklager at jeg ga et svar du ikke likte.

Jeg er ikke mann, og vet ikke hva menn foretrekker.

Dermed har jeg lite å bidra med.

Men hva med noe slikt?

http://www2.victoriassecret.com/commerce/application/prodDisplay/?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=UP-193502&page=1&cgname=OSCLOBTPVIL&rfnbr=2220

Den er jo løs over magen.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vil ikke ha svar om hva som er mest komfortable.

Jeg vil har svar om hva mannfolkene foretrekker!

Vær så snill å svar utifra det!.

Da ville jeg gått for å vise pupper..Selvom jeg er jente, har jeg det inntrykk at pupper sjeldent blir helt feil..;-)

Og som flere er inne på, det finnes jo snitt som BÅDE viser pupp og mystifiser valk. Så det må jo være midt i blinken?

Gjest a man far away
Skrevet

Pussig du fikk så mange svar fra kvinner, enda det var menn du spurte.

Problemet ditt er at du har komplekser for litt hvalker. Ingen ting å skamme seg over eller være flau over. Slapp av. Liker kjæreste din deg på den ene måten, så la det være sånn da. Sikkert greit å være kledd slik når du er mer alene med ham, men velg heller noe annet når dere er ute i selskap og sånn.

Skrevet

Av og til, ja - men ikke legge opp hele klesstilen etter kjærestens smak, dersom man ikke liker stilen selv.

Vet ikke om man blir så råsexy heller, jeg - når man har på klær man ikke trives i?

Man trives jo når man ser DET suget i blikket...:)

Skrevet

Ja, denne desperate "tilpasningen" kvinner driver med overfor menn, er idiotisk.

Idiotisk? Det er en del av samspillet det vel? Om man kun skal gå i behagelige klær tror jeg ikke det blir mye pirring igjen....lave sko, joggingsen...

Gjest Dilemma
Skrevet

Pussig du fikk så mange svar fra kvinner, enda det var menn du spurte.

Problemet ditt er at du har komplekser for litt hvalker. Ingen ting å skamme seg over eller være flau over. Slapp av. Liker kjæreste din deg på den ene måten, så la det være sånn da. Sikkert greit å være kledd slik når du er mer alene med ham, men velg heller noe annet når dere er ute i selskap og sånn.

ja jeg vet. Jeg ville ikke ha svar fra kvinnfolkene, for jeg visste svaret fra dem på forhånd.

Enten: gå kledd for det som du føler er best.

Eller, hvorfor kle deg etter hva mannfolka syntes er fineste?

Skrevet

Tror det kan bli vanskelig å få særlig mange svar fra menn da dette er et kjerringforum deluxe, men lykke til:-)

Gjest Dilemma.
Skrevet

Tror det kan bli vanskelig å få særlig mange svar fra menn da dette er et kjerringforum deluxe, men lykke til:-)

Angelica :o)
Skrevet

Hva med en mellomting? Går jo an å velge en topp som har utringning feks, men som allikevel skjuler valkene. :)

Skrevet

Idiotisk? Det er en del av samspillet det vel? Om man kun skal gå i behagelige klær tror jeg ikke det blir mye pirring igjen....lave sko, joggingsen...

Det er da ikke snakk om å gå i behagelige klær, men klær som hun selv syns hun er pen i. Herlighet.

Gjest a man far away
Skrevet

ja jeg vet. Jeg ville ikke ha svar fra kvinnfolkene, for jeg visste svaret fra dem på forhånd.

Enten: gå kledd for det som du føler er best.

Eller, hvorfor kle deg etter hva mannfolka syntes er fineste?

"Eller, hvorfor kle deg etter hva mannfolka syntes er fineste? "

Du trekker hans oppmerksomhet mot deg.En måte å skaffe seg fordeler på :-) Du trenger jo ikke gå slik kledd hele tiden da.

Skrevet

Det er da ikke snakk om å gå i behagelige klær, men klær som hun selv syns hun er pen i. Herlighet.

Ja, og jeg tror ikke hun velger noe stygt fordi om kjæresten ønsker det. Og om hun gjør det - so what?

Skrevet

Jeg ville ta mest hensyn til hva de foretrekker selv.

Men jeg setter også pris på at alle "kler seg etter forholdene", for deres egen skyld?

Mye kan se ganske merkelig ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...