Gjest Violsa Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 er litt pratesyk jeg. Sovet helt til ikveld så har snudd om døgnet. Har noen noen tips til noen ok steder jeg kan chatte på . gjerne noe sånt slik at jeg kan bruke irc. liker det programmet 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Vi kan jo bruke dette forumet! Er pratesjuk jeg også, Nettopp kommet hjem fra fest. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Vi kan jo bruke dette forumet! Er pratesjuk jeg også, Nettopp kommet hjem fra fest. hadde du deg gøy da? ble det noe på deg. hehe 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 hadde du deg gøy da? ble det noe på deg. hehe Ble noe på meg? Nei.jeg er godt gift jeg;o) 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Ble noe på meg? Nei.jeg er godt gift jeg;o) jeg skal være hos faren min i sommer. Og han bor regelrett midt i byen , så da skal jeg gå ut masse . Her hvor jeg bor må jeg bruke store summer på taxi for å komme meg ut 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 "gjerne noe sånt slik at jeg kan bruke irc. liker det programmet" *Pirke* Irc er ikke et program, men mange forskjellige, verdensomspennende nettverk. :-) "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.