Gå til innhold

Problemer med lading

Anbefalte innlegg

Gjest jazzmina
Skrevet

Jeg har tidligere ladet min datters kontaantkort fra min mobil - og fått ladebeløpet trukket fra regningen. Nå prøvde jeg dette i går, men får bare masse beskjeder om å registrere visakortet mitt på web, bruke mobilhandel med div pinkoder osv osv. Når jeg prøver dette får jeg bare feilmeldinger om at kjøpet er avbrutt. Jeg har penger på visakortet så det er ikke årsaken. Noen som kan forklare meg hva jeg gjør feil? Eller hvordan jeg får ladet kortet uten alt dette tullet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Singlet
Skrevet

Hva med å ringe operatøren din å høre hva du må gjøre?

Jeg har også registrert alt på nett slik at ladinga går via visan på netcoms hjemmesider,enkelt og greit - aldri noe problem.

Får du bedskjed om at du må gjøre det,så er det sikkert sant det da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...