Gjest yes sir Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Jeg hat startet i ny jobb ( butikk).Tjener 112 kr timen.Jeg er snart 40 år, har jobbet mamnge år innen skole,barnehage.Og 2 år i btikk.Til sammen ca 20 års arbeidserfaring. Jeg fikk høre at min praksis ikke gir noen uttelling.En annen som derimot har jobbet noen få år som frisør tjener 130 kr timen???? 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Kan det ha noe med at hun har bedrevet kundebehandling og service i de årene. Har hun fagbrev innen butikk? Men jeg ser din frustrasjon som har jobbet så lenge i arbeidslivet og ikke får uttelling for det. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Så lenge det ikke er arbeidserfaring relatert til samme yrke du har opparbeidet deg så er det kun de 2 årene i butikk som teller som ansienitet hos deg desverre. Du må nok ligge på minstelønn noen år. Hun som er frisør kan ha fagbrev og blir derfor lønnet i et annet system enn ufaglærte. 0 Siter
Gjest yes sir Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Så lenge det ikke er arbeidserfaring relatert til samme yrke du har opparbeidet deg så er det kun de 2 årene i butikk som teller som ansienitet hos deg desverre. Du må nok ligge på minstelønn noen år. Hun som er frisør kan ha fagbrev og blir derfor lønnet i et annet system enn ufaglærte. Ok.Samma det.Jeg blir i jobben toppen 1 år.Skal nemelig utdanne meg til barnevernspedagog 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.