Gå til innhold

Argh!! Jeg er så forbanna!!

Anbefalte innlegg

Gjest at det går an!!!
Skrevet

Hadde nettopp besøk av kjæresten og dattera hans,kjempekoslig det,er glad i dem begge to.

Men....i fjor sommer fikk sønnen min på 4 år en gammel,liten ball av kjæresten min,som han visstnok skulle få beholde. Fordi gutten syns det både var morro og stas å få en "gave" fra han.

Jada,gutten har lekt med ballen gjennom hele året og verken kjæresten min eller dattra har tenkt mer over det, men så i dag da de skulle dra hjem, så tok de pinadø meg ballen med hjem!!

Dattra sa noe om at "er ikke dette din ball da pappa?" og han bare...."jo det er visst det"!!! Og da hun spurte han om å få ta den med hjem,så sa han jaggu meg "jada,det gåt vel greit det...." og smiler.....!!

Fy faen,det kokte inni meg! Tar med seg leken til en 4 år gammel gutt tilbake hjem igjen!? Mens gutten står der og sjønner ingenting!??

Har aldri vært så sint før,og det skal jeg si deg kjæresten fikk merke! Syns det var fryktelig dårlig gjort!!

Phu....måtte bare få utløp for frustrasjonen...

Videoannonse
Annonse
Gjest sånn er det
Skrevet

En perfekt mann gjør ikke slikt.

Dump han.

Finn en uten barn. Menn med kommer du ikke til å greie.

Skrevet

En perfekt mann gjør ikke slikt.

Dump han.

Finn en uten barn. Menn med kommer du ikke til å greie.

"En perfekt mann gjør ikke slikt."

En _perfekt_ mann?! En MANN gjør ikke slikt, punktum.

"................................................"

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Vet ikke Prozak.

En MANN kan også tråkke feil iblant.

Og han er like mye MANN for det.

;-)

Skrevet

Vet ikke Prozak.

En MANN kan også tråkke feil iblant.

Og han er like mye MANN for det.

;-)

En person med normale antenner og sosial intelligens gjør ikke slike "feil". Sorry, men jeg er ikke med på at noe sånt er en "ærlig feil" som "hvem som helst kan gjøre".

"............................................"

Gjest at det går an!!!
Skrevet

Det burde ikke være _så_ forbanna vanskelig å IKKE gjøre en sånn feil nå man er over 30 år altså!

Hadde ikke vært meg som har gjort sånn mot dattra hans!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

En person med normale antenner og sosial intelligens gjør ikke slike "feil". Sorry, men jeg er ikke med på at noe sånt er en "ærlig feil" som "hvem som helst kan gjøre".

"............................................"

Vel, da er vi uenige i det.

;-)

Ser for meg en far som ser sin datters øyne, og svarer det som falt han inn akkurat da. Tenker at far er relativt uerfaren med problematikken omkring "mine og dine barn". Dermed ble det feiltråkk...

For å finne ut av det ville jeg

ha ventet noen dager før jeg inviterte til samtale, og fortalte sønnens reaksjon. DA får trådstarter se om hun har med en MANN og gjøre eller ikke. En MANN ville innrømt at dette med ballen ble feil. Han ville bedt om unnskyldning og forsøkt å gjøre det godt igjen.

En "mann" ville nektet for problemet.

Dersom kjæresten bare var "mann" så...hadde ikke mine øyne vært like nådige... Men er kjæresten MANN så ville jeg ikke droppet han...

Gjest Elextra
Skrevet

Han hadde vel rett og slett glemt at han hadde gitt ham ballen? Dumt, men ingen ting å korsfeste ham for.

Du burde umiddelbart tatt ham til side og minnet ham på at han virkelig ga bort ballen, og at det betydde mye for sønnen din.

Gjest at det går an!!!
Skrevet

Vel, da er vi uenige i det.

;-)

Ser for meg en far som ser sin datters øyne, og svarer det som falt han inn akkurat da. Tenker at far er relativt uerfaren med problematikken omkring "mine og dine barn". Dermed ble det feiltråkk...

For å finne ut av det ville jeg

ha ventet noen dager før jeg inviterte til samtale, og fortalte sønnens reaksjon. DA får trådstarter se om hun har med en MANN og gjøre eller ikke. En MANN ville innrømt at dette med ballen ble feil. Han ville bedt om unnskyldning og forsøkt å gjøre det godt igjen.

En "mann" ville nektet for problemet.

Dersom kjæresten bare var "mann" så...hadde ikke mine øyne vært like nådige... Men er kjæresten MANN så ville jeg ikke droppet han...

Han ble sur på MEG for at jeg reagerte på dette, og ba MEG om å slutte oppføre meg som ei merr....!! Da er han ikke særlig MANN lenger i mine øyne nei!

Var ikke snakk om å si undskyld eller beklage eller noe for det han gjorde nei.

Skrevet

Det der kunne vært min eks samboer:)!

Jeg hadde tatt det opp med ham, hvis ikke vil du garantert få flere av de opplevelsene:-)

laguna1365380434
Skrevet

Hvorfor sa du ikke fra? Han kunne vel rett og slett ha glemt at han hadde gitt den bort, selvom det selvsagt er noe sløvt..? Så hadde hvertfall ungen fått beholde ballen.

Jeg tviler jo litt på at en voksen mann stjæler en ball fra en unge med vilje. Kanskje han ikke husket episoden, og trodde han hadde glemt den igjen.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Han ble sur på MEG for at jeg reagerte på dette, og ba MEG om å slutte oppføre meg som ei merr....!! Da er han ikke særlig MANN lenger i mine øyne nei!

Var ikke snakk om å si undskyld eller beklage eller noe for det han gjorde nei.

Ja, da skjønner jeg godt at du er forbanna!!!!

MEN:

Du stod som mor på din sønns side. Han stod på sin datters side. Begge var dere FULL av følelser. Og med hodet full av sterke følelser pga ens eget barn- så ER det ikke sikkert at alle tanker er rasjonelle...

Mitt råd er derfor: snakk sammen om noen dager.

;-)

Gjest at det går an!!!
Skrevet

Hvorfor sa du ikke fra? Han kunne vel rett og slett ha glemt at han hadde gitt den bort, selvom det selvsagt er noe sløvt..? Så hadde hvertfall ungen fått beholde ballen.

Jeg tviler jo litt på at en voksen mann stjæler en ball fra en unge med vilje. Kanskje han ikke husket episoden, og trodde han hadde glemt den igjen.

Han kunne godt gjøre det så lenge dattra hans får det som hun vil ja! Han gjør alt det hun sier,setter aldri grenser og det er hun som bestemmer alt. Så ville hun ha ballen,så skulle hun få den - og han visste godt at han hade gitt bort den ballen ja...

Gjest at det går an!!!
Skrevet

Ja, da skjønner jeg godt at du er forbanna!!!!

MEN:

Du stod som mor på din sønns side. Han stod på sin datters side. Begge var dere FULL av følelser. Og med hodet full av sterke følelser pga ens eget barn- så ER det ikke sikkert at alle tanker er rasjonelle...

Mitt råd er derfor: snakk sammen om noen dager.

;-)

Tror meg,det skal gå _noen_ dager ja...!

Skrevet

Han kunne godt gjøre det så lenge dattra hans får det som hun vil ja! Han gjør alt det hun sier,setter aldri grenser og det er hun som bestemmer alt. Så ville hun ha ballen,så skulle hun få den - og han visste godt at han hade gitt bort den ballen ja...

Han her høres mer og mer ut som min eks:)

men prøv og ro deg litt ned før du snakker med ham om dette, når man er så sint blir det ofte sagt FOR mye...

laguna1365380434
Skrevet

I såfall..Grrrr! Da hadde jeg blitt sur da! :-I Er du sikker på at det ikke var en ulykke?! Hæ? GÅR det an det da?

Da har du grunn til å både være steinforbanna på mannen og å gi ham oppsigelsesvarsel. Synes jeg.

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fram til nå trodde jeg at "som å stjæle godteri fra en unge" kun var et uttrykk.

Dump ham!

Gjest Elextra
Skrevet

Hvordan i huleste kan du være sammen med ham, om denne karakteristikken virkelig er ditt inntrykk av mannen?

Skrevet

Tror meg,det skal gå _noen_ dager ja...!

Eller år?

Vi er alle kjempefølsomme for våre barn. Og jeg ville tatt det med ro og tenkt litt over saken (det KAN jo tenkes han bare tok feil) før jeg tok opp saken.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Eller år?

Vi er alle kjempefølsomme for våre barn. Og jeg ville tatt det med ro og tenkt litt over saken (det KAN jo tenkes han bare tok feil) før jeg tok opp saken.

Ja, helt enig.

Vi er så utrolig følsomme og sårbare for våre barn. Og sånn skal det være.

Jeg tror allikevel også trådstarter bør vente noen dager før hun "feller dommen".

Far kan ha trådd feil. Kanksje han innser det etter en dag eller to?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...