Gå til innhold

Argh!! Jeg er så forbanna!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, helt enig.

Vi er så utrolig følsomme og sårbare for våre barn. Og sånn skal det være.

Jeg tror allikevel også trådstarter bør vente noen dager før hun "feller dommen".

Far kan ha trådd feil. Kanksje han innser det etter en dag eller to?

Yes, helt enig.

Videoannonse
Annonse
Gjest sjøstjerna
Skrevet

Fram til nå trodde jeg at "som å stjæle godteri fra en unge" kun var et uttrykk.

Dump ham!

Har du barn?

Stusser sånn over alle som sier "dump ham". Etter å ha hørt bare _en_ verson og også bare om _en_ hendelse.

Er det virkelig så lett? skal det være så lett? I så fall er det ikke rart at skilsmissestatistikken går i været.

En feil- så blir man kastet på dør.

Og det finnes ikke et menneske som aldri gjør feil.

Gjest kanskje like godt
Skrevet

Er han heldig, blir han kvitt deg som følge av dette :-)

Gjest at det går an!!!
Skrevet

Hvordan i huleste kan du være sammen med ham, om denne karakteristikken virkelig er ditt inntrykk av mannen?

Jeg vet! Han har dattra hver 2.helg. Og da er det hun som styrer showet. Hun er kjempesøt,ikke noe galt med henne altså. Men jeg og 4 åringen min er jo naturligvis gira på å treffe dem så barna får leke seg sammen.

Men ofte får jeg den slangt i trynet, at de kan ikke komme eller treffe oss for HUN skal se ferdig Disney-filmen...eller...hun er opptatt med dukkerstua,hun skal bort på butikken...etc,etc...

Så da mener han at vi skal vente hele tiden til det passer dem,vi tørs jo ikke planlegge noe annet da i såfall..

Sånn er det ikke til meg - her er det JEG som bestemmer over 4 åringen og hvis vi skal bort på noe, så hjelper det ikke å si til meg at han vil se ferdig noe på tv`en nei!!

Vi skal bort når vi skal det!

Han er veldig sånn og jeg kjenner det tærer en del på meg - blir irritert og lei.

Ike klarer han å holde avtaler heller - hvis han sier de skal komme f.eks 6, så kommer han/de ikke før halv 7...uten at han gir bedskjed om det....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du barn?

Stusser sånn over alle som sier "dump ham". Etter å ha hørt bare _en_ verson og også bare om _en_ hendelse.

Er det virkelig så lett? skal det være så lett? I så fall er det ikke rart at skilsmissestatistikken går i været.

En feil- så blir man kastet på dør.

Og det finnes ikke et menneske som aldri gjør feil.

En feil?

Hvis det stemmer at fyren bevisst stjal en liten unges ball, sier det svært, svært mye om personen.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

En feil?

Hvis det stemmer at fyren bevisst stjal en liten unges ball, sier det svært, svært mye om personen.

Ja, det er jeg enig i.

Å _helt bevisst_ gå å stjele fra et barn er IKKE en akseptabel feil.

Skrevet

Har lest nedover tråden og dine svar.

Så da er spørsmålet, hva ser du i han som får deg til å bli da?

Gjest at det går an!!!
Skrevet

Har lest nedover tråden og dine svar.

Så da er spørsmålet, hva ser du i han som får deg til å bli da?

må vel være følelsene da,at jeg er glad i ham. Men om det går mer nå vet jeg ikke...har mange andre problemer for tiden også,om ikke dette skulle dukke opp også...

Gjest at det går an!!!
Skrevet

må vel være følelsene da,at jeg er glad i ham. Men om det går mer nå vet jeg ikke...har mange andre problemer for tiden også,om ikke dette skulle dukke opp også...

Vi altså - i forholdet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...