Klara Q Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Kikker på www.filmweb.no og prøver å finne en brukbar film å leie på DVD i kveld, men nå er jeg bare forvirret. Noen som vil anbefale en film som samboeren og jeg kan se sammen? Takker og bukker for alle svar! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Jammen vil dere se noe morsomt? Noe skummelt? Noe seriøst? Har du sett walk the line? Den var bra, men kanskje særlig om du liker Cash. Spun, eller Terkel i knibe, om dere vil ha morsom, men lett underholdning? Bergmann. Alle bør se og like Bergmann. Så ofte som mulig. Sånn f.eks? God film! :-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Jammen vil dere se noe morsomt? Noe skummelt? Noe seriøst? Har du sett walk the line? Den var bra, men kanskje særlig om du liker Cash. Spun, eller Terkel i knibe, om dere vil ha morsom, men lett underholdning? Bergmann. Alle bør se og like Bergmann. Så ofte som mulig. Sånn f.eks? God film! :-) Walk the line? Den er vel ikke ute i hylla enda? Spun? *google* 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Liker dere drama, action, krim eller thriller? Ja, takk. 0 Siter
Mañana Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 The Constant Gardener for litt drama/romantikk, Napoleon Dynamite eller Its All Gone Pete Tong om dere vil ha rå humor, Corps Bride om dere vil ha dødsbra animasjon...vet ikke helt hva dere er ute etter? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Walk the line? Den er vel ikke ute i hylla enda? Spun? *google* Er den ikke..Hm..! Men Spun er, den er ikke helt ny, men den er hylende festlig! :-D Selv har jeg leid nyversjonen av Amytiville for kvelden, uten at jeg er sikker på at DET nødvendigvis var et godt valg. Men jeg ville ha noe lettfordøyelig. Og skummelt. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 "Så som i himmelen", Svensk. "Mathieu & Korguttene", Fransk. "Havet innenfor", Spansk. eller "Vår, sommer, høst, vinter...og vår" eller "Bin Jip", Sør Koreanske. 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Er den ikke..Hm..! Men Spun er, den er ikke helt ny, men den er hylende festlig! :-D Selv har jeg leid nyversjonen av Amytiville for kvelden, uten at jeg er sikker på at DET nødvendigvis var et godt valg. Men jeg ville ha noe lettfordøyelig. Og skummelt. :-) Noterer meg Spun med Brittany Murphy og Mena Suvari i rollene - det kan jo love godt! Skal du sitte og se Amityville alene? Jeg har blitt allergisk mot grøssere Takk for tips! 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 The Constant Gardener for litt drama/romantikk, Napoleon Dynamite eller Its All Gone Pete Tong om dere vil ha rå humor, Corps Bride om dere vil ha dødsbra animasjon...vet ikke helt hva dere er ute etter? Takk for tips 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Crash. Har sett den. Glimrende film! 0 Siter
Mañana Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 "Så som i himmelen", Svensk. "Mathieu & Korguttene", Fransk. "Havet innenfor", Spansk. eller "Vår, sommer, høst, vinter...og vår" eller "Bin Jip", Sør Koreanske. "Mathieu & Korguttene" er veldig bra! Men finnes den i DVD-utleiehyllene? 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 "Så som i himmelen", Svensk. "Mathieu & Korguttene", Fransk. "Havet innenfor", Spansk. eller "Vår, sommer, høst, vinter...og vår" eller "Bin Jip", Sør Koreanske. Takker 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Noterer meg Spun med Brittany Murphy og Mena Suvari i rollene - det kan jo love godt! Skal du sitte og se Amityville alene? Jeg har blitt allergisk mot grøssere Takk for tips! Den ER bra! Jeg lo meg omtrent i hjel et par steder..:-D Neida,jeg tør heller ikke å se skrekkfilm alene, jeg er kjempepingle & mørkredd..:-o Har selskap & pizza! Blir så hyggelig så! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 "Mathieu & Korguttene" er veldig bra! Men finnes den i DVD-utleiehyllene? Ja, ihvertfall på bygda. 0 Siter
Mañana Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 "Mathieu & Korguttene" er veldig bra! Men finnes den i DVD-utleiehyllene? Jøss, ikke verst. 0 Siter
Klara Q Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Den ER bra! Jeg lo meg omtrent i hjel et par steder..:-D Neida,jeg tør heller ikke å se skrekkfilm alene, jeg er kjempepingle & mørkredd..:-o Har selskap & pizza! Blir så hyggelig så! :-) Good, good. Men da ønsker jeg oss begge en strålende filmopplevelse! Og god pizza! (Vi skal ha pesto-pasta-something). 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Good, good. Men da ønsker jeg oss begge en strålende filmopplevelse! Og god pizza! (Vi skal ha pesto-pasta-something). Enjoy! :-) Dette blir helt sikkert bra, på begge fronter. Dog, jeg har god tid. Det blir ingen pizza på meg før i halvti-titiden. Før det får jeg fortsette å dole litt, selvom jeg begynner å bli grundig lei av å diskutere proformaekteskap. Jeg pisser veldig i motvind i den tråden, og ingen, bortsett fra Ugga-bugga forstår meg og at jeg har rett..;-P Men det er selvsagt langt bedre enn ingenting! :-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 "Så som i himmelen", Svensk. "Mathieu & Korguttene", Fransk. "Havet innenfor", Spansk. eller "Vår, sommer, høst, vinter...og vår" eller "Bin Jip", Sør Koreanske. Åh ja, "Så som i himmelen" er en helt FANTASTISK film!! Løp og kjøp!...eh...lei! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.