Gjest ChiengMai Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Åh ja, "Så som i himmelen" er en helt FANTASTISK film!! Løp og kjøp!...eh...lei! ;-) Jeg skjønner i grunnen ikke det der, jeg, at den filmen er så fantastisk. Helt grei, og til tider litt kjedelig er min mening. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 "Mathieu & Korguttene" er veldig bra! Men finnes den i DVD-utleiehyllene? Ja det gjør den her i hvert fall. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Crash. Den så jeg for et par dager siden. Bra film synes jeg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Jeg skjønner i grunnen ikke det der, jeg, at den filmen er så fantastisk. Helt grei, og til tider litt kjedelig er min mening. Endelig en som er enig med meg ;-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Den så jeg for et par dager siden. Bra film synes jeg. ER veldig glad i filmer med slike temaer selv. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Endelig en som er enig med meg ;-) Se der, ja! Og så jeg som trodde jeg var ensom i denne verden og helt alene om å kjede meg litt over denne "fantastiske" filmen. ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Se der, ja! Og så jeg som trodde jeg var ensom i denne verden og helt alene om å kjede meg litt over denne "fantastiske" filmen. ;-) Det er litt flaut å si det, men jeg sovna faktisk når jeg så den på kino... Filmen er god nok den, men jeg klarer ikke å se at den er sååå god som kritikerne skal ha det til ;-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Det er litt flaut å si det, men jeg sovna faktisk når jeg så den på kino... Filmen er god nok den, men jeg klarer ikke å se at den er sååå god som kritikerne skal ha det til ;-) Jeg stoler mer på Chieng Mai og togli enn på selvhøytidlige filmkritikere! Jeg som sovner så lett til film står dermed glatt over "Så som i himmelen" 0 Siter
Klara Q Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Da - er utvalget temmelig stort. Ja, jeg vet. Det var derfor jeg ba om anbefalinger ;-) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg skjønner i grunnen ikke det der, jeg, at den filmen er så fantastisk. Helt grei, og til tider litt kjedelig er min mening. Jeg måtte også se den etter anbefalinger her inne. Grei nok, men den var langt fra fantastisk! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 -Red eye -Avsporingen -Rumor has it -Just like heaven er av de beste filmene jeg har sett i det siste... 0 Siter
filiokus81 Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg skjønner i grunnen ikke det der, jeg, at den filmen er så fantastisk. Helt grei, og til tider litt kjedelig er min mening. Jeg elsket den :-) Men smaken er jo som kjent som baken! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg stoler mer på Chieng Mai og togli enn på selvhøytidlige filmkritikere! Jeg som sovner så lett til film står dermed glatt over "Så som i himmelen" Takk, takk .. Selv om jeg nok med skam må melde at jeg kjenner meg selv igjen som en ivrig filmkritiker, men ikke selvhøytidelig, da. Og ... jeg kritiserer bare på hobbybasis. ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg stoler mer på Chieng Mai og togli enn på selvhøytidlige filmkritikere! Jeg som sovner så lett til film står dermed glatt over "Så som i himmelen" Hehe, men ikke skyld på oss dersom du en gang finner ut at du faktisk liker den! Jeg har litt inntrykk av at det er ChiengMai og jeg som er litt sære? ;-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Hehe, men ikke skyld på oss dersom du en gang finner ut at du faktisk liker den! Jeg har litt inntrykk av at det er ChiengMai og jeg som er litt sære? ;-) Eller kanskje dere bare er veldig modige/ærlige? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 "Så som i himmelen", Svensk. "Mathieu & Korguttene", Fransk. "Havet innenfor", Spansk. eller "Vår, sommer, høst, vinter...og vår" eller "Bin Jip", Sør Koreanske. Så som i himmelen er en av de beste filmene jeg har sett. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Eller kanskje dere bare er veldig modige/ærlige? Satser på det, ja ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hehe, men ikke skyld på oss dersom du en gang finner ut at du faktisk liker den! Jeg har litt inntrykk av at det er ChiengMai og jeg som er litt sære? ;-) Jeg er da ikke sær! Ingen som har så bra og velutviklet god smak når det gjelder film som jeg har. Jeg liker _alle_ de gode filmene, jeg altså. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.