Gå til innhold

Leie film i kveld - hvilken? Anbefal! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

11

• laguna1365380434

4

• Mañana

3

• org

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Åh ja, "Så som i himmelen" er en helt FANTASTISK film!!

Løp og kjøp!...eh...lei!

;-)

Jeg skjønner i grunnen ikke det der, jeg, at den filmen er så fantastisk. Helt grei, og til tider litt kjedelig er min mening.

bugge -jenta
Skrevet

"Mathieu & Korguttene" er veldig bra! Men finnes den i DVD-utleiehyllene?

Ja det gjør den her i hvert fall.

bugge -jenta
Skrevet

Crash.

Den så jeg for et par dager siden. Bra film synes jeg.

Gjest togli
Skrevet

Jeg skjønner i grunnen ikke det der, jeg, at den filmen er så fantastisk. Helt grei, og til tider litt kjedelig er min mening.

Endelig en som er enig med meg ;-)

Skrevet

Den så jeg for et par dager siden. Bra film synes jeg.

ER veldig glad i filmer med slike temaer selv.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Endelig en som er enig med meg ;-)

Se der, ja! Og så jeg som trodde jeg var ensom i denne verden og helt alene om å kjede meg litt over denne "fantastiske" filmen. ;-)

Gjest togli
Skrevet

Se der, ja! Og så jeg som trodde jeg var ensom i denne verden og helt alene om å kjede meg litt over denne "fantastiske" filmen. ;-)

Det er litt flaut å si det, men jeg sovna faktisk når jeg så den på kino...

Filmen er god nok den, men jeg klarer ikke å se at den er sååå god som kritikerne skal ha det til ;-)

Skrevet

Det er litt flaut å si det, men jeg sovna faktisk når jeg så den på kino...

Filmen er god nok den, men jeg klarer ikke å se at den er sååå god som kritikerne skal ha det til ;-)

Jeg stoler mer på Chieng Mai og togli enn på selvhøytidlige filmkritikere! Jeg som sovner så lett til film står dermed glatt over "Så som i himmelen"

:D

Skrevet

Da - er utvalget temmelig stort.

Ja, jeg vet. Det var derfor jeg ba om anbefalinger ;-)

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg måtte også se den etter anbefalinger her inne. Grei nok, men den var langt fra fantastisk!

Snorkfrøken
Skrevet

-Red eye

-Avsporingen

-Rumor has it

-Just like heaven

er av de beste filmene jeg har sett i det siste...

Skrevet

Jeg elsket den :-)

Men smaken er jo som kjent som baken!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg stoler mer på Chieng Mai og togli enn på selvhøytidlige filmkritikere! Jeg som sovner så lett til film står dermed glatt over "Så som i himmelen"

Takk, takk .. Selv om jeg nok med skam må melde at jeg kjenner meg selv igjen som en ivrig filmkritiker, men ikke selvhøytidelig, da.

Og ... jeg kritiserer bare på hobbybasis. ;-)

Gjest togli
Skrevet

Hehe, men ikke skyld på oss dersom du en gang finner ut at du faktisk liker den! Jeg har litt inntrykk av at det er ChiengMai og jeg som er litt sære? ;-)

Skrevet

Hehe, men ikke skyld på oss dersom du en gang finner ut at du faktisk liker den! Jeg har litt inntrykk av at det er ChiengMai og jeg som er litt sære? ;-)

Eller kanskje dere bare er veldig modige/ærlige? :D

Gjest abrahamsen
Skrevet

"Så som i himmelen", Svensk.

"Mathieu & Korguttene", Fransk.

"Havet innenfor", Spansk.

eller "Vår, sommer, høst, vinter...og vår" eller "Bin Jip", Sør Koreanske.

Så som i himmelen er en av de beste filmene jeg har sett.

Gjest togli
Skrevet

Eller kanskje dere bare er veldig modige/ærlige? :D

Satser på det, ja ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg er da ikke sær! Ingen som har så bra og velutviklet god smak når det gjelder film som jeg har. Jeg liker _alle_ de gode filmene, jeg altså. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...