Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange her har en særegen måte å svare på innlegg på. Greit nok det. Noen sier hva de ville gjort i en slik situasjon, andre svarer mer generelt, noen med fakta... Men en "stil" irriterer meg og det er de som forteller hvordan de _ikke_ har det samme problemet som trådstarter og går i detalj ang. sitt eget "perfekte" liv. Hva er poenget med det? Er det noe jeg ikke ser?

Og ja, jeg vet det er smålig av meg å la det irritere meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen tenker at ved å fortelle nettopp hvorfor de ikke har samme problem som trådstarter, så vil vedkommende se alternative måter å gjøre ting på?

Ikke vet jeg, men nå er ikke jeg her så mye at jeg finner gode eksempler på det du snakker om i hukommelsen heller.

;-)

laguna1365380434
Skrevet

I know. Sånn" Sånn er det HVERTFALL" ikke hos meg, liksom. Uten å forklare eventuelt hvorfor/hvorfor ikke. Jeg har sett det jeg også. (Men det er tross alt ikke mange som svrer sånn, er det? :-o)

Jeg synes ikke det er smålig å synes at det er teit, rett og slett fordi det er en nedlatende, arrogant, dum og briefete måte å svare andre som lurer på noe på.

:-)

Skrevet

I know. Sånn" Sånn er det HVERTFALL" ikke hos meg, liksom. Uten å forklare eventuelt hvorfor/hvorfor ikke. Jeg har sett det jeg også. (Men det er tross alt ikke mange som svrer sånn, er det? :-o)

Jeg synes ikke det er smålig å synes at det er teit, rett og slett fordi det er en nedlatende, arrogant, dum og briefete måte å svare andre som lurer på noe på.

Jeg visste nok du ville se poenget mitt ;)

Og helt enig med deg. Det er nedlatende å svare noen slik. Eventuelt så føler enkelte sterkt for å skryte av seg og sitt liv her inne.

Skrevet

Kanskje noen tenker at ved å fortelle nettopp hvorfor de ikke har samme problem som trådstarter, så vil vedkommende se alternative måter å gjøre ting på?

Ikke vet jeg, men nå er ikke jeg her så mye at jeg finner gode eksempler på det du snakker om i hukommelsen heller.

;-)

Neida, de forteller ikke om løsninger. Ikke av typen: "Jeg snakker med mannen min hver fredag ang. eventuelle problemer", men heller "Vi har aldri problemer, vi". Skjønner? :)

Jeg er ikke her så mye jeg heller, da :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg visste nok du ville se poenget mitt ;)

Og helt enig med deg. Det er nedlatende å svare noen slik. Eventuelt så føler enkelte sterkt for å skryte av seg og sitt liv her inne.

Men da villedet være MYE mere sympatisk å lage en briefe og skrytetråd, nemlig! ;-)

For det er det at det liksom skal gjøres litt fordekt også..BAH! En blåser liksom ikke i egen trompet, selvom det er nettopp det en gjør..My mer realt med folk som skryter når de skryter, råder når de råder og diskuterer når det er det som er greia.

Jupp, jeg forsto godt hva du mente..Men det pleier jeg å gjøre, du mener ofte ting som er greie og likefrem (Dessuten er jeg oft enig med deg!) og svarer hvertfall aldri sånn som beskrevet!

Skrevet

Du vet, selv om man er perfekt er det jo gøy å kunne svare på innlegg her inne. Man kan jo ikke juge på seg problemer heller;-)

Skrevet

Jeg har lagt merke til det samme ja! Men vet at jeg selv også har en tendens til å svare slik av og til. Det er kanskje for å påpeke at det finnes unntak og at man selv er at av dem, ikke for å hovere altså men av og til så er det jo faktisk slik. Men altfor mange ganger virker det jo litt skrytende og hoverende. Og folk synes sikkert det er lettere og svare om seg selv og hvordan de har det /gjør det istedet for å sette seg i trådstarters situasjon og gi gode råd og tips. Det krever jo mer.

Skrevet

Men da villedet være MYE mere sympatisk å lage en briefe og skrytetråd, nemlig! ;-)

For det er det at det liksom skal gjøres litt fordekt også..BAH! En blåser liksom ikke i egen trompet, selvom det er nettopp det en gjør..My mer realt med folk som skryter når de skryter, råder når de råder og diskuterer når det er det som er greia.

Jupp, jeg forsto godt hva du mente..Men det pleier jeg å gjøre, du mener ofte ting som er greie og likefrem (Dessuten er jeg oft enig med deg!) og svarer hvertfall aldri sånn som beskrevet!

Ja, mye bedre med en skrytetråd, da. "Mannen min er så fantastisk" kan man kalle den, så vet alle hva de går til ;)

Skrevet

Du vet, selv om man er perfekt er det jo gøy å kunne svare på innlegg her inne. Man kan jo ikke juge på seg problemer heller;-)

-ler-

laguna1365380434
Skrevet

Ja, mye bedre med en skrytetråd, da. "Mannen min er så fantastisk" kan man kalle den, så vet alle hva de går til ;)

*lol* Jamen faktisk..Mye mere sympatisk, mindre fordekt og folk er advart..;-)

Skrevet

Jeg har lagt merke til det samme ja! Men vet at jeg selv også har en tendens til å svare slik av og til. Det er kanskje for å påpeke at det finnes unntak og at man selv er at av dem, ikke for å hovere altså men av og til så er det jo faktisk slik. Men altfor mange ganger virker det jo litt skrytende og hoverende. Og folk synes sikkert det er lettere og svare om seg selv og hvordan de har det /gjør det istedet for å sette seg i trådstarters situasjon og gi gode råd og tips. Det krever jo mer.

Jeg er kanskje litt for løsningsorientert og mener at slike svar burde inneholde gode råd, ikke bare "slik gjør ikke mitt barn".

Ja, ja, jeg kommer vel over det ;)

Skrevet

Jeg er kanskje litt for løsningsorientert og mener at slike svar burde inneholde gode råd, ikke bare "slik gjør ikke mitt barn".

Ja, ja, jeg kommer vel over det ;)

Er helt enig med deg :)

Skrevet

Neida, de forteller ikke om løsninger. Ikke av typen: "Jeg snakker med mannen min hver fredag ang. eventuelle problemer", men heller "Vi har aldri problemer, vi". Skjønner? :)

Jeg er ikke her så mye jeg heller, da :)

Skjønner! Lite konstruktivt og irriterende med sånne mennesker ja.

;-)

Skrevet

Ikke alle kan være like perfekte som meg, vet du :-)

Skrevet

Å, har du problemer med at folk svarer deg slik? Det har ALDRI jeg ;-p

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har en slektning som er sånn, og kan irritere meg grønn over det av og til.

Da jeg var kvalm og dårlig i begynnelsen av svangerskapet, kunne hun snakke i timevis om hvor frisk og rask og sprek og flott hun var under sine egne graviditeter.

Om noen har problemer på jobben, kommer det laaange foredrag om hvilken god kollega hun selv er, og hvor konfliktfritt det er å jobbe med henne.

Hvis man hoster, får man høre om hvor lenge det er siden hun selv var syk.

Jeg kunne fortsatt en stund, men tipper du skjønner tegninga. ;o)

Skrevet

Da jeg var kvalm og dårlig i begynnelsen av svangerskapet, kunne hun snakke i timevis om hvor frisk og rask og sprek og flott hun var under sine egne graviditeter.

Om noen har problemer på jobben, kommer det laaange foredrag om hvilken god kollega hun selv er, og hvor konfliktfritt det er å jobbe med henne.

Det hadde irritert meg grenseløst. Og fått meg til å føle meg ille til mote i nærheten av henne.

Gjest Calóni
Skrevet

Neste gang du møter henne kan du prøve med et "jeg skryter aaaaldri". Kanskje du får henne til å gå i fella med et "å, jeg skryter heeele tiden, jeg!" :P

Gjest Calóni
Skrevet

Sånn har jeg ALDRI opplevd det. I mine øyne svarer alle helt perfekt. Jeg irriterer meg ALDRI over slike ting :P

Men ja, jeg er helt enig. Når man sitter med hemorroider til langt oppetter ryggraden er det ikke om en annens plettfrie sykdomshistorie man vil høre :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...