Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn har jeg ALDRI opplevd det. I mine øyne svarer alle helt perfekt. Jeg irriterer meg ALDRI over slike ting :P

Men ja, jeg er helt enig. Når man sitter med hemorroider til langt oppetter ryggraden er det ikke om en annens plettfrie sykdomshistorie man vil høre :P

Hehe, ikke sant :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang du møter henne kan du prøve med et "jeg skryter aaaaldri". Kanskje du får henne til å gå i fella med et "å, jeg skryter heeele tiden, jeg!" :P

*ler høyt*

Gjest BattleClown
Skrevet

Kanskje de får et kick av å få navnet sitt på trykk her inne, så de bare må si fra at de "ikke har diaré, og har aldri hatt det" :)

Skrevet

Håper du så ironien i innlegget mitt, for jeg skjønner veldig godt hva du mener.

I en litt tøff periode i livet mitt, forsøkte jeg å betro meg til en venninne. Det gjorde faktisk vondt verre, for hun klarte alltid å se på meg med vantro, mens hun stolt proklamerte at slikt opplevde aldri hun, nei, tvert i mot var det helt motsatt for henne. Den gangen følte jeg meg bare mislykka når hun sa slikt, men nå ser jeg jo at det er hennes måte å svare på, for du kan banne på at hun alltid svarer slik.

mvh

Skrevet

Håper du så ironien i innlegget mitt, for jeg skjønner veldig godt hva du mener.

I en litt tøff periode i livet mitt, forsøkte jeg å betro meg til en venninne. Det gjorde faktisk vondt verre, for hun klarte alltid å se på meg med vantro, mens hun stolt proklamerte at slikt opplevde aldri hun, nei, tvert i mot var det helt motsatt for henne. Den gangen følte jeg meg bare mislykka når hun sa slikt, men nå ser jeg jo at det er hennes måte å svare på, for du kan banne på at hun alltid svarer slik.

mvh

Hehe, ja, jeg skjønte at det var ironisk :)

Mange sier det er lett å snakke med meg om vanskelige ting, kanskje nettopp fordi jeg ikke reagerer med vantro eller overraskelse. I andre tilfeller, når noe hyggelig skjer, så er det kanskje mer negativt å være blasert :P

Skrevet

Sånn har jeg ALDRI opplevd det. I mine øyne svarer alle helt perfekt. Jeg irriterer meg ALDRI over slike ting :P

Men ja, jeg er helt enig. Når man sitter med hemorroider til langt oppetter ryggraden er det ikke om en annens plettfrie sykdomshistorie man vil høre :P

"hemorroider til langt oppetter ryggraden"

Ja, dette var jo det rette å lese etter å ha oppdatert seg på østers-tråden.. *Yækk*

:o)

(bekreftet jeg temaet i tråden nå, tro? :-)

Gjest Calóni
Skrevet

"hemorroider til langt oppetter ryggraden"

Ja, dette var jo det rette å lese etter å ha oppdatert seg på østers-tråden.. *Yækk*

:o)

(bekreftet jeg temaet i tråden nå, tro? :-)

Jeg har ikke lest østerstråden, og det er jeg kjempeglad for. (bekreftet jeg det ytterligere nå? :P)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...