Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kjedsomelighet så jeg nettopp charterfeber på tv. Og endte opp med å føle meg veldig anderledes og trist.

Jeg har aldri vært på charterferie og jeg har ikke lyst i det hele tatt. Har aldri syns sånne ting er gøy. Er det bare meg som er sånn?

Fortsetter under...

Gjest unchart me
Skrevet

Du går ikke glipp av noe for å si det sånn ; )

Ola Dunk turer kan jeg styre meg for. Og de glimtene jeg har sett fra den serien bekrefter grunnen til det.

Det finnes mange andre hyggeligere feriemuligheter enn den søppelstandarden som viser i den serien. For ikke å snakke om rølpete folk.

Skrevet

Det er vel de mest typiske harry-tassene som er med i den serien.

Mista nikket
Skrevet

Når det gjelder charterferie kommer det vel an på hva en ønsker. Jeg og gubben drar på charterferie til Hellas hvert år. Synes det er ok med fastlagt fly og leilighet. Er med på noen organiserte turer for å bese oss, men leier bil og klarer oss uten de andre resten av ferien.

Gidder ikke være med på rølpefester. Bedre med god middag og vin og nyte livet.

Det å drikke seg full og slite med det dagen etterpå er et tilbakelagt fenomen.

Skrevet

Du har ikke gått glipp av noe. Nå har jeg ikke vært på charterferie siden jeg var med foreldrene mine da...

Annonse

Skrevet

Du går ikke glipp av noe for å si det sånn ; )

Ola Dunk turer kan jeg styre meg for. Og de glimtene jeg har sett fra den serien bekrefter grunnen til det.

Det finnes mange andre hyggeligere feriemuligheter enn den søppelstandarden som viser i den serien. For ikke å snakke om rølpete folk.

Godt at det ikke bare er meg:-)

Skrevet

Åja:-)

Skrevet

Når det gjelder charterferie kommer det vel an på hva en ønsker. Jeg og gubben drar på charterferie til Hellas hvert år. Synes det er ok med fastlagt fly og leilighet. Er med på noen organiserte turer for å bese oss, men leier bil og klarer oss uten de andre resten av ferien.

Gidder ikke være med på rølpefester. Bedre med god middag og vin og nyte livet.

Det å drikke seg full og slite med det dagen etterpå er et tilbakelagt fenomen.

Jeg liker ikke rølpefester. FInt å høre at ikke alle som drar på sånn ferie er som på tv:-)

Skrevet

Du har ikke gått glipp av noe. Nå har jeg ikke vært på charterferie siden jeg var med foreldrene mine da...

:-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg har reist på charterferie flere ganger, både med og uten barn. Heldigvis kjenner ikke jeg det igjen slik det framstilles på tv!

For meg betyr chartertur nye opplevelser, sol, varme, bading, gode middager, shopping og avslapning :-)

Ferien blir slik du gjør den til selv!

Skrevet

Jeg har reist på charterferie flere ganger, både med og uten barn. Heldigvis kjenner ikke jeg det igjen slik det framstilles på tv!

For meg betyr chartertur nye opplevelser, sol, varme, bading, gode middager, shopping og avslapning :-)

Ferien blir slik du gjør den til selv!

*puster lettet ut*

:-) Jeg ble litt bekymret i går.

Annonse

Skrevet

Jeg støtter togli. En Chartertur betyr jo bare at du kjøper en pakke med flyreise og hotell.

Hva du gjør ut av oppholdet bestemmer du helt selv. (Reiseselskapet han ofte tilbud om utflukter og andre arrangementer, men det trenger du ikke å være med på. Lei heller en bil og dra rundt på egenhånd.)

Skrevet

jepp. en gammel kompis av meg var med hoho.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...