cathlin Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 I kjedsomelighet så jeg nettopp charterfeber på tv. Og endte opp med å føle meg veldig anderledes og trist. Jeg har aldri vært på charterferie og jeg har ikke lyst i det hele tatt. Har aldri syns sånne ting er gøy. Er det bare meg som er sånn? 0 Siter
Gjest unchart me Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Du går ikke glipp av noe for å si det sånn ; ) Ola Dunk turer kan jeg styre meg for. Og de glimtene jeg har sett fra den serien bekrefter grunnen til det. Det finnes mange andre hyggeligere feriemuligheter enn den søppelstandarden som viser i den serien. For ikke å snakke om rølpete folk. 0 Siter
collins Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Det er vel de mest typiske harry-tassene som er med i den serien. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Når det gjelder charterferie kommer det vel an på hva en ønsker. Jeg og gubben drar på charterferie til Hellas hvert år. Synes det er ok med fastlagt fly og leilighet. Er med på noen organiserte turer for å bese oss, men leier bil og klarer oss uten de andre resten av ferien. Gidder ikke være med på rølpefester. Bedre med god middag og vin og nyte livet. Det å drikke seg full og slite med det dagen etterpå er et tilbakelagt fenomen. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 http://www.tv3.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=565&Itemid=872 De søker etter deltagere. Så det vil si at de som sender inn søknad til slike ting, ikke er helt lik oss andre 0 Siter
Sofline Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Du har ikke gått glipp av noe. Nå har jeg ikke vært på charterferie siden jeg var med foreldrene mine da... 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Du går ikke glipp av noe for å si det sånn ; ) Ola Dunk turer kan jeg styre meg for. Og de glimtene jeg har sett fra den serien bekrefter grunnen til det. Det finnes mange andre hyggeligere feriemuligheter enn den søppelstandarden som viser i den serien. For ikke å snakke om rølpete folk. Godt at det ikke bare er meg:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Det er vel de mest typiske harry-tassene som er med i den serien. Åja:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Når det gjelder charterferie kommer det vel an på hva en ønsker. Jeg og gubben drar på charterferie til Hellas hvert år. Synes det er ok med fastlagt fly og leilighet. Er med på noen organiserte turer for å bese oss, men leier bil og klarer oss uten de andre resten av ferien. Gidder ikke være med på rølpefester. Bedre med god middag og vin og nyte livet. Det å drikke seg full og slite med det dagen etterpå er et tilbakelagt fenomen. Jeg liker ikke rølpefester. FInt å høre at ikke alle som drar på sånn ferie er som på tv:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 http://www.tv3.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=565&Itemid=872 De søker etter deltagere. Så det vil si at de som sender inn søknad til slike ting, ikke er helt lik oss andre De vil på tv altså. 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Du har ikke gått glipp av noe. Nå har jeg ikke vært på charterferie siden jeg var med foreldrene mine da... :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg har reist på charterferie flere ganger, både med og uten barn. Heldigvis kjenner ikke jeg det igjen slik det framstilles på tv! For meg betyr chartertur nye opplevelser, sol, varme, bading, gode middager, shopping og avslapning :-) Ferien blir slik du gjør den til selv! 0 Siter
cathlin Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Skrevet 5. juni 2006 Jeg har reist på charterferie flere ganger, både med og uten barn. Heldigvis kjenner ikke jeg det igjen slik det framstilles på tv! For meg betyr chartertur nye opplevelser, sol, varme, bading, gode middager, shopping og avslapning :-) Ferien blir slik du gjør den til selv! *puster lettet ut* :-) Jeg ble litt bekymret i går. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Jeg støtter togli. En Chartertur betyr jo bare at du kjøper en pakke med flyreise og hotell. Hva du gjør ut av oppholdet bestemmer du helt selv. (Reiseselskapet han ofte tilbud om utflukter og andre arrangementer, men det trenger du ikke å være med på. Lei heller en bil og dra rundt på egenhånd.) 0 Siter
Lucretia Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Det er vel de mest typiske harry-tassene som er med i den serien. jepp. en gammel kompis av meg var med hoho. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.