Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er du stolt av? Fortell :)

Selv synes jeg at sønnen min er helt fantastisk sosial. Han smilte, fulgte meg med blikket og snudde seg mot stemmen min når han var 6 dager gammel. Nå er han ti måneder og flørter, er trygg på fremmede og generelt elskverdig utenfor husets fire vegger. (Hjemme er jo en annen sak, men det har ingenting i denne tråden å gjøre :B).

Hva med deg? Hva liker du å snakke om som er fint i livet ditt?

Videoannonse
Annonse
laguna1365380434
Skrevet

Hey..Så kult! Jeg vil skryte av ....At jeg lager god mat..Jeg kan ordne en djevelsk fristende piknik-kurv..på kort tid! ;-)

Dessuten er jeg stolt av at jeg har draget som bare rakkern selvom jeg har blitt 32, og at jeg har lekre ben og pen rumpe! ;-P

Også leser jeg masse bok. Jeg kjøper sikkert to i uka.

Dessuten tror jeg at jeg er ganske raus og lettomgjengelig. Jeg er kjiper ikke på komplimenter og jeg hjelper folk om jeg kan.

Dessuten innbiller jeg meg at jeg har rågod musikksmak. Og jeg er flink med dyr.

Å æsja meg!! Jeg var mye, mye sleskere og selvskrytende enn deg da..Men det var litt digg og..;-p

Sånn for balanse, jeg har MANGE punkter der jeg denger meg selv jevnlig også altså, bare sånn at det er sagt, sånn for å dempe den generelle kvalmebølgen som sikkert spredde seg nå..;-P

Skrevet

Hey..Så kult! Jeg vil skryte av ....At jeg lager god mat..Jeg kan ordne en djevelsk fristende piknik-kurv..på kort tid! ;-)

Dessuten er jeg stolt av at jeg har draget som bare rakkern selvom jeg har blitt 32, og at jeg har lekre ben og pen rumpe! ;-P

Dessuten tror jeg at jeg er ganske raus og lettomgjengelig. Jeg er kjiper ikke på komplimenter og jeg hjelper folk om jeg kan.

Dessuten innbiller jeg meg at jeg har rågod musikksmak. Og jeg er flink med dyr.

Å æsja meg!! Jeg var mye, mye sleskere og selvskrytende enn deg da..Men det var litt digg og..;-p

Sånn for balanse, jeg har MANGE punkter der jeg denger meg selv jevnlig også altså, bare sånn at det er sagt, sånn for å dempe den generelle kvalmebølgen som sikkert spredde seg nå..;-P

Og så er du så blid og positiv at det smitter. Veldig kjekt når man er litt smådeppa en dag:-)

laguna1365380434
Skrevet

Og så er du så blid og positiv at det smitter. Veldig kjekt når man er litt smådeppa en dag:-)

:-) Jammen så hygglig da! Nå ble jeg blid!

Jeg liker dine innlegg også, du er nemlig alltid svæt morsom!(I tillegg til å være hyggelig & grei) Jeg har ledd høyt av skribleriene din flere ganger!

:-)

Angelica :o)
Skrevet

Jeg synes selv jeg er flink med barn.

Men får vel vente til jeg får noen selv får å se om den teorien stemmer ;)

Gjest girasol
Skrevet

Jeg har en kjempegod mann! ;-D Og konkurrer med deg om verdens mest sosiale sønn =) Jeg er positiv og omgjengelig og folk renner ned dørene mine for å komme på besøk! :-)

(Som laguna sier, er det nok av andre ting å ta tak i... ;-) - men det var jo altså ikke det denne tråden skulle handle om!)

Hilsen

Skrevet

Jeg har verdens skjønneste datter, hun er 8,5 mnd gammel og melder seg herved inn i Klubben for Smilende og Sosiale Barn sammen med sønnen din :-)

Samboeren min er en vågal og idealistisk sjel, som sluttet i en godt betalt statusjobb for å følge drømmen og magefølelsen. Sånt krever ekte mot, og jeg er veldig stolt av han og det han står for!

Ellers er jeg stolt av at jeg er smart, at jeg evner å se ting fra flere sider, og at de sosiale antennene er såpass velutviklede at jeg har fått masse skryt for min måte å håndtere vanskelige situasjoner på.

Også er jeg stolt av at jeg ikke har tenkt å påpeke at jeg har negative sider også *glise*

;-)

Skrevet

Ungene mine selvfølgelig :-)

Akkurat som deg har jeg perfekte og sjarmerende barn (som sover som engler akkurat nå) ;-)

Gjest visto
Skrevet

Jeg har verdens snilleste mann som jeg skal leve resten av livet sammen med. Ok, han har en sær mening jeg pirker på, men bare en. Den kamelen svelger jeg glatt bare jeg får leve sammen med han!

Han blir penere med åra, mens mange av hans jevnaldrende blir styggere.

Han er også smart og vet mye, og han er bare min og har alltid vært bare min i 25 år (møttes purrung).

Ingen ekser heldigvis!

Vi har pene og smarte barn og verdens fineste kjeledegge.

Ja, det var litt, vil dere høre mere? ;-)

Skrevet

Jeg tror alt det der stemmer på en prikk :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1149448302' post='3148288]

Jeg synes selv jeg er flink med barn.

Men får vel vente til jeg får noen selv får å se om den teorien stemmer ;)

Jeg synes også du er flink med barn :)

Jeg er flinkest med andres barn, men ikke så ille med Squishy heller :P

Skrevet

Jeg har en kjempegod mann! ;-D Og konkurrer med deg om verdens mest sosiale sønn =) Jeg er positiv og omgjengelig og folk renner ned dørene mine for å komme på besøk! :-)

(Som laguna sier, er det nok av andre ting å ta tak i... ;-) - men det var jo altså ikke det denne tråden skulle handle om!)

Hilsen

Jeg hadde også vært stolt over at andre gjerne kommer til meg :)

Skrevet

Jeg har verdens skjønneste datter, hun er 8,5 mnd gammel og melder seg herved inn i Klubben for Smilende og Sosiale Barn sammen med sønnen din :-)

Samboeren min er en vågal og idealistisk sjel, som sluttet i en godt betalt statusjobb for å følge drømmen og magefølelsen. Sånt krever ekte mot, og jeg er veldig stolt av han og det han står for!

Ellers er jeg stolt av at jeg er smart, at jeg evner å se ting fra flere sider, og at de sosiale antennene er såpass velutviklede at jeg har fått masse skryt for min måte å håndtere vanskelige situasjoner på.

Også er jeg stolt av at jeg ikke har tenkt å påpeke at jeg har negative sider også *glise*

;-)

Jeg er (så vidt jeg har sett) enig i din beskrivelse av deg selv :)

Skrevet

Jeg synes også du er flink med barn :)

Jeg er flinkest med andres barn, men ikke så ille med Squishy heller :P

He he... så lenge jeg er flink med andres barn så går det vel bra ;) Hi hi

Skrevet

Ungene mine selvfølgelig :-)

Akkurat som deg har jeg perfekte og sjarmerende barn (som sover som engler akkurat nå) ;-)

Jeg tror ikke Squishy har sovet som en engel siden han var to måneder. Men jeg er selvfølgelig stolt av det også, for det betyr bare at han er oppvakt og ikke vil gå glipp av noe ;)

Skrevet

Jeg har verdens snilleste mann som jeg skal leve resten av livet sammen med. Ok, han har en sær mening jeg pirker på, men bare en. Den kamelen svelger jeg glatt bare jeg får leve sammen med han!

Han blir penere med åra, mens mange av hans jevnaldrende blir styggere.

Han er også smart og vet mye, og han er bare min og har alltid vært bare min i 25 år (møttes purrung).

Ingen ekser heldigvis!

Vi har pene og smarte barn og verdens fineste kjeledegge.

Ja, det var litt, vil dere høre mere? ;-)

Du høres ganske lykkelig ut :)

Skrevet

Er utrolig stolt over lille frøkna mi da, hun er et fantastisk nydelig lite menneske og jeg digger å være sammen med henne.

Er også stolt over hvor jeg er i livet, fordi jeg ikke selv hadde trodd at jeg som 25-åring kom til å være gift, ha barn, eie hus, bil og ha fast jobb, og jeg syns det er flott at vi har fått det til.

Skrevet

Jeg tror ikke Squishy har sovet som en engel siden han var to måneder. Men jeg er selvfølgelig stolt av det også, for det betyr bare at han er oppvakt og ikke vil gå glipp av noe ;)

Du er så søt. Du er ser det positive i alt du :)

Skrevet

Er utrolig stolt over lille frøkna mi da, hun er et fantastisk nydelig lite menneske og jeg digger å være sammen med henne.

Er også stolt over hvor jeg er i livet, fordi jeg ikke selv hadde trodd at jeg som 25-åring kom til å være gift, ha barn, eie hus, bil og ha fast jobb, og jeg syns det er flott at vi har fått det til.

Det nærmer seg bryllup altså?

Skrevet

:-) Jammen så hygglig da! Nå ble jeg blid!

Jeg liker dine innlegg også, du er nemlig alltid svæt morsom!(I tillegg til å være hyggelig & grei) Jeg har ledd høyt av skribleriene din flere ganger!

:-)

Takk skal du ha, det var hyggelig å høre. Da er det i alle fall _en_ person her som forstår humoren min;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...