Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg bryllup altså?

Det er da et par mnd igjen, men tida går jo fort nå som det er sommer og snart ferietid. :) Først så skal vi flytte i hus, og det er ikke så veldig lenge til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da et par mnd igjen, men tida går jo fort nå som det er sommer og snart ferietid. :) Først så skal vi flytte i hus, og det er ikke så veldig lenge til.

Hus er en fin ting.

Flere skrytebilder er også en fin ting c",)

Skrevet

Hus er en fin ting.

Flere skrytebilder er også en fin ting c",)

Legger da ut bilder støtt og stadig, men det blir tatt utrolig mye ferre bilder nå enn før.

Har du sett bildene med fotballtrøya eller? SÅÅÅÅ tragisk vettu. ;)

Skrevet

At jeg har bolle i ovnen c",)

Det er jeg jommen meg stolt av.

Det krevdes mye slit og stress for å få det til, og da snakker jeg ikke om en god runde pulings. Det kunne en jo hygget seg med.

Ellers så må jeg få skryte av mitt anlegg for synse med tørrvittige kommentarer, gjerne småironiske og sarkastiske når det er på sin plass. Det er ganske gøy også.

Skrevet

Legger da ut bilder støtt og stadig, men det blir tatt utrolig mye ferre bilder nå enn før.

Nei, det tror jeg jammen meg ikke at jeg har. Skulle hatt dem i kronologisk rekkefølge, da hadde jeg hatt større kontroll.

Skrevet

Nei, det tror jeg jammen meg ikke at jeg har. Skulle hatt dem i kronologisk rekkefølge, da hadde jeg hatt større kontroll.

Ja, idiotisk... egentlig burde jeg jo laget en fin side og greier, men har aldri tålmodighet til å sitte og fikle med det.

Skrevet

Hehe, ser man det. Mekke bil også. Flink liten snelle.

Grøss som hun vokser, forresten.

Skrevet

Hehe, ser man det. Mekke bil også. Flink liten snelle.

Grøss som hun vokser, forresten.

Ja fy søren. Ikkeno baby nå lenger nei. Stor jente som klarer mye sjøl.

Skrevet

Ja fy søren. Ikkeno baby nå lenger nei. Stor jente som klarer mye sjøl.

Flink til å tute også.

Gjest HippHurra
Skrevet

At jeg snart har gått ned 10 kg i vekt! :-D

Gjest Mom33
Skrevet

I RL er det ikke så veldig mye jeg liker å skryte av, jeg er bortimot allergisk mot skryt, får litt sånn eksemlignende utslett på halsen om jeg råker borti det.

Men inni meg er jeg stolt av endel, og sånn på direkte spørsmål eller i en naturlig setting kan jeg godt fortelle det.

Så siden du spurte om hva jeg liker å _prate_ om, så blir det ikke så mye.

Psst, sjekk meldinger! :-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1149456865' post='3148483]

Du er så søt. Du er ser det positive i alt du :)

Åh, takk :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror alt det der stemmer på en prikk :)

Tusen takk! :-) Det var vel hyggelig!

:-)

Skrevet

Jeg er (så vidt jeg har sett) enig i din beskrivelse av deg selv :)

Tusen takk!

Dette var en bra tråd *glise*

;-)

Skrevet

Jeg vil skryte av at jeg har fått ny type med langt hår og tatoveringer som spiller gitar og har bil og stor leilighet med peis og badekar og terasse :D

Og at niesen min er så flink på skolen at hun både i første og andre klasse fikk bruke bøker beregnet på de som går trinnet over (som den eneste i klassen)

Og at jeg var inne i Oslo Reptilpark i fylla natt til igår med en gjeng fyllefanter fordi jeg festet med eieren :P

Og at jeg har stått få meter unna David Bowie for 4 år siden på Idrettsplassen på Odderøya i Kristiansand.

Og at jeg har gått modell på en scene i Stavanger og en scene i Trondheim og på en klubb i Trondheim, med masse tilskuere... Trosset min angst :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...