Gå til innhold

feil menn..

Gjest ingen andre enn meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest ingen andre enn meg selv
Skrevet

jenter blir altfor ofte forelsket i "feil" menn, sies det. er det slik, at vi ofte vil ha det vi ikke bør/kan få? jeg er forelsket..tror jeg..i en fyr som er super på mange måter,jeg blir så glad når jeg ser ham, vi er nærmest blitt avhengige av hverandre. men innerst inne vet jeg at han ikke egentlig er bra for meg, selv om han ofte får meg til å føle meg bra... vanskelig å forklare. orker ikke skrive så mye om det her.

han "styrer" hele humøret mitt for tiden...for en stund siden ville jeg gjøre det slutt med ham..men etterpå var jeg helt ute av meg. gråt og var ikke meg selv, selv om jeg tenkte at det kom til å gå over, at dette var det rette å gjøre...

snakket med ham dagen etterpå, og vi ble "sammen" igjen. ingen av oss var klare for ett endelig brudd.

Denne helga gjorde han det slutt, etter at han prøvde å få meg til å gjøre det...han sa at en så pen jente som meg fortjener bedre enn ham, at jeg måtte finne noe bedre..at han var for glad i meg til å la meg fortsette å være sammen med en som ham..tror det var noe sånt han mente. Jeg vet hva han mener, har tenkt en del på det, men det burde være opp til meg å bestemme om noen er bra for meg eller ikke. Det som er viktig er at fyren gjør meg glad, og det gjør han jo. Og det verste er at han tok det opp når han var rimelig full. Jeg syntes det var så dumt av ham å ødelegge ikke bare kvelden, men alt...på dne måten. Hva mener han egentlig med dette? Ja, vi er to forskjellige individer som tenekr forskjelig, kommer faktisk fra forskjellige kulturer, sannsynligheten er vel liten for at det hadde blitt oss to til slutt..... men hvorfor ikke nyte det mens det varer..hvorfor ødelegge alt med negative tanker og uløselige konflikter...

Jeg er så ute av meg,føler meg tom.Har aldri følt en slik tristhet rundt ett brudd med noen gutt før..Vi har hatt så mange opp og nedturer gjennom mange mndr.nå, har gått ut sammen,alt..vet ikke hvordan jeg skal takle at vi plutselig skal sette strek over alt.begynner å gråte 2 sek. ut i hver "lovesong" jeg hører nå....Vet ikke hva jeg skal si til ham nå, vet ikke om han kommer til å si noe heller. Kanskje det er til det beste, men akurat nå ser jeg lite positivt ved noe som helst.

Hvordan kan noe være så innmari feil, men så innmari rett på samme tid... Jeg føler meg virkelig lost nå..vet ikke hva jeg egentlig vil, trenger noen som kan fortelle meg what to do...Jeg vil egentlig bare følge hjertet mitt nå og ikke tenke for langt frem i tid, bare se positivt på det...men nå vet jeg ikke hvor jeg har ham, og han vet ikke hvor han har meg. Kanskje vi snakker sammen en dag denne uka, kanskje vi aldri gjør det.Det pleier ikke å gå mange dagene før vi snakker med hverandre etter en krangel, men denne gangen har jeg på følelsen av at det er annerledes.

Vet ingen her kan fortelle meg akurat hva jeg skal/bør gjøre/føle. Måtte bare få ut litt tanker og følelser her... er allerede lei av den vonde, merkelige følelsen jeg har inni meg, og det har bare gått en dag. Wish me luck.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, håper du finner ut av det.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...