Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Jeg bruker Marvelon og har kastet pakningsvedlegget. På Felleskatalogens nettside finner jeg ikke ut av det jeg lurer på, så derfor spør jeg dere, O allvitende dolere:

Er midt på brettet, tar pillen hver kveld. Hadde sex torsdag kveld. Fikk kraftig diaré fredag kveld. Tok pillen fredag kveld, har ikke hatt diaré etterpå.

Hvor lenge må vi bruke kondom før vi er sikre igjen? Har diaréen noe å si i forhold til sengekosen torsdag kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du være 100 % sikker, så bruk kondom i 14 dager, og ta pillene som vansli i mellomtiden

Mvh.

Gjest Helt trygt
Skrevet

At du hadde diaré ett døgn etter torsdagens pille, har selvsagt ingenting å si for den pillen.

Tok du så en pille fredag kveld (etter diareen) og ikke hadde diaré etter at du tok pillen, er det helt trygt. P-pillen bruker ca. 2 timer på å bli tatt opp i blodet.

Gjest alt ska dere spørre om
Skrevet

Skal du være 100 % sikker, så bruk kondom i 14 dager, og ta pillene som vansli i mellomtiden

Mvh.

Pul i vei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...