Gjest prust Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Jeg bruker Marvelon og har kastet pakningsvedlegget. På Felleskatalogens nettside finner jeg ikke ut av det jeg lurer på, så derfor spør jeg dere, O allvitende dolere: Er midt på brettet, tar pillen hver kveld. Hadde sex torsdag kveld. Fikk kraftig diaré fredag kveld. Tok pillen fredag kveld, har ikke hatt diaré etterpå. Hvor lenge må vi bruke kondom før vi er sikre igjen? Har diaréen noe å si i forhold til sengekosen torsdag kveld? 0 Siter
Jally Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Skal du være 100 % sikker, så bruk kondom i 14 dager, og ta pillene som vansli i mellomtiden Mvh. 0 Siter
Gjest Helt trygt Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 At du hadde diaré ett døgn etter torsdagens pille, har selvsagt ingenting å si for den pillen. Tok du så en pille fredag kveld (etter diareen) og ikke hadde diaré etter at du tok pillen, er det helt trygt. P-pillen bruker ca. 2 timer på å bli tatt opp i blodet. 0 Siter
Gjest alt ska dere spørre om Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Skal du være 100 % sikker, så bruk kondom i 14 dager, og ta pillene som vansli i mellomtiden Mvh. Pul i vei! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.