Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke sånn at tørketrommel må stå i våtrom?

Er det noen som har tørketrommel på soverommet? Foreslo det men gubben sier bare at "det er det da ingen som har, så det går ikke an".

Jeg har lyst på tørketrommel i nærheten av vaskemaskinen, men det er ikke plass på bad (eller kjøkken) der vi skal flytte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den avgir jo noe sinnsykt med varme da, så ville ikke hatt den på soverommet, om det i det hele tatt går.

Skrevet

Må ikke den ha dobbeltisolert støpsel?

Altså stikkkontakt.

Skrevet

Ikke at det var det du spurte om, men har dere mulighet for å sette tørketrommelen oppå vaskemaskinen? Jeg vet ikke hvordan det kan gå an, men jeg har sett flere som har det og kaller det en "vaskesøyle".

Gjest Mom33
Skrevet

Nei, den må ikke stå på et våtrom, så rent praktisk kan du ha den på soverommet.

Jeg tror bare ikke du blir så fornøyd med den løsningen på sikt, for som en annen påpeker - den avgir MYE varme.

Hva med å ha den oppå vaskemaskina?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ikke at det var det du spurte om, men har dere mulighet for å sette tørketrommelen oppå vaskemaskinen? Jeg vet ikke hvordan det kan gå an, men jeg har sett flere som har det og kaller det en "vaskesøyle".

Vi har tørketrommelen oppå vaskemaskina, fungerer helt fint på det knøttlille badet vårt.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er usikker på reglene her, men tror jeg ville unngått å ha kondenstørketrommel på soverommet. Trøketrommelen avgir såpass mye varme og soverom skal jo helst være litt kjølige...

Skrevet

Ville aldri gått for det pga varm damp og masse støv.

Skrevet

Hvis det er en slik type som sender dampen ut i rommet så blir det jævlig høy fuktig der inne. Men det er det kanskje fra før, hehe.

Det er nok ikke å anbefale, generelt, men kan du ikke få satt den oppe på vaskemaskinen da?

Skrevet

Hvis det er en slik type som sender dampen ut i rommet så blir det jævlig høy fuktig der inne. Men det er det kanskje fra før, hehe.

Det er nok ikke å anbefale, generelt, men kan du ikke få satt den oppe på vaskemaskinen da?

Tror det kommer til å bli helt usannsylig trangt i hodehøyde om vi setter den oppå vaskemaskina, dessuten lurer jeg på om det er noe overskap der... Vi får se. Det blir nok ikke på soverommet da. ;)

Gjest Debra irl
Skrevet

Der vi bodde mens vi bygde, hadde vi tørketrommelen på soverommet. Det gikk helt fint. På sommeren stod vinduet åpent uansett og om vinteren var det deilig med varmen.

Eneste aberet var vel støvet.

Skrevet

Kan du ikke ha de oppå hverandre`?

Får prøve, men jeg tror det blir fryktelig fryktelig trangt i hodehøyde, det blir liksom så lite luft... ;)

Skrevet

Der vi bodde mens vi bygde, hadde vi tørketrommelen på soverommet. Det gikk helt fint. På sommeren stod vinduet åpent uansett og om vinteren var det deilig med varmen.

Eneste aberet var vel støvet.

Jeg har sett noen koble et rør/ slange til utblåsningen av tørketrommelen, som de leder ut av et vindu når trommelen er i bruk for å unngå varme og fuktighet inne.

Kan det være noe for deg?

Skrevet

Se feilplassert innlegg som var ment til deg men som havnet under "Debra irl" sitt svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...