Femma Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Har sett Mozilla Suite1.7.13 (browser og mail i ett). http://www.mozilla.org/products/mozilla1.x/ Hva er nyest av FF 1.5.0.4, og Thunderbird 1.5.0.4, og den jeg nevnte over her, med alt i ett? Og, er det best å ha dette hver for seg, eller alt i ett? 0 Siter
citoyen Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Det er to ulike programmer, bygget på samme kjerne. Hva du foretrekker avhenger av ønsker og behov. Om du allerede har Firefox og Thunderbird installert og er fornøyd med det så er det ikke noen store grunner til å skifte. 0 Siter
Femma Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Skrevet 4. juni 2006 Det er to ulike programmer, bygget på samme kjerne. Hva du foretrekker avhenger av ønsker og behov. Om du allerede har Firefox og Thunderbird installert og er fornøyd med det så er det ikke noen store grunner til å skifte. Å, ok. Jeg trodde Firefox og Thunderbird sammen, kanskje het Mozilla Suite, men ikke det nei. Ok, takk for svar. Da diller jeg videre med FF og T hver for seg. Forsker/diller litt med diverse "extensions". Ser noen må legges inn i _både_ FF og T. Det holder ikke bare med ett sted. Det er litt dumt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.