Gjest tante pose!! Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hvor gammel er en gutt når han er kjønnsmoden? Når kommer det sæd når han ronker? Stor diskusjon i heimen nå, etter at vi hørte at en 12-åring skal bli far... 0 Siter
soleil Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hvordan kan man være mor eller far uten å vite slike ting? Kjønnsmodning varierer. Er ikke noe nytt fenomen at en gutt på 12 år har blitt far. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hvordan kan man være mor eller far uten å vite slike ting? Kjønnsmodning varierer. Er ikke noe nytt fenomen at en gutt på 12 år har blitt far. man kan glemme? 0 Siter
fresja Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Jentene får mensen mellom 9 - 16 år, så det er nok store forskjeller på guttene også. De skal imidlertid være utviklet 2 år senere enn jentene. 0 Siter
Gjest tante pose!! Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Hvordan kan man være mor eller far uten å vite slike ting? Kjønnsmodning varierer. Er ikke noe nytt fenomen at en gutt på 12 år har blitt far. Når skrev jeg at jeg er mor eller far? Og jeg vet vel også at det kan forekomme at gutter kan bli fedre i så ung alder, men jeg var ikke klar over at det var SÅ vanlig, og at det var noe alle visste! 0 Siter
soleil Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Når skrev jeg at jeg er mor eller far? Og jeg vet vel også at det kan forekomme at gutter kan bli fedre i så ung alder, men jeg var ikke klar over at det var SÅ vanlig, og at det var noe alle visste! Sorry. Så for meg "heimen" her med Påsan,vesla, far og mor. Klart man kan glemme. Var vel pensum på framhaldskolen det her for deg. Hehe http://www.helsenytt.no/artikler/gutters_pubertet.htm 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Hvordan kan man være mor eller far uten å vite slike ting? Kjønnsmodning varierer. Er ikke noe nytt fenomen at en gutt på 12 år har blitt far. Det er vel ikke noe som alle vet alt om vel? Det er vel like individuelt som mensen er for jentene? Jeg har en gutt på 7 år og har ikke begynt å tenke på det ennå. Har nå ikke spurt mannen min hvor gammel han var da han var kjønnsmoden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.